Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 15 zionbeest mariniers zijn door heldheftig SADDAM'S Garde gedood..

Rizkkii
21-03-2003, 14:38

Bij de gevechten in Irak is vijftien Amerikaanse mariniers omgekomen. De oorlog misdadigers behoorden bij de eerste eenheden die donderdag de grens tussen Koeweit en Irak overstaken. Dit is de 37ste Amerikaanen die bij gevechtshandelingen is gedood. Volgens een heldheftig Iraakse legerwoordvoerder heeft Irak vrijdag zeker 3 zionbeest amerikaans of zionbeest brits vliegtuig neergeschoten. Iraaks luchtafweergeschut nam het vliegtuig rond 04.00 uur (Nederlandse tijd) onder vuur. Het zou vervolgens in Koeweit zijn neergestort. Heldheftig Iraakse eenheden hebben vrijdag zionbeest amerikaanse mariniers onder vuur genomen die de grens zijn overgetrokken. De heftig confrontatie had plaats in Zuid-Irak, tweehonderd meter in Iraaks grondgebied... Het is duidelijk, dat de zionbeest zich vergist over de heldheftig weerstand van de het Irak's eenheden...en er zullen binnen 4 dagen veel slachtoffers vallen onder de zionbeest vallen....en niet te vergeten vanaf april zal de wereld betrokken worden in deze misdadig oorlog vanuit de zionbeest.. El jihaaaaaaaad el Jihaaaaaaaaad.. het grote feest moet nog beginnen.. ALLAH OE AKBAR ALLAH OE AKBAR ALLAH OE AKBAR ALLAH OE AKBAR

souuhaila
22-03-2003, 00:10
Ik hoop dat er meer doden onder amerikanen vallen.

Rizkkii
22-03-2003, 14:35
Origineel gepost door souuhaila Ik hoop dat er meer doden onder amerikanen vallen. Inschaa allah inaho sami3oen mojiiiieb

camjo
22-03-2003, 20:53
De LAFSTE oorlog in de geschiedenis van de mensheid.. BUSH the terror man...hij en zijn volgelingen moeten geinterneerd worden.. levenslang.

Zelfkritiek
22-03-2003, 20:56

Origineel gepost door Jebli-Tangaoui Be afraid... Be very afraid... Er worden op dit moment allerlei aanslagen voobereid :stout: Tuurlijk jochie... Ik schijt nu opeens werkelijk waar 40 kleuren.... NOT!

HalfBlood
22-03-2003, 21:43
Origineel gepost door Jebli-Tangaoui Jij gaat anthrax schijten.. Ha! :D.

souuhaila
23-03-2003, 20:46
Ik heb me genoten toen ik beelden van bang amerikaanen op tv zag, rechtvaardigheid op zijn best.