ik ben gisteren ongesteld geworden
maar ik vast wel op maandag en donderdag dat wel
meid sterkte de eerste dagen
Djazakka Allahoe Ghayran :kus:
Nassira99
17-09-2005, 21:30
Sai77, ik denk dat dat het is.
Dat mijn lichaam daar aan had moeten wennen, verder zou het misschien komen omdat ik begin van deze week ongesteld geweest ben en daardoor veel vocht is opgeslagen in mijn lichaam die leidde tot mijn 'gewichtstoename' .
thanks for your advice!! ;)
En ga zo door allemaal en inshallah bereiken jullie jullie doel.
Prettige avond nog!!!
GOod evenening everybody sleeping??
nee ik ben er nog mijn bezoek is net weg
nee ik ben er nog mijn bezoek is net weg
heey sai hoe ging je dagje vandaag,? uhm die van mij niet zo goed hoor hiih, ben uit eten geweest bij een argetijns restaurant allemaal soorten vlees aardappels en rijst, pffff...maar jaa morgen er weer tegenaan,!! :D
bij mij redelijk heb wel 3 keer brood gegeten maar niet veel
en veel water gedronken
ja als je weggaat op restaurant dan kan je niet echt kiezen
morgen gewoon beter je best
bij mij redelijk heb wel 3 keer brood gegeten maar niet veel
en veel water gedronken
ja als je weggaat op restaurant dan kan je niet echt kiezen
morgen gewoon beter je best
jaa morgen wordt echt ff soep en crackers heb de danoontjes ook gehaald maar voor me moeder vind al die smaken niet lekker bah, me moeder vond het heerlijk haha..
wat goed voor je lijf is is nooit lekker
kijk maar naar spruitje of patat wat is het lekkerste en wat is het beste voor je
beter voor je ma
wat goed voor je lijf is is nooit lekker
kijk maar naar spruitje of patat wat is het lekkerste en wat is het beste voor je
beter voor je ma
Ja klopt daar heb je wel gelijk in maar bijvoorbeeld danio..dat vind ik wel weer heel erg lekker ken je dat? en bevat ook maar minder als 5%vet.. :D
jen het niet
maa rmeid ik ga mijn bed in heb hoofdpijn
dus tot morgen
jen het niet
maa rmeid ik ga mijn bed in heb hoofdpijn
dus tot morgen
Aah beterschap meid, kuz slaap lekker.
Asalaam aleykoum Meiden !!!
Slapen jullie nog oula?? :D :D
Get up !! Nieuwe dag is begonnen !!
Vandaag vast ik weer, heb s morgens een cracker gegeten, 1 nectarine en 1 naturel danoontje en weer zoals gisteren wordt het vanavond GROENTENSOEP !! heb gisteren véééél gemaakt:D :D
Asalaam aleykoum Meiden !!!
Slapen jullie nog oula?? :D :D
Get up !! Nieuwe dag is begonnen !!
Vandaag vast ik weer, heb s morgens een cracker gegeten, 1 nectarine en 1 naturel danoontje en weer zoals gisteren wordt het vanavond GROENTENSOEP !! heb gisteren véééél gemaakt:D :D
Goedemorgen lief nee hoor ik ben al wakker,...hoee is het met je, ik hb vanochtend een bruine bol met kaas in de oven gedaan lekker warm gemaakt met een kopje thee, en heb nou een liter thee voor me staan die opmoet, tussen de middag een crackertje met wat danio..en vanavond denk een croissantje of zo met glas melk... :D
ben er ook even
vanmorgen een kopje koffie met een sneetje brood met la vache qui rie
en halve liter water en nu een kopje venkel thee
ben er ook even
vanmorgen een kopje koffie met een sneetje brood met la vache qui rie
en halve liter water en nu een kopje venkel thee
harstikke goed toch, is je hoofdpijn al wat minder dan???...je moet wel wat rustiger aan doen hoor..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.