Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
halooooo dikkies van me !!!!!!!!
heb me vandaag gewogen en weeg 62 kilo nu :banana:
ben weer een kilootje afgevallen het is nog wel iets minder dan 62 maar we houden het op 62 hihihihi :banana: is egt raar ik eet niet zo veel meer en heb ook een lange tijd nix aan sport gedaan of oefeningen enzo maar me buikje ik zie gwoon in de spiegel licht blokkiesss :) en heb me nicht gister na een lange tijd gezien ze zei waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat maar jij ben afgevallen zeg .. hihihihihihi als me ma ofso het zegt of zussen ofso denk ik van ja jullie willen gewoon dat ik dikker word en niet met lijnen bezig ben maar hahhahahahah het liefst ziet mn ma mij gewoon eten enzo en niet verminderen enzo hahahahah maar yaaaaaaaaaaaaaaaa gelukkig dat me nicht het zag want heb haar lang niet gezien en mensen die je lang niet hebbe gezien die kunnen het echt zien hihihi :) 7 kilo verwijderd fjewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww :) hoe gaat het met jullieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... oja ff me buikomtrek meten............................................. ..........................
yessssssssssssssssssssssssssssssssssss ben begonnen met 90 cm buikomtrek..
en de laatste keer dat ik gemeten had was het 82 ofso nu is het 78 :D
totaal dus 12 cmm yoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ga ff stofzuige hihihihii xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Goed zo joehoooooooooooooooooooo GO ON:banana:
xMaryamx
05-06-2006, 20:07
Inshallah meid succes.
Dankjewel moppie :sjans:
Hey meiden daar ben ik weer. Heb een slechte week gehad joh...
Maar goed ik moet niet opgeven. Ik gebruik ook nu weer kneipp afslankthee. Ik heb het eerder in het verleden gebruikt en ben er ook erg tevreden mee. Zolang je maar na een maandje stopt voor een pauze van 4 a 6 weken.
Vandaag ging ik laat opstaan dus had geen ontbijt
Middag: mijn ma had friet met kip gemaakt, had beetje ervan gegeten
kan water daarna en een kwartier lang fietsen
Avond: broodje gezond met tomaat, komkommer en ei(bruinbrood) met een glas melk.
Nu een glas water en straks nog een.
Rond 10 uur zal ik die kneipp thee drinken.
marocalhoceima
05-06-2006, 21:28
Eetverslag
-12.00 2 tostis met milner kaas 30+
- 16.00 een visburger zonder saus :o
- 17.00 een halve sinasappel en een halve mango
- 19.15 een halve bord spinazie een een aantal hapjes van spinazie/aardappel/gehakt schotel
-1 liter water en 1 liter thee
Hey meiden daar ben ik weer. Heb een slechte week gehad joh...
Maar goed ik moet niet opgeven. Ik gebruik ook nu weer kneipp afslankthee. Ik heb het eerder in het verleden gebruikt en ben er ook erg tevreden mee. Zolang je maar na een maandje stopt voor een pauze van 4 a 6 weken.
Vandaag ging ik laat opstaan dus had geen ontbijt
Middag: mijn ma had friet met kip gemaakt, had beetje ervan gegeten
kan water daarna en een kwartier lang fietsen
Avond: broodje gezond met tomaat, komkommer en ei(bruinbrood) met een glas melk.
Nu een glas water en straks nog een.
Rond 10 uur zal ik die kneipp thee drinken.
Goed gedaan alleen je moet echt proberen om de 2 a 3 uur wat te eten, en daarnaast pas op met friet succes.
Eetverslag
-12.00 2 tostis met milner kaas 30+
- 16.00 een visburger zonder saus :o
- 17.00 een halve sinasappel en een halve mango
- 19.15 een halve bord spinazie een een aantal hapjes van spinazie/aardappel/gehakt schotel
-1 liter water en 1 liter thee
wel goed gedaan maar 2 tostis vier broodjes dus? mm wel veel om mee te beginnen he meid maar ja verder wel netjes.
happymoslima
05-06-2006, 22:00
eetverslag vandaag
ochtend(11uur
- stukje brood met phidelphia
3 mokken afslank thee
tussedoor 2 mokken warm gekookt water
middag 14:45
- 1appel
- plakje vetarm ontbijtkoek
- 1 carottes met een gekookt ei erop (zonder dat eigeel)
- glas sinaasappelsap
avondeten 18:30
- rijst en vlees met een stukje brood
daarna 2 mokken afslank thee..
over heel de dag 2 liter water
sport: beetje gek:banana: gedaan dansen enzo in me kamerr heb nu een stijve nekk :jammer:
just_being_me
05-06-2006, 22:02
Hellooo dames,
Mijn eetverslag van vandaag
s'ochtends:
- 2 boterhammen met een eitje
- koffie
s'middags:
- 2 koekjes
- koffie
s'avonds:
- kipcorn met stokbrood en salade :maf: ben ongesteld dus vandaar deze weirde combinatie :hihi:
- glas cola
- ijs met slagroom
Hmm avond ging niet zo goed :o
marocalhoceima
05-06-2006, 22:24
wel goed gedaan maar 2 tostis vier broodjes dus? mm wel veel om mee te beginnen he meid maar ja verder wel netjes.
oja 4 broodjes zo heb ik t nooit bekeken:hihi:
Miss_BenTayeb
05-06-2006, 22:50
Weyo0ow Weyo0oww Ik ben 3 kilo bijgek0men in 2 weken!! Het is gwo0n ergg!! Ik durfde gister0chtend eindelijk 0p de weegschaal te staan, want ik wist dat er iets ergs op me te wachten stond, ik voelde het aan mijn broeken en mijn jassen.. En jah ho0r gister in de 0chtend st0nd er 74,1 kilo op de weegschaal..!! Ik verwachte al zoiets, maar ik ga weer proberen langzamerhand te beginnen met gezonder en minder eten en meer sportenn..
Eetverslag gister:
08:30uur: 1 beker warme halfvolle melk, 2 bruine sneetjes geroosterd met slankie smeerkaas..
Tussendoor: 2 uur gefitnesst, 1 appel
14:00uur: 2 bruine geroosterde sneetjes met kaas 20+, 2 sneetjes tomaat en 2 sneetjes komkommer en 1 glas warme halfvolle melk..
Tussendoor: 1 appel en 1 magnum met nootjes:o en buiten gefietst ongeveer 1 uurtje..
19:00uur: Rijst met 1 kipvleugel en sinaasappelsap
2 liter water gedronken
Eetverslag vandaag:
12:00uur: 2 bruinesneetjes geroosterd met pindakaas en de andere sneetje met slankie smeerkaas.. 1 mok groene thee..
Tussendoor: 1 bannaan
15:15uur: 2 bruine sneetjes geroosterd met jong belegenkaas met 3 sneetjes tomaat en 6 sneetjes komkommer, 1 glas warme halfvolle melk..
Tussendoor: 1 uur gejogd, half uur buikoefeningen
18:30uur: 2 en een halve aardappel en een stukje vlees met zo een sap ik ben de naam ervan kwijt.. Moehiem een sap met wortel enzow.. Uit de lidl..
Verder 2,5 liter water gedronken..
Arabische_Meid
05-06-2006, 22:57
Dit weekend was gewoon een ramp :maf: no comment verder :maf:
Eetverslag van vandaag
Ochtend
2 glazen lauw water met citroen
1 grapefruit
enkele stukken meloen
Middag :
1 ei in brood gebakken
1kommetje magere yoghurt
Tussendoor :
1sinaasappel geperst
magere yoghurtpotje +1appel
Avond;
bordje koude couscoussalade (zonder mayo)
stukje stokbrood met wat kipstukjes tussen & groenten
2liter water, 1kop Yunanthee
20min gaan joggen
eetverslag vandaag
ochtend(11uur
- stukje brood met phidelphia
3 mokken afslank thee
tussedoor 2 mokken warm gekookt water
middag 14:45
- 1appel
- plakje vetarm ontbijtkoek
- 1 carottes met een gekookt ei erop (zonder dat eigeel)
- glas sinaasappelsap
avondeten 18:30
- rijst en vlees met een stukje brood
daarna 2 mokken afslank thee..
over heel de dag 2 liter water
sport: beetje gek:banana: gedaan dansen enzo in me kamerr heb nu een stijve nekk :jammer:
Dat heb je netjes gedaan hoor dame,...:goedzo:
Hellooo dames,
Mijn eetverslag van vandaag
s'ochtends:
- 2 boterhammen met een eitje
- koffie
s'middags:
- 2 koekjes
- koffie
s'avonds:
- kipcorn met stokbrood en salade :maf: ben ongesteld dus vandaar deze weirde combinatie :hihi:
- glas cola
- ijs met slagroom
Hmm avond ging niet zo goed :o Hahah heb jij mij een groen puntje gegeven met achmed erin? hahah zo ja dan geef ik je er 1 terug denk wel zeker dat jij het bent ik dacht eerst huh wie is dit nou weer achmed hahahaha....toen pas drong het tot me door whahaha..
maar uhm koekjes slagroom, kipcorn hahahahah....dat gaat goed he ..foeiii dame :hadj:
Weyo0ow Weyo0oww Ik ben 3 kilo bijgek0men in 2 weken!! Het is gwo0n ergg!! Ik durfde gister0chtend eindelijk 0p de weegschaal te staan, want ik wist dat er iets ergs op me te wachten stond, ik voelde het aan mijn broeken en mijn jassen.. En jah ho0r gister in de 0chtend st0nd er 74,1 kilo op de weegschaal..!! Ik verwachte al zoiets, maar ik ga weer proberen langzamerhand te beginnen met gezonder en minder eten en meer sportenn..
Eetverslag gister:
08:30uur: 1 beker warme halfvolle melk, 2 bruine sneetjes geroosterd met slankie smeerkaas..
Tussendoor: 2 uur gefitnesst, 1 appel
14:00uur: 2 bruine geroosterde sneetjes met kaas 20+, 2 sneetjes tomaat en 2 sneetjes komkommer en 1 glas warme halfvolle melk..
Tussendoor: 1 appel en 1 magnum met nootjes:o en buiten gefietst ongeveer 1 uurtje..
19:00uur: Rijst met 1 kipvleugel en sinaasappelsap
2 liter water gedronken
Eetverslag vandaag:
12:00uur: 2 bruinesneetjes geroosterd met pindakaas en de andere sneetje met slankie smeerkaas.. 1 mok groene thee..
Tussendoor: 1 bannaan
15:15uur: 2 bruine sneetjes geroosterd met jong belegenkaas met 3 sneetjes tomaat en 6 sneetjes komkommer, 1 glas warme halfvolle melk..
Tussendoor: 1 uur gejogd, half uur buikoefeningen
18:30uur: 2 en een halve aardappel en een stukje vlees met zo een sap ik ben de naam ervan kwijt.. Moehiem een sap met wortel enzow.. Uit de lidl..
Verder 2,5 liter water gedronken..
De dingen die ik rood heb aangevinkt dat zijn echt dingen waar je op letten, banaan is vet,...en pindakaas ook....daarnaast een magnum damn die bevat zoveel vet en calorien daar zit zowat een pakje roomboter in verwerkt zo vet is het gewoon, dus niet meer eten dame.....
je sport goed,..en je drinkt ook voldoende water, je moet proberen de rest weg te laten of te vervangen..
en aardappels proberen te beperken naar 1 of 1.5 en meer groente eten ....
SUcces
Dit weekend was gewoon een ramp :maf: no comment verder :maf:
Eetverslag van vandaag
Ochtend
2 glazen lauw water met citroen
1 grapefruit
enkele stukken meloen
Middag :
1 ei in brood gebakken
1kommetje magere yoghurt
Tussendoor :
1sinaasappel geperst
magere yoghurtpotje +1appel
Avond;
bordje koude couscoussalade (zonder mayo)
stukje stokbrood met wat kipstukjes tussen & groenten
2liter water, 1kop Yunanthee
20min gaan joggen
:hihi: een ramp nog wel, mm nou je dagje van vandaag ziet er goed uit hoor....:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.