Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Meiden ik reageer morgenochtend allemaal op jullie kom net van de sauna ben doodop gewoon..! slaap lekker allemaal
Hoi allemaal!!!!!
Ik ben een paar dagen pas op deze topic, maar goed....
Ik heb vandaag ontbeten met half volkorenbroodje met smeerkaas en 1 kopje koffie.
Verder geluncht met een gebakbordje met gekookte aardappeltjes ( 2 stuks), paar sperciboontjes en 1 tomaat en 1 pakje crackers ( 8 van die kleintjes) en 1 appel.
Mijn moeder heeft me aangezet om al die dingen te eten, vanavond ga ik gestoomde rijst met gekookte groenten eten Inshallah.
2 dagen geleden meldde ik dat ik 65 woog, maar nu weeg ik al 63. Dus ik ben very happy!!!
Veel succes vandaag nog.
groetjes Nassira
Meid het gaat harstikke goed ..!!! nog even volhouden he dame.!! :goedzo: 2kilo is snel hoor binnen een weekje bij mij gaat het wat langzamer maar samen komen we er wel allemaal>!!! :D
Asalaam aleykoum Lieverdjes inooo!!!
Ik hoop dat alles goed gaat met de rest Incha3Allah...Ivm die weegdag, aangezien fenna enkel op woensdag het best kan wegen, dan doen we woensdag als weegdag, voor mij maakt het niets uit :D
Vandaag vast ik weer: s morgens heb ik 1 cracker, 1 natureldanootje en 1 nectarine gehad met theeglas drinkyoghurt(om suiker binnen te krijgen), strx wordt het WEEEEER groentensoep :D :D :hihi:
En niet opgeven meiden, ik heb een gevoel dat we deze week allemaal heel tevreden zullen zijn over ons zelf :D
En Saii Moge Allah je helpen met chabakia en briouat...het is best veel werk alleen :o
:kus:
:hadj: Niet teveel snoepen he van de lekkere koekjes hihi!! :D maar je eet goed hoor meid, je moet nu wel verliezen I hope so voor je.!!!...
Hey lady's ik kom me effe melden :D ... Ik hoop echt dat het deze week wat beter gaat met iedereen.... gair insallah....
Ben zojuist naar de sportschool geweest en heb flink staan zweten!! Ik zat vanmiddag in de auto en werd effe een beetje dizzy echt niet normaal gewoon... ben toen effe gestopt bij een tankstation en heb een flesje cola light gekocht en dextro energy ik moest gewoon suikers binnen krijgen.
Is er eigenlijk iemand die vitamines slikt? Ik wil er eigenlijk mee gaan beginnen omdat ik bang ben om te weinig vitamines binnen krijg en dadelijk met de Ramadan al helemaal...
Volgende week maandag heb ik een afspraak voor die darmreiniging!! Ik ben er nu al zenuwachtig voor..... :eek:
Heey meid wat goed van je dat je hebt lopen zweten zoo ik heb ook zitten zweten in de sauna pffff wat was het warm niet normaal....werd op een gegeven moment echt dizzy had geen avond eten gehad omdat ik daarvoor geen zin had later op de avond kreeg ik echt ineens honger, ik dacht macdonalds??? haha maar heb het niet gedaan hoor dames :D kwam thuis maakte 1 bolletje klaar met kaas met en glas melk en een danoontje en ben toen gaan nog ff tv gaan kijken en gaan slapen,...!! en ik wil ook beginnen met vitamines ga deze week voor vitamine c kijken want ik heb ze ook dringend nodig.! meid als ik wist van te voren dat je die afspraak had ging ik met je mee om je te stimuleren hihi en misschien zelfs wel om mee te doen maar dat zou de allerlatste optie zijn hahaha.!! :D NIet zenuwachtig zijn komt goed meissie :D
geniet er van ik ga zo ook op pad om de ingredienten voor chebekia en briout te halen
en hoe is het met sai de koekkies bakster wat goed dat jullie dat kunnen ik kan het echt niet.!! :eek: ik help me moeder altijd met ze neerdroppen in honing hahah....thats all :eek: ik heb ook echt geen tijd om t gewoon te leren haha komt vanzelf wel een x.!! :D
Meid niet teveel aan de koekjes zitten he haha.!! :hihi:
Heey meid wat goed van je dat je hebt lopen zweten zoo ik heb ook zitten zweten in de sauna pffff wat was het warm niet normaal....werd op een gegeven moment echt dizzy had geen avond eten gehad omdat ik daarvoor geen zin had later op de avond kreeg ik echt ineens honger, ik dacht macdonalds??? haha maar heb het niet gedaan hoor dames :D kwam thuis maakte 1 bolletje klaar met kaas met en glas melk en een danoontje en ben toen gaan nog ff tv gaan kijken en gaan slapen,...!! en ik wil ook beginnen met vitamines ga deze week voor vitamine c kijken want ik heb ze ook dringend nodig.! meid als ik wist van te voren dat je die afspraak had ging ik met je mee om je te stimuleren hihi en misschien zelfs wel om mee te doen maar dat zou de allerlatste optie zijn hahaha.!! :D NIet zenuwachtig zijn komt goed meissie :D
Goed van je dat je de verleiding van de Mac hebt kunnen weer staan :goedzo: . Die McFlurry's zijn zo lekker!! Ik heb mezelf voorgenomen dat als ik op de helft ben ik een McFlurry mag maar daar zijn we nog niet...
Ik heb mezelf vanochtend stiekem gewogen en als de weegschaal klopt dan ben ik idd wat kwijt ik hoop het echt maar morgenavond weet ik het zeker!!
Je kunt nog mee als je wil!!!! Ik ben echt bang dat het pijn gaat doen ofzo
Maar welke vitamines ben je van plan te gaan halen?? Ik heb voorheen kauwvitamines van Davitamon gebruikt maar die waren echt smerig... ik werd er iedere ochtend misselijk van.........
Good luck schatjes
en hoe is het met sai de koekkies bakster wat goed dat jullie dat kunnen ik kan het echt niet.!! :eek: ik help me moeder altijd met ze neerdroppen in honing hahah....thats all :eek: ik heb ook echt geen tijd om t gewoon te leren haha komt vanzelf wel een x.!! :D
Meid niet teveel aan de koekjes zitten he haha.!! :hihi:
Ik ben ook geen keukenprinses maar koekjes maken dat vind ik wel leuk.... binnenkort weer de hele avond in de keuken staan met mam's lekker bij kletsen enzo
Goed van je dat je de verleiding van de Mac hebt kunnen weer staan :goedzo: . Die McFlurry's zijn zo lekker!! Ik heb mezelf voorgenomen dat als ik op de helft ben ik een McFlurry mag maar daar zijn we nog niet...
Ik heb mezelf vanochtend stiekem gewogen en als de weegschaal klopt dan ben ik idd wat kwijt ik hoop het echt maar morgenavond weet ik het zeker!!
Je kunt nog mee als je wil!!!! Ik ben echt bang dat het pijn gaat doen ofzo
Maar welke vitamines ben je van plan te gaan halen?? Ik heb voorheen kauwvitamines van Davitamon gebruikt maar die waren echt smerig... ik werd er iedere ochtend misselijk van.........
Good luck schatjes
heey lieverd ik wil best wel met je mee om je te motiveren hor geen enkel probleem hihi maar ik ga daar zelf niets doen,! haha ben echt een mietje, OOOh wat lijkt me dat pijnlijk zeg,!! hoe duur kost dat eigenlijk meid?? je kwam toch ok uit drenthe of niet meid? ik weet het niet meer? en waar zit de praktijk van hun dan? en jaa ik heb de verleiding weerstaan maar had er wel echt zin in gewoon niet normaal maar heb het maar niet gedaan omdat ik dan toch spijt zou hebben,!!! en ik ben blij dat er wat af is bij je .!!! harstikke goed meid,!! :goedzo: ....en jaa ik vind die ook niet lekker bij de gezondheidswinkel hebben ze ook kauwtabletten van...vitamine c en zoo maar je hebt bij de hema bruistabletten die ook heel goed werken en helemaal niet duur zijn, ze hebben daar ook afslankbruistabletten werkt ook goed als ondersteuning maar ik kan niet tegen bruistabletten vind het echt smerig ga dan letterlijk over me nek, dus ik denk dat ik bij de gezondheidswinkel ga halen gewoon..van vitamine c..!!
Ik ben ook geen keukenprinses maar koekjes maken dat vind ik wel leuk.... binnenkort weer de hele avond in de keuken staan met mam's lekker bij kletsen enzo
Haha ik ga der ook helpen in de keuken,!! maar om het zelf te maken nee dat kan ik echt niet hoor.!! haha heb gisteren in de sauna met me mama bijgekletst zo lekker we waren de enige,..gewoon hihi heb heerlijk een half uur gezonnebankt...!! mmmm ik viel zowat in slaap haha :D
Haha ik ga der ook helpen in de keuken,!! maar om het zelf te maken nee dat kan ik echt niet hoor.!! haha heb gisteren in de sauna met me mama bijgekletst zo lekker we waren de enige,..gewoon hihi heb heerlijk een half uur gezonnebankt...!! mmmm ik viel zowat in slaap haha :D
Ooh echt heerlijk.... Ik wil deze week gaan zwemmen... en even naar de zonnebank... dat loop ik al dagen te roepen maar het komt er maar niet van.... ik ben van plan om morgen te gaan... de stralingen geven me echt energie :banana:
heey lieverd ik wil best wel met je mee om je te motiveren hor geen enkel probleem hihi maar ik ga daar zelf niets doen,! haha ben echt een mietje, OOOh wat lijkt me dat pijnlijk zeg,!! hoe duur kost dat eigenlijk meid?? je kwam toch ok uit drenthe of niet meid? ik weet het niet meer? en waar zit de praktijk van hun dan? en jaa ik heb de verleiding weerstaan maar had er wel echt zin in gewoon niet normaal maar heb het maar niet gedaan omdat ik dan toch spijt zou hebben,!!! en ik ben blij dat er wat af is bij je .!!! harstikke goed meid,!! :goedzo: ....en jaa ik vind die ook niet lekker bij de gezondheidswinkel hebben ze ook kauwtabletten van...vitamine c en zoo maar je hebt bij de hema bruistabletten die ook heel goed werken en helemaal niet duur zijn, ze hebben daar ook afslankbruistabletten werkt ook goed als ondersteuning maar ik kan niet tegen bruistabletten vind het echt smerig ga dan letterlijk over me nek, dus ik denk dat ik bij de gezondheidswinkel ga halen gewoon..van vitamine c..!!
Maandag om 18.00 uur heb ik de afspraak staan... in Amsterdam. Het is ook niet echt duur €61,-.... ik ga ook proberen om het terug te krijgen van mijn verzekering (heb een particuliere verzekering die veel vergoed)
Nee ik ben een echte Branbantse!! Met een zachte G :hihi: :hihi:
Ik ben echt trots op je dat je niet naar de Mac gegaan bent :kus: .... die stomme palen ook... je wil niet weten hoeveel palen ik tegen kom als ik voor mijn werk op pad ben.....
Ik hou ook niet van bruistabeletten vooral die sinassappel smaak.. :lekkerpuh daar ga ik echt van over mijn nek
Ooh echt heerlijk.... Ik wil deze week gaan zwemmen... en even naar de zonnebank... dat loop ik al dagen te roepen maar het komt er maar niet van.... ik ben van plan om morgen te gaan... de stralingen geven me echt energie :banana:
Jaa moet je echt doen fenna hoor is heerlijk!!!....jaa ik kreeg echt een bleek gezicht weeer joh van het weinig slapen veel werken...dus ben nu weer getint..!! :D van de week ga ik denk ik nog een keertje....het is hier aardig prijzig voor een half uurtje betaal ik zowat 19euro... :eek: maar je ziet resultaaat..!! :goedzo:
Jaa moet je echt doen fenna hoor is heerlijk!!!....jaa ik kreeg echt een bleek gezicht weeer joh van het weinig slapen veel werken...dus ben nu weer getint..!! :D van de week ga ik denk ik nog een keertje....het is hier aardig prijzig voor een half uurtje betaal ik zowat 19euro... :eek: maar je ziet resultaaat..!! :goedzo:
Het gaat om het resultaat.... na 10 minuten ben ik al een negerin :hihi: Wij hebben hier een hele goede zonnestudio
Maandag om 18.00 uur heb ik de afspraak staan... in Amsterdam. Het is ook niet echt duur €61,-.... ik ga ook proberen om het terug te krijgen van mijn verzekering (heb een particuliere verzekering die veel vergoed)
Nee ik ben een echte Branbantse!! Met een zachte G :hihi: :hihi:
Ik ben echt trots op je dat je niet naar de Mac gegaan bent :kus: .... die stomme palen ook... je wil niet weten hoeveel palen ik tegen kom als ik voor mijn werk op pad ben.....
Ik hou ook niet van bruistabeletten vooral die sinassappel smaak.. :lekkerpuh daar ga ik echt van over mijn nek
Ghihi een echte brabantse,..ik ben een echte...boerinneke.>!! haha :D uut drenthe haha..!! :D nee het idd niet duur maar ik durf het niet aan, ooh lijkt me echt pijnlijk serieus, adam is voor mij ook 1.5 uur reizen, hihi ..maar gelukkig waar ik woon is maar 1 mac haha...en daarnaast zit ie op industrieterrein we hebben hier gelukkig Geen burger king en kentucky fried chicken dat soort dingen hebben we hier niet hihi, anders was verleiding groot..!! kom ook amper bij de mac eerlijk gezegt haha..!! :D
Maar meid, hihi je moet die palen maar gewoon voortaan over het oog zien hihi hoe lekker het ook is..!! ...ghihi en dat wordt dan voor beiden maar tabletjes ik kan geen pillen slikken dus wordt voor mij kauwtabletten..heb een fobie voor pillen echt errug.! :eek:
dames ben nog niet begonnen met het maken van die chebekia en briouat dat is voor het weekend heb gewoon alles al in huis gehaald.
hoe gaat het met de dames dus woensdag weegdag heb ik gelezen oke
dan doen we dat maar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.