Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
dames ben nog niet begonnen met het maken van die chebekia en briouat dat is voor het weekend heb gewoon alles al in huis gehaald.
hoe gaat het met de dames dus woensdag weegdag heb ik gelezen oke
dan doen we dat maar
Jaa ik zet het wel op vrijdag omdat ik ook op een vrijdag ben begonnen namelijk!!..dacht ik? haha :D maar zoo hoe gaat het nu met je afvallen sai nu is het moeilijkste he, de laatste kilos gaan het langzaamst maar de aanhouder wint meid,!! dus kom op.!! :hadj:
het moeilijk maar ik denk zo die ander kilos zijn er ook af dus deze ook
eet maar 1 keer per dag brood en geen aardappelen
dus na een tijdje moet ik wel veranderingen gaan zien
maar ben al blij met wat ik nu heb
We kunnen ook 2 weegdagen gebruiken geen probleem toch???
Ghihi een echte brabantse,..ik ben een echte...boerinneke.>!! haha :D uut drenthe haha..!! :D nee het idd niet duur maar ik durf het niet aan, ooh lijkt me echt pijnlijk serieus, adam is voor mij ook 1.5 uur reizen, hihi ..maar gelukkig waar ik woon is maar 1 mac haha...en daarnaast zit ie op industrieterrein we hebben hier gelukkig Geen burger king en kentucky fried chicken dat soort dingen hebben we hier niet hihi, anders was verleiding groot..!! kom ook amper bij de mac eerlijk gezegt haha..!! :D
Maar meid, hihi je moet die palen maar gewoon voortaan over het oog zien hihi hoe lekker het ook is..!! ...ghihi en dat wordt dan voor beiden maar tabletjes ik kan geen pillen slikken dus wordt voor mij kauwtabletten..heb een fobie voor pillen echt errug.! :eek:
Ik moet die dag toevallig voor mijn werk daar in de buurt zijn dus dat komt goed uit...
Nou ik heb eignlijk nooit behoefte in Mac het zijn meer mijn vriendinnen die me daar naar toe sleuren.....
In mijn boerendorp is ook maar 1 Mac te bekennen en verder geen Burger King en geen Kentucky...
Op de snelweg kijk ik gewoon om die palen heen... zij zijn geen verleiding voor me :ego:
Bruistabetten zijn ook echt niet lekker :lekkerpuh Ik zat zelf te denken aan davitamon ofzo
het moeilijk maar ik denk zo die ander kilos zijn er ook af dus deze ook
eet maar 1 keer per dag brood en geen aardappelen
dus na een tijdje moet ik wel veranderingen gaan zien
maar ben al blij met wat ik nu heb
Jaa ik heb echt respect voor je serieus ik heb gemerkt dat wanneer ik het een hele dag volhoud geen brood te eten ik harstikke dizzy ben en dan ineens snak naar chocolade chips snoep maakt niet uit wat als het maar suiker is, daarom eet ik gewoon brood maar met mate..!! probeer savonds al helemaal geen brood meer te eten of gewoon 1 broodje ...
HOe ziet vandaag jullie eetdag eruit??
Ochtend heb ik 1 bruine bol met kaas gegeten..en 1 liter thee..
Tussendoortje volkoren biscuitje..!!
Middag 2 croissantjes met kaas en een glas melk
Ik moet die dag toevallig voor mijn werk daar in de buurt zijn dus dat komt goed uit...
Nou ik heb eignlijk nooit behoefte in Mac het zijn meer mijn vriendinnen die me daar naar toe sleuren.....
In mijn boerendorp is ook maar 1 Mac te bekennen en verder geen Burger King en geen Kentucky...
Op de snelweg kijk ik gewoon om die palen heen... zij zijn geen verleiding voor me :ego:
Bruistabetten zijn ook echt niet lekker :lekkerpuh Ik zat zelf te denken aan davitamon ofzo
Ghihi jaah dan is het idd wel makkelijk en ik heb ook niet snel de verleiding om heen te gaan behalve idd als je met vriendinnen bent is het gezellig en eet je automatisch mee,!! :( hihi maar we gaan gewoon door he dames ik ga zo wat calorien verbranden moet zoveel doen, en ga alles lekker op de fiets doen.!! :lekkerpuh haha....dat wordt bewegen vandaag joh..maar moet wel even. :D
Dames We Gaan Zo Up Naar De 100ste Paginaaa Harstikke Goed, ....up Naar De Afvalrace Die Niet Te Stoppen Is..!!!
mijn dag was 4 sneetje volkoren brood met pindakaas een kopje thee
had dat nodig want heb heel moeten regelen buiten en op een leeg maag gaat dat niet goed en dan weet ik van mijn eigen dat ik weer buitne wat ga kopen en dat wil ik niet
en net ander halve appel en vanavond besara zonder brood
mijn dag was 4 sneetje volkoren brood met pindakaas een kopje thee
had dat nodig want heb heel moeten regelen buiten en op een leeg maag gaat dat niet goed en dan weet ik van mijn eigen dat ik weer buitne wat ga kopen en dat wil ik niet
en net ander halve appel en vanavond besara zonder brood
:goedzo: gaa zo door meid..!! :goedzo:
:hadj: Niet teveel snoepen he van de lekkere koekjes hihi!! :D maar je eet goed hoor meid, je moet nu wel verliezen I hope so voor je.!!!...
Welke koekjes? :rolleyes:
Ik heb daarnet sfoef gemaakt, en heb maar 1 lepel gegeten, (proeven :lekkerpuh ) En daar blijft het bij :D
Vandaag heb ik s morgens GROENTENSOEP gehad, strx weer groentensoep, en de avond ook. Wil vandaag heel de dag groentensoep hebben :maf2: :maf2:
Dames We Gaan Zo Up Naar De 100ste Paginaaa Harstikke Goed, ....up Naar De Afvalrace Die Niet Te Stoppen Is..!!!
Daardacht ik vanochtend ook aan!! :D
Ik heb een beker Optimel yoghurt (500 ml) 0% vet, ik heb daar vanochtend wat van gehad en daarmoet ik het zo meteen met de lunch ook mee doen. Ik heb om 11.00 uur een bakje met komkommer en cherry tomaatjes op. Ik denk dat ik vanavond roerbak groenten ga klaar maken met kipfilet
die 100ste pagina wilt maar niet komen zeg
1 liter water al binnengegoten !! :D :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.