Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Weegdag
WEGEN DAMES KOM OP
opstaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Heey wat is het hier rustig dames waar hangen jullie uit zeg.!!
Casawia85
23-06-2006, 22:57
Dit is mijn eetverslag van vandaag
ontbijt: drie sneetjes brood met kaas
lunch: twee sneetjes brood met marmita
tussendoor: een appel
avond: een kom soep...daarna ging het mis:( een gevulde koek, bak ijsje en een kleine zakje chips, ik schaam me zelfs om dit te vertellen hoeveel ik gegeten heb.
maar ja en dan in de avond een appel
Casawia85
23-06-2006, 22:59
Het lukt mij steeds elke dag maar niet om gezond te eten...daar ben ik veeeel te gestresst voor en dat uit ik dus in eten...maar achteraf als ik gezondigd heb ga ik me juist nog meer ellendiger voelen en krijg ik er spijt van
modesty heb je geen tips voor mij om me niet te laten verleiden door het eten, want het lukt mij echt niet meer om goed te dieeten, heb de moed en motivatie er ook niet meer voor.
Dit is mijn eetverslag van vandaag
ontbijt: drie sneetjes brood met kaas
lunch: twee sneetjes brood met marmita
tussendoor: een appel
avond: een kom soep...daarna ging het mis:( een gevulde koek, bak ijsje en een kleine zakje chips, ik schaam me zelfs om dit te vertellen hoeveel ik gegeten heb.
maar ja en dan in de avond een appel
haai meid
Je moet je zeker niet schamen hoor,! mm kijk je begon de ochtend al met teveel brood eigenlijk, je had daar beter 2 sneetjes kunnen eten, en tussen de middag weer 2 dat deed je goed, en dan tussendoor in de middag gewoon je fruit, en savonds had je nog een boterham kunnen eten of zelfs 2 bij je soep, ....je lichaam had honger en daarom ging het snoepen in de avond, je moet zorgen dat je ook voldoende drinkt oke ?xx
happymoslima
23-06-2006, 23:09
salaaam meidennnn..
Ben vandaag ongesteld en heb ontzettende last van me buik (snikk:traan1:
De ochtend begon met cornflacks met melk
middag 14:00
- ontbijtkoek (vetarm)
- water
avondeten(17:45
- bord met nasi
- water
dat was het..
sport: niet
marocalhoceima
23-06-2006, 23:15
Heey wat is het hier rustig dames waar hangen jullie uit zeg.!!
Riep je me:hihi:
Ik heb me maandag gewogen maar ben maar een kilootje afgevallen, het gaat heel langzaam nu:jammer:...
Mijn eetverslag: (gewerkt 9.00-18.00)
ben er niet aan toegekomen om eerder te eten
- 12.00 een zakje snack a jacks barbeque en 3 pl.bekertjes met vanille vla van optimel 0% vet
- 15.30 een bakje zalmsalade
- 18.30 3 knakworstjes in stukje en ook met stukjes kaas
- 19.15 een bruinbrood met geprakte viscuisine en augurken
- 1.5 liter water en 1 liter thee.
Ik heb een ideetje. Ik wil een stand neerzetten van lengte, gewicht en hoeveel gewicht je kwijt bent geraakt, om te kijken hoe ver iedereen eigenlijk is. Dus voor de mensen die dit willen doorgeven PM me even:D
:goedzo:
P.s. Modesty ben jij dat op je avatar??? (ja ik weet het nieuwsgierig :o :hihi:)
Het lukt mij steeds elke dag maar niet om gezond te eten...daar ben ik veeeel te gestresst voor en dat uit ik dus in eten...maar achteraf als ik gezondigd heb ga ik me juist nog meer ellendiger voelen en krijg ik er spijt van
modesty heb je geen tips voor mij om me niet te laten verleiden door het eten, want het lukt mij echt niet meer om goed te dieeten, heb de moed en motivatie er ook niet meer voor.
Trouwens tip.!!
Juso afslankvezels van de tuinen gewoon gezonde vezels,! en na een weekje heb je minder trek in snoepen en ongezond eten ik begin er zelf ook morgen wer mee :goedzo:
salaaam meidennnn..
Ben vandaag ongesteld en heb ontzettende last van me buik (snikk:traan1:
De ochtend begon met cornflacks met melk
middag 14:00
- ontbijtkoek (vetarm)
- water
avondeten(17:45
- bord met nasi
- water
dat was het..
sport: niet
weinig gegeten maar kan het begrijpen meid, mm je kan maar misschien beter ff veel thee drinken. beterschap schat
Riep je me:hihi:
Ik heb me maandag gewogen maar ben maar een kilootje afgevallen, het gaat heel langzaam nu:jammer:...
Mijn eetverslag: (gewerkt 9.00-18.00)
ben er niet aan toegekomen om eerder te eten
- 12.00 een zakje snack a jacks barbeque en 3 pl.bekertjes met vanille vla van optimel 0% vet
- 15.30 een bakje zalmsalade
- 18.30 3 knakworstjes in stukje en ook met stukjes kaas
- 19.15 een bruinbrood met geprakte viscuisine en augurken
- 1.5 liter water en 1 liter thee.
Ik heb een ideetje. Ik wil een stand neerzetten van lengte, gewicht en hoeveel gewicht je kwijt bent geraakt, om te kijken hoe ver iedereen eigenlijk is. Dus voor de mensen die dit willen doorgeven PM me even:D
:goedzo:
P.s. Modesty ben jij dat op je avatar??? (ja ik weet het nieuwsgierig :o :hihi:)
Haai ja dat ben ik hoor :o
en je eet nog steeds wel eenzijdig lieffie waar zijn je GROENTESSSSSSS je mag echt wel wat meer eten, want anders gaat je lichaam op spaarstand staan en hoe dan ook altijd ontbijten ook al kom je er niet aan toe neem dan gewoon snel paar happen ergens van maar laat je kacheltje brandende hoor ......verder vind ik het heel goed want je valt nog af en idd nu is het moeilijk maar gewoon volhouden hoor dame je kan het :goedzo:
marocalhoceima
23-06-2006, 23:55
Haai ja dat ben ik hoor :o
en je eet nog steeds wel eenzijdig lieffie waar zijn je GROENTESSSSSSS je mag echt wel wat meer eten, want anders gaat je lichaam op spaarstand staan en hoe dan ook altijd ontbijten ook al kom je er niet aan toe neem dan gewoon snel paar happen ergens van maar laat je kacheltje brandende hoor ......verder vind ik het heel goed want je valt nog af en idd nu is het moeilijk maar gewoon volhouden hoor dame je kan het :goedzo:
ik probeer nu steeds meer salade te eten:hihi: die groenten vormen bij mij een probleem ben het gewoon niet gewend:D
Echt een hele leuke foto ;) Nu heb ik een gezicht bij de persoon ;) :goedzo:
ik probeer nu steeds meer salade te eten:hihi: die groenten vormen bij mij een probleem ben het gewoon niet gewend:D
Echt een hele leuke foto ;) Nu heb ik een gezicht bij de persoon ;) :goedzo:
haha dank je wel hoor mops,!! mm jaa veel meiden hebben mij al gezien op msn.:o .....dus als je een keer mee wil kletsen met de rest van de dames hihi kan je dat doen ,en je email adres ff pmen aan me!! ......................
En goed zo , ik snap dat je ze niet gewend bent maar ze zijn heel belangrijk voor je meid je hebt ze echt nodig, doe je nog aan beweging dan ?
happymoslima
24-06-2006, 00:00
weinig gegeten maar kan het begrijpen meid, mm je kan maar misschien beter ff veel thee drinken. beterschap schat
dank je welll mopp:kus:
weltrusten iedereeennnn
mwahhhh
dank je welll mopp:kus:
weltrusten iedereeennnn
mwahhhh
Geen dank , alllah shefiek inshallah ben je morgen weer beter, mwah :kus:
tsabeeh ela ghair ..:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.