Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
hoofdpijn is zo goed als weg
maar rustig aan doe ik het wel
en hoe is het met jouw
hoofdpijn is zo goed als weg
maar rustig aan doe ik het wel
en hoe is het met jouw
ja wel goed ik ging vanochtend wegen was echt bang na die KOOLydraatrijke maaltijd van gisteren maar het viel mee 250gram..aangekomen nou vandaag mar veel thee drinken en crackers, en soep en zo :D
`zie je wel je doet het goed
even sporten en goed op je eten letten
`zie je wel je doet het goed
even sporten en goed op je eten letten
Ik neem me zusjes vanmiddag mee hun mogenlekker fietsen in het bos en wandelen en spelen en dan ga ik mee om stevige wandeling mee te maken hihi!! :D
dus je gaat sporten goed van je ik kan niet weg
de kinderen heb ik net onder de douche gezet laat ze daar even spelen
het eten staat al te koken , heb brood gebakken, en ga nog sla maken en de was op hangen en de andere strijken dus ik ben nog even bezig
het eten staat al te koken , heb brood gebakken, en ga nog sla maken en de was op hangen en de andere strijken dus ik ben nog even bezig
jaah want voel me wat gestresst en zo dus wil een frisse lucht en stevige wandeling maken zodat ik me wat beter ga voelen,..I hope so tot vanavond
Goedemorgen lief nee hoor ik ben al wakker,...hoee is het met je, ik hb vanochtend een bruine bol met kaas in de oven gedaan lekker warm gemaakt met een kopje thee, en heb nou een liter thee voor me staan die opmoet, tussen de middag een crackertje met wat danio..en vanavond denk een croissantje of zo met glas melk... :D
:goedzo:
Ik heb net gedaan met schoonmaken....eten staat ook al klaar, niet dat het moeilijk was ---> la3des :hihi: En van nu tot de avond doe ik niets, groentensoep heb ik nog van gisteren.... :D
Heb je dan nog jonge kinderen? ik bedoel vrij jong van leeftijd? Niemand die je kan helpen? :o
21 maand en 7 jaar
heb niet zo een goede band met schoonfamilie en mijn familie woont in belgie maar geeft niet vanavond is manlief weer thuis en dan krijgt hij de kinderen en ga ik mezelf verwennen in de badkamer
ben ook klaar met alles en ga nu even kijken wat er hier te doen is
dames, wat is het hier rustig dit weekend, sai was actief fenna is lekker aan het feesten haha,!! en liloesh is dizzy van de groentesoep!! ..kom op dames...en ook de rest van de dames zie ik maar weinig terugkomen hoor,...hoe gaat het,?? ik wil deze week tickers zien schuiven..!!!....en anders komt modesty hoor...haha me eigen ticker moet ook schuiven hoor maar ik ga deze week wat meer sporten omdat ik wat meer vrije tijd heb...doordat ik vanaf nu minder ga werken om een burn out tegen te gaan,..dusss dames..wat wordt het kom op sai..die 3.5 kilo voor je streefgewicht kom op fenna..en liloesh..en de rest..2006 ...gaan we gezond in met zijn allen..!!
..................waar stellen we eigenlijk onze officiele weegdag op? de ene doet de woensdadg de andere vrijdag,?? wat vinden Jullie....zullen we gewoon een dag met zijn allen afspreken...en diegene die de meeste verloren is binnen een week krijgt een groen puntje..!!! ....beetje motivatie he dames, we gaan het niet opgeven met zijn allen!!!!!!!!!!!!!
Hey schatjes ik ben er weer :likje: !! En Modesty ik was niet aan het feesten..... was het maar waar :ego: . Mijn laptop is vorige week gecrasht waardoor ik in het weekend niet online kon...
Ik ben afgelopen weekend wel echt streng voor mezelf geweest... en ik heb veel gesport...
- zaterdagochtend power plate, 's avonds 30 minuten Bootcamp :banana:
- zondagochtend 20 minuten Bootcamp, 's middags 12 kilometer skaten :banana:
- vanochtend (ja om 06.30 uur) 15 minuten Bootcamp :banana:
Ik ga me iedere woensdag wegen omdat de weegschaal op de sportschool 100% klopt, die van mij heeft kuren.. en op vrijdags kan ik nooit gaan sporten omdat de sportschool al om 12.00 uur sluit....
De trickers moeten deze week echt verschuiven dames!!! :hadj:
Hey schatjes ik ben er weer :likje: !! En Modesty ik was niet aan het feesten..... was het maar waar :ego: . Mijn laptop is vorige week gecrasht waardoor ik in het weekend niet online kon...
Ik ben afgelopen weekend wel echt streng voor mezelf geweest... en ik heb veel gesport...
- zaterdagochtend power plate, 's avonds 30 minuten Bootcamp :banana:
- zondagochtend 20 minuten Bootcamp, 's middags 12 kilometer skaten :banana:
- vanochtend (ja om 06.30 uur) 15 minuten Bootcamp :banana:
Ik ga me iedere woensdag wegen omdat de weegschaal op de sportschool 100% klopt, die van mij heeft kuren.. en op vrijdags kan ik nooit gaan sporten omdat de sportschool al om 12.00 uur sluit....
De trickers moeten deze week echt verschuiven dames!!! :hadj:
moet die veranderen
kan niet bij mij ben ongesteld dus die blijft staan
en wat wordt de weeg dag
moet die veranderen
kan niet bij mij ben ongesteld dus die blijft staan
en wat wordt de weeg dag
Hey Sai, alles goed met je? Blij dat je mannetje er weer is? :D
Als je ongesteld bent dan is het een ander verhaal....
Zeg maar wat de weegdag wordt dames!
ja heel blij dat hij weer thuis is
dus we kunnen weer bekvechten
ja wat is de dag dat we gaan gebruiken
waar zijn de andere dames die meededen niemand die nog actief reageert
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.