Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Helppppp heb advies nodig!!!!!!!!:S

Pagina's : [1] 2

Falling
10-07-2005, 20:15

Ik ga binnekort namelijk trouwen! En ik weet nog niet hoe ik me bruiloft wil hebben dus zijn er meiden die tip`s hebben,.. willen jullie ze dan aub aan me melden! Ik weet wel welke kleuren ik graag zou willen hebben!.. Creme, gebroken wit, wit, ecru, goud! gelieve alleen in die kleuren! dj`s noem maar op heb ik allemaal nodig! Zusters heb jullie hulp hierbij echt nodig! beslema!

lubna05
10-07-2005, 20:22
Dj zou ik kiezen voor dj Afrah, ze is heel goed en aardig. voor neggafa zou ik kiezen voor Sarah uit Utrecht, ze is niet zo bekend, maar het schijnt een goede negafa te zijn, ik heb haar namelijk gisteren meegemaakt, de bruid zag er beeldig uit. en ze is heel aardig en lief, ze doet niets zonder overleg met de bruid. voor kleuren, zou ik kiezen voor creme ( als je geen trouwjurk neemt) en goud of babyblauw/zilver en goud. nog meer tips? dan hoor ik het van je.

Falling
10-07-2005, 20:24
Dj zou ik kiezen voor dj Afrah, ze is heel goed en aardig. voor neggafa zou ik kiezen voor Sarah uit Utrecht, ze is niet zo bekend, maar het schijnt een goede neggafa te zijn, ik heb haar namelijk gisteren meegemaakt, de bruid zag er beeldig uit. en ze is heel aardig en lief, ze doet niets zonder overleg met de bruid. voor kleuren, zou ik kiezen voor creme ( als je geen trouwjurk neemt) en goud of babyblauw/zilver en goud. nog meer tips? dan hoor ik het van je. Ja ga verder aub..... En de tel nummers?? Ik Zou graag een uitbundige sissi jurk willen.. ( het liefst wit met een overeenkomende kleur) de nkeffa is toch niet zo een van die blauwe oogschaduw en rode lipstift? :maf:

miss_burberry
10-07-2005, 20:28
Dj Houda uit Breda/Etten leur.. Dj Nadia uit utrecht Dj Sellina Negafa Nadia maastricht, negafa Touria Amsterdam, negafa Kamalia Almere.. catering al ghazala, catering Arabia, catering saada.. Euh.. als ik nog wat weet kom ik terug :D

lubna05
10-07-2005, 20:32

dj afrah. tel nr: 06-11 481 775 of 06-46 628 469 ik heb namelijk twee nummers staan op haar kaartje. neggaf sarah uit utrecht, qua make-up is ze heel goed, daar hoef je absoluut geen druk erover te maken, maar ik weet of ze een sissi jurk heeft, moet je haar vragen. tel nr: 06 24402479. waar kom je vandaan? als je uit de omgeving van Amsterdam komt dan kan ik meer tips geven wat betreft zalen.

Falling
10-07-2005, 20:46
Dj Houda uit Breda/Etten leur.. Dj Nadia uit utrecht Dj Sellina neggafa Nadia maastricht, neggafa Touria Amsterdam, neggafa Kamalia Almere.. catering al ghazala, catering Arabia, catering saada.. Euh.. als ik nog wat weet kom ik terug :D tel nummer en ja kom zeker terug! :)

Falling
10-07-2005, 20:47
dj afrah. tel nr: 06-11 481 775 of 06-46 628 469 ik heb namelijk twee nummers staan op haar kaartje. neggaf sarah uit utrecht, qua make-up is ze heel goed, daar hoef je absoluut geen druk erover te maken, maar ik weet of ze een sissi jurk heeft, moet je haar vragen. tel nr: 06 24402479. waar kom je vandaan? als je uit de omgeving van Amsterdam komt dan kan ik meer tips geven wat betreft zalen. Nee ik kom uit breda en bedankt schat heb de nummers al opgeslagen heb je nog meer ideeen kwa decoratie

lubna05
12-07-2005, 22:03
Ik zou kiezen voor een goedkoop hotel in de omgeving van je woonplaats, het liefste buiten Breda , daar zijn ze ietsje goedkoper denk ik. Je kunt een menu opstellen , hier een voorbeeld: bij binnekomst: koffie met petit fours diner: voorgerechte: vegetariche loempia, gerookte vis, gevulde bladerdeeg etc hoofdgerechte: tonijn/zalm met krieletjes, groenten en salade nagerechte: ijs met stukjes fruit. ter afsluiting: koffie met taart. je kunt ook hun vragen om de tafels te versieren met bloemen, kannen van water en jus d órange, glazen, eventueel nootjes en bonbons. en natuurlijk tafelkleden. je mag altijd eigen dingen meenemen, daarmee bedoel ik: dadels, melk, bedankjes en koekdoosjes. o ja, nog iets, je kunt hun gewoon verzoeken om geen alcohol/wijn te gebruiken. dat is maar een idee, misschien heb hier wat aan.

Ain_Sfa_Sscarr
12-07-2005, 22:47
Ik zou kiezen voor een goedkoop hotel in de omgeving van je woonplaats, het liefste buiten Breda , daar zijn ze ietsje goedkoper denk ik. Je kunt een menu opstellen , hier een voorbeeld: bij binnekomst: koffie met petit fours diner: voorgerechte: vegetariche loempia, gerookte vis, gevulde bladerdeeg etc hoofdgerechte: tonijn/zalm met krieletjes, groenten en salade nagerechte: ijs met stukjes fruit. ter afsluiting: koffie met taart. je kunt ook hun vragen om de tafels te versieren met bloemen, kannen van water en jus d órange, glazen, eventueel nootjes en bonbons. en natuurlijk tafelkleden. je mag altijd eigen dingen meenemen, daarmee bedoel ik: dadels, melk, bedankjes en koekdoosjes. o ja, nog iets, je kunt hun gewoon verzoeken om geen alcohol/wijn te gebruiken. dat is maar een idee, misschien heb hier wat aan. De inhoud van je menu doet niet........ga je langs tante miep ofzo met je krieltjes :maf: Eh maar rare chick luister :nerd: Maak duidelijke en goede afspraken over de prijs, wat betreft catering, decoratie, negaffa, band...ALLES...en houdt voet bij stuk. Mensen hebben nogal vaak de neiging om af te wijken van de afgesproken prijs... Uhh betreft uitnodigingen..........ZET ER DUIDELIJK OP GEEN KINDEREN :moe: want die kut wezens kunnen zo je mooie dag verzieken en rennen en "doen". Is verder altijd wel leuk als je bruidsmeisjes hebt...maar dat ligt allemaal aan jouw wensen Owh ja, ik raad je aan om een DVDtje van je mooie dag te laten maken......zijn meestal 3 a 4 personen die komen filmen en het is altijd leuk om erop terug te kijken. Veel mensen laten hun familieleden filmen maar dat is heel anders geloof me ;) dus laat het aan profs over... Doe je het trouwens gemengd of apart?

Falling
13-07-2005, 00:20
De inhoud van je menu doet niet........ga je langs tante miep ofzo met je krieltjes :maf: Eh maar rare chick luister :nerd: Maak duidelijke en goede afspraken over de prijs, wat betreft catering, decoratie, neggafa, band...ALLES...en houdt voet bij stuk. Mensen hebben nogal vaak de neiging om af te wijken van de afgesproken prijs... Uhh betreft uitnodigingen..........ZET ER DUIDELIJK OP GEEN KINDEREN :moe: want die kut wezens kunnen zo je mooie dag verzieken en rennen en "doen". Is verder altijd wel leuk als je bruidsmeisjes hebt...maar dat ligt allemaal aan jouw wensen Owh ja, ik raad je aan om een DVDtje van je mooie dag te laten maken......zijn meestal 3 a 4 personen die komen filmen en het is altijd leuk om erop terug te kijken. Veel mensen laten hun familieleden filmen maar dat is heel anders geloof me ;) dus laat het aan profs over... Doe je het trouwens gemengd of apart? Daar ben ik over aan het nadenken.. ik wil het wel gezamelijk doen maar aan de andere kant weer niet er zullen altijd wel meisjes/vrouwen zijn die zich daarbij niet gemakelijk zullen vinden!.. Ik wil graag kinderen erbij willen hebben heb zelf namelijk zusjes! Maar toch bedankt.. lubna05>> :maf: Ik denk niet dat er iemand dan gaat eten!? P.s ik wil graag een kasteel huren :confused: zal ik dat doen?

Ain_Sfa_Sscarr
13-07-2005, 01:11
Daar ben ik over aan het nadenken.. ik wil het wel gezamelijk doen maar aan de andere kant weer niet er zullen altijd wel meisjes/vrouwen zijn die zich daarbij niet gemakelijk zullen vinden!.. Ik wil graag kinderen erbij willen hebben heb zelf namelijk zusjes! Maar toch bedankt.. lubna05>> :maf: Ik denk niet dat er iemand dan gaat eten!? P.s ik wil graag een kasteel huren :confused: zal ik dat doen? :lol: okay............in welke beruchte maffia zit je aanstaande, want een kasteel..................meid je hebt volgens mij geen idee wat dat kost :hihi: steek liever dat geld in jullie huwelijksreis ;) en over die kinderen..............je eigen zusjes zijn makkelijk te hanteren en ze horen er zoiezo bij maar andere kinderen niet.............dat plus dat die shitzooi niet eens op hun kinderen letten, ze laten ze renne en kruipen wat ze maar willen :moe:

Ain_Sfa_Sscarr
13-07-2005, 01:14
Owh ja en als jij het gezamelijk wilt dan moet je dat gewoon doen en niet aan andere denken, tiz fokking jouw dag.....so let it shine Ik neem aan dat de familie van je man er ook dolgraag bij zou willen zijn........en dat niet op hun gemak voelen zal wel meevallen, zorg gewoon dat de vrouwen in de meerderheid is :D

Misstekerisht
13-07-2005, 09:03
ik persoonlijk zou zelf kiezen vooor zyana Hafida uit den haag heeft de nieuwste sisi jurken echt prachtig en ook hele mooie marokaanse jurken met prachtige sieraden en kapsels en make up is echt hele maal top in en ze is nog eens heel lief haar nummer is 0623753191

LadyLacoste
13-07-2005, 09:09
ik persoonlijk zou zelf kiezen vooor zyana Hafida uit den haag heeft de nieuwste sisi jurken echt prachtig en ook hele mooie marokaanse jurken met prachtige sieraden en kapsels en make up is echt hele maal top in en ze is nog eens heel lief haar nummer is 0623753191 Ja dat klopt helemaal mijn zus heeft haar nog twee maanden geleden nog gedaan en iedereen was helemaal verliefd op haar kleding kapsels en make up het was helemaal geslaagd en ze heeft me zus zo gesteund bij haar grote dag betere zyana kan je gewoon niet wensen inshallah neem ik haar ook op mijn grote dag!!

Nadyra
13-07-2005, 09:46

dr is een hele goede cateringsbedrijf in BREDA!!! Driss en hij heeft heel lekker eten ik wil hem gaan doen inshalah als ik trouw...

Pagina's : [1] 2