Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gezocht minaressen van habib el k.

Pagina's : [1] 2

LZN
21-03-2003, 15:11

habib was twee jaar geleden mijn vriendje.ik leerde hem kennen via de datingboard van marokko.nl.ik was erg verliefd op hem,maar hijj is getrouwd en heeft 2 kinderen. toen al zei hij dat het niet goed ging tussen hem en zijn vrouw.later kwam ik erachter dat het zijn manier is om vrijblijvend een relatie te hebben.hoe verliefd ik ook ben heb ik me met behulp van de islam afgekeerd van deze zonde.maar nu ben ik erachter gekomen dat habib nog een aantal vriedinnetjes heeft. ook hen heeft hij via de datingboard ontmoet. ik ben van plan om binnenkort alles aan zijn vrouw door te geven. het is vreselijk voor zijn kinderen dat hij de haram in zijn huis binnenbrengt.vergeef me het is geen wraak maar ik heb spijt van wat ik heb gedaan en wil op deze manier vergiffeis vragen van zijn vrouw.dat kan alleen als ik een onderzoek instel van wie de andere vrouwen zijn met wie hij het bed deelt. habib is begin 40 en werkte in de it als accoutmanager.het zijn 2 vrouwen. van eentje weet ik tot nu toe het meest. ze heeft aicha is geloof ik begin 30 en is gescheiden. ze heeft 1 dochter. zij en haar dochter zijn erg fors gebouwd. ik zag die eerste toen habib haar ophaalde van een kapsaslon;.via via kwam ik achter haar naam.ik wil weten waar ze woont hoe haar volledige naam is om haar famillie daarmee te confronteren.alle gegeves zal ik aa habibs vrouw geven. va de tweede weet ik alleen dat ze erg mooi is en vrij slank. beide vrouwe dragen hoofddoek.help me alsjeblieft met informatie van wie ze zijn. de eerste en de tweede vrouw. alles zal ik doorgeven aan zijn vrouw.ik hoop dat zij mij dan zal vergeven.en ik hoop dat allah mij zal vergeven voor mijn zonde. o allah is was blind..

Anya
21-03-2003, 15:38
confronteer hem en vraag Allah om vergeving niet aan zijn vrouw

Ouidath
21-03-2003, 21:49
HE IK D8 AL MIJN NEEF HABIB ZIJN ACHTERNAAM BEGINT NAMELIJK OOK MET EL K. ZO MAAR DIE IS EEN STUK JONGER EN WEL GETROUWD MAAR MET EEN KIND EN NIET MEER, EN DAME JE WIL HET DOORGEVEN AAN ZIJN VROUW MAAR DAAR MEE MAAK JE ALLEEN EEN GEZIN KAPOT. ALLAH I JAGOD EL HAQ

shafia
22-03-2003, 19:59
Salaam elykoem wr wb we hoeven haar niet aan te vallen hoor misschien zijn haar intenties wel goed! zuster vraag vergeffenis bij Allah swt, en die man geloof me Allah swt ziet alles dus hij zal zijn straf niet ontlopen Allah oe allem walikom salaam wr wb Shafia

nadiaaa
24-03-2003, 06:56

Je wilt haar familie confronteren met zijn gedrag... Je weet niet wat je zelf daar mee uitlokt. ........hij was je minnaar en niet je man......zij is getrouwd met hem en ze heeft kinderen....haar positie is anders dan die van jou. Bij haar wegen meer dingen mee dan bij jou als single zijnde zonder kids. Bovendien wist je dat hij een vrouw had op dat moment. Wellicht zien zijn kinderen hem nu iedere dag. Op het moment dat je het verteld hebt zien ze hem wellicht nooit meer. Persoonlijk vind ik neit dat jij het aan zijn vrouw moet vertellen. Echt hoor.....ik denk niet dat ze je dankbaar zal zijn nadat je het haar en haar familie hebt verteld....... En die ex-vriendje valt vanzelf een keer gigantisch door de mand bij zijn vrouw. Mensen zoals hem verdienen een vloek dat elke keer als hij vreemdgaat zijn p*meltje ook een centimetertje kleiner word :o

Najib26
24-03-2003, 11:08
IK weet niet of je er verstandig doet. Allah zal hem inchallah straffen. En jij moet vergiffenis aan Allah vragen. En al die meiden die nu met hem gaan: eigen schuld.

DonnaBella
26-03-2003, 14:46
IK DENK DAT JIJ JUIST WRAAK WIL PFF WAT MOET JE MET VERGIFFENIS VAN ZIJN VROUW JE KAN BETER VERGIFFENIS AAN ALLAH SWT VRAGEN

DonnaBella
26-03-2003, 14:47
Origineel gepost door nadiaaa Je wilt haar familie confronteren met zijn gedrag... Je weet niet wat je zelf daar mee uitlokt. ........hij was je minnaar en niet je man......zij is getrouwd met hem en ze heeft kinderen....haar positie is anders dan die van jou. Bij haar wegen meer dingen mee dan bij jou als single zijnde zonder kids. Bovendien wist je dat hij een vrouw had op dat moment. Wellicht zien zijn kinderen hem nu iedere dag. Op het moment dat je het verteld hebt zien ze hem wellicht nooit meer. Persoonlijk vind ik neit dat jij het aan zijn vrouw moet vertellen. Echt hoor.....ik denk niet dat ze je dankbaar zal zijn nadat je het haar en haar familie hebt verteld....... En die ex-vriendje valt vanzelf een keer gigantisch door de mand bij zijn vrouw. Mensen zoals hem verdienen een vloek dat elke keer als hij vreemdgaat zijn p*meltje ook een centimetertje kleiner word :o GOED GEZEGD :goedzo:

SaraZena
26-03-2003, 15:47
Origineel gepost door DONNABELLA IK DENK DAT JIJ JUIST WRAAK WIL PFF WAT MOET JE MET VERGIFFENIS VAN ZIJN VROUW JE KAN BETER VERGIFFENIS AAN ALLAH SWT VRAGEN dat denk ik ook ja. het zijn 2 vrouwen. van eentje weet ik tot nu toe het meest. ze heeft aicha is geloof ik begin 30 en is gescheiden. ze heeft 1 dochter. zij en haar dochter zijn erg fors gebouwd. ik zag die eerste toen habib haar ophaalde van een kapsaslon;.via via kwam ik achter haar naam.ik wil weten waar ze woont hoe haar volledige naam is om haar famillie daarmee te confronteren Jij wilt dus van alles weten over die andere minnares van hem zodat je dat allemaal aan HAAR familie kunt vertellen?????!!!!????

Dalilah18
21-04-2003, 23:30
En??? Hoe is het verder afgelopen? Houd ons niet in spanning ?????????????????????/

Aichake
22-04-2003, 10:40
ik ben het eens met nadiaaa.. je kunt liegen tegen hem en zeggen dat je het tegen zijn vrouw zal zeggen zodat hij 2xnadenkt voor hij een relatie begint. maar echt tegen zijn vrouw zeggen niet.die vrouw ocharme zal zeker van niets weten of missien komt ze uit buitenland. ik zou haar geen verdriet doen ongeacht je eigen pijn. int vervolg vraag je zijn paspoort. veel mannen liegen dat ze een vrouw hebben ik haat zulke mannen.

Dalilah18
22-04-2003, 17:37
ik begrijp niet dat er mannen zijn die zulke onmenselijke dingen kunnen doen. waarom pijnigen ze hun vrouwen en kinderen, dat is toch vreselijk?

Amina2003
22-04-2003, 17:53
meid vertel het zijn vrouw zij heeft dit niet verdiend en heeft het recht dit t e weten. salaam

chocolatgirl
22-04-2003, 19:34
Heb je er al eens over nagedacht dat je familie er ook kan achter komen dat je iets met een getrouwde man hebt gehad. Meestal zeggen ze dan dat het de schuld is van het meisje. Hierdoor kan je zelf in de problemen komen, is het je dat allemaal waard. En aan de andere kant denk ik dat zijn vrouw het recht heeft dit te weten, zo voor de zot worden gehouden, ik heb echt medelijden met haar. En laat ons weten wat je gedaan hebt.

Moeslimma87
22-04-2003, 21:14

wat doen jullie in godsnaam??? iemands leven totaal verwoesten?!? allah swt zal hem wel straffen in aghirah, dat hoef jij niet te doen!! Bij mij is dit bij mijn eigen zus gebeurd, en heb mijn bek gehouden, als ik dit had gezegd tegen mijn zus zat ze nu op straat met haar kind, ongelukkig, en zonder enige toekomst!! Beseffen jullie wel waar jullie het over hebben???? een huwelijk, met kinderen!!! Ya rabbi, waar gaat deze dounia naartoe?? waar??? :confused: :confused:

Pagina's : [1] 2