HIhi nou jaaa de 1 kan het op woensdag doen de ander op vrijdag, ? wat maakthet uit als je het maar meldt toch??...Hoe is het met jullie vandaag, ik heb wahed spierpijn niet normaal heb gisteren best wel veel gegeten zelfs pizza en bisara en niets aangekomen hahaa! maar ik heb ook stevige wandeling gemaakt gisteren pfff...maar kom op dames he vandaag
De lady's zullen wel druk bezig zijn... voor mij komt woensdag als weegdag het beste uit maar ik wil me best aanpassen naar de vrijdag maar doen moet ik me wegen op die rare weegschaal van me!
heb een kop koffie op met een stuk homemade brood met kaas en net een kop venkelthee
vanavond marmita dat is het voor mij
heb een kop koffie op met een stuk homemade brood met kaas en net een kop venkelthee
vanavond marmita dat is het voor mij
Ik heb vanochtend 1 volkoren crackers..met kaas gegeten..en tussen de middag 2 bruine bollen met ei.>!!!! :D
veel brood meid maar ja jij bent heel actief je hebt het gewoon nodig
veel brood meid maar ja jij bent heel actief je hebt het gewoon nodig
Ja klopt ik ben echt hele dag bezig gewoon dus als ik geen brood eet tril ik hele dag en word ik heel sjaggie en ga ik snoepen dus maar vanavond eet ik bakkie fruit en danio want ik ga nar de sauna met me moeder JOEPIEEEE
geniet er van ik ga zo ook op pad om de ingredienten voor chebekia en briout te halen
geniet er van ik ga zo ook op pad om de ingredienten voor chebekia en briout te halen
Hahaha..is goed meid,!! je gaat al beginnen dus niet teveel maken he meid..!!!
hey lady's vanochtend een klein bakje kwark gehad, 1.5 liter water op. net een bakje met wortel komkommer en cherry tomaatjes en avondeten worden 2 boterhammen want ik ben voor mijn werk een aantal uurtjes onderweg en anders ga ik slechtere dingen eten (tankstation voedsel) vandaar dat ik 2 boterhammen ga eten....
hey lady's vanochtend een klein bakje kwark gehad, 1.5 liter water op. net een bakje met wortel komkommer en cherry tomaatjes en avondeten worden 2 boterhammen want ik ben voor mijn werk een aantal uurtjes onderweg en anders ga ik slechtere dingen eten (tankstation voedsel) vandaar dat ik 2 boterhammen ga eten....
Harstikke goed ..!! je eet heel erg goed hoor meid.>!! :D
Harstikke goed ..!! je eet heel erg goed hoor meid.>!! :D
Klopt maar ik merk er helaas zo weinig van :rolleyes:
Klopt maar ik merk er helaas zo weinig van :rolleyes:
Meid het kan ok in centimeters zijn he dat je afvalt.? hoeft niet in kilootjes te zijn?
Nassira99
19-09-2005, 17:16
Hoi allemaal!!!!!
Ik ben een paar dagen pas op deze topic, maar goed....
Ik heb vandaag ontbeten met half volkorenbroodje met smeerkaas en 1 kopje koffie.
Verder geluncht met een gebakbordje met gekookte aardappeltjes ( 2 stuks), paar sperciboontjes en 1 tomaat en 1 pakje crackers ( 8 van die kleintjes) en 1 appel.
Mijn moeder heeft me aangezet om al die dingen te eten, vanavond ga ik gestoomde rijst met gekookte groenten eten Inshallah.
2 dagen geleden meldde ik dat ik 65 woog, maar nu weeg ik al 63. Dus ik ben very happy!!!
Veel succes vandaag nog.
groetjes Nassira
Asalaam aleykoum Lieverdjes inooo!!!
Ik hoop dat alles goed gaat met de rest Incha3Allah...Ivm die weegdag, aangezien fenna enkel op woensdag het best kan wegen, dan doen we woensdag als weegdag, voor mij maakt het niets uit :D
Vandaag vast ik weer: s morgens heb ik 1 cracker, 1 natureldanootje en 1 nectarine gehad met theeglas drinkyoghurt(om suiker binnen te krijgen), strx wordt het WEEEEER groentensoep :D :D :hihi:
En niet opgeven meiden, ik heb een gevoel dat we deze week allemaal heel tevreden zullen zijn over ons zelf :D
En Saii Moge Allah je helpen met chabakia en briouat...het is best veel werk alleen :o
:kus:
Hey lady's ik kom me effe melden :D ... Ik hoop echt dat het deze week wat beter gaat met iedereen.... gair insallah....
Ben zojuist naar de sportschool geweest en heb flink staan zweten!! Ik zat vanmiddag in de auto en werd effe een beetje dizzy echt niet normaal gewoon... ben toen effe gestopt bij een tankstation en heb een flesje cola light gekocht en dextro energy ik moest gewoon suikers binnen krijgen.
Is er eigenlijk iemand die vitamines slikt? Ik wil er eigenlijk mee gaan beginnen omdat ik bang ben om te weinig vitamines binnen krijg en dadelijk met de Ramadan al helemaal...
Volgende week maandag heb ik een afspraak voor die darmreiniging!! Ik ben er nu al zenuwachtig voor..... :eek:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.