Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
marocalhoceima
30-05-2006, 20:42
Eetverslag
- 8.30 wasa tomaat cracker
- 10.30 chocolade melk met slagroom (hema) :o
- 14.45 wasa cracker cheese/chives
- 16.00 gaan slapen
- 19.30 2 bruinbrood met philladelphia, 2 eieren en 3 augurken en een wasa cracker cheese/chives
1.5 liter water en 1 liter thee
miss-ilhame
30-05-2006, 20:43
ja als je alleen de rijstwafels had gegeten zonder beleg dan viel het mee maar beleg maakt helaas ook dik snik....maar zo erg is het nog niet eens morgen nieuwe dag hoor meid niet boos zijn...:goedzo:
Ja precies morgen weer een dag ;) .
Maar jij moet gewoon eten zoals je wilt & niet naar die die mogool luisteren en patat gaan eten of je zelf uithongeren :eek: schiet je niks mee op :maf2:
Gewoon doorgaan en je best doen :kus:
Hey meid,
Hou je rustig het komt inshallah allemaal wel goed. gewoon volhouden en laat hem zien dat je het niet eens bent met hem:goedzo:... Zie het als motivatie. Mensen zeiden ook van mij. Je houdt het niet vol etc.... Laat zien dat je het wel kan.
:goedzo: :kus:
Ja idd ik ga het gewoon volhouden het gaat wel heel moeilijk maar dan maar echt heel weinig eten maar wel..gewoon voldoende voor me beweging zeg maar,...en ff junkfood laten voor wat het is,....we gaan ervoor met zijn allen kuzz :goedzo:
Eetverslag
- 8.30 wasa tomaat cracker
- 10.30 chocolade melk met slagroom (hema) :o
- 14.45 wasa cracker cheese/chives
- 16.00 gaan slapen
- 19.30 2 bruinbrood met philladelphia, 2 eieren en 3 augurken en een wasa cracker cheese/chives
1.5 liter water en 1 liter thee
ooh chocolade melk met slagroom meid is zoo vet,.....ochtend en middag heb je wel erg eweinig gegeten, eigelijk over de gehele dag wel....hoe komt het zo had je geen trek? mm probeer iets meer te eten vooral de ochtend en de middag avond kan je altijd wel wat in minderen maar het was vandaag goed. :goedzo:
Ja precies morgen weer een dag ;) .
Maar jij moet gewoon eten zoals je wilt & niet naar die die mogool luisteren en patat gaan eten of je zelf uithongeren :eek: schiet je niks mee op :maf2:
Gewoon doorgaan en je best doen :kus:
nee ik ga ook niet uithongeren maar wel extreem letten op me voeding hoor want ik eet nu heel weinig brood en merk ineens dat ik begin te zakken op de weegschaal dus wil dat zo volhouden...:o
Kuzzz
Glimlachje
30-05-2006, 21:02
Ja ik had idd heel wat verwacht dikke teleurstelling :( ........maar ik geef Niet op ik ga gewoon door hoor .....dan duurt het maar wat langer allemaal...dank je wel lieffie :sjans:
uiteindelijk zul je het halen en daar gaat het om wij zijn hier om elkaar te steunen..:kus:
uiteindelijk zul je het halen en daar gaat het om wij zijn hier om elkaar te steunen..:kus:
Inshallah het heeft gewoon zijn tijd nodig en idd zijn we hier om elkaar te steunen hoe is het met jou :kus:
Glimlachje
30-05-2006, 21:20
ja gaat heel goed hamdollah, als ik zo doorga zal ik inshaAllah mijn streefgewicht halen.... :banana: :kus:
ja gaat heel goed hamdollah, als ik zo doorga zal ik inshaAllah mijn streefgewicht halen.... :banana: :kus:
aah dat is super goed...van je, ....!!:banana: xxxdoorgaan :banana:
miss-ilhame
30-05-2006, 21:30
Jeps we gaan gewoon door tot we blij zijn met ons gewicht :banana:
Vraagje : Hoeveel cal. mag je maximaal eten als je snel wilt eten ?
Glimlachje
30-05-2006, 21:38
aah dat is super goed...van je, ....!!:banana: xxxdoorgaan :banana:
:nijn: :banana: :banana:
just_being_me
30-05-2006, 21:43
Hellooo Dames,
Mijn eetverslag van vandaag:
s'ochtends:
- 2 boterhammen met kaas
- koffie
s'middags:
- pakje crackers
- appel
- plakje ontbijtkoek
- water/koffie
s'avonds:
- shoarma met stokbrood en salade :o
- water
Nou toch best wel netjes voor een eerste dag weer of niet (afgezien van de zak chips, het gebakje, de zak spek, de reep chocola, de dropjes die ik maar even bij mijn eetverslag achterwege heb gelaten :hihi: oke mensen dat was een grapje hoor :o )
Glimlachje
30-05-2006, 21:55
Hellooo Dames,
Mijn eetverslag van vandaag:
s'ochtends:
- 2 boterhammen met kaas
- koffie
s'middags:
- pakje crackers
- appel
- plakje ontbijtkoek
- water/koffie
s'avonds:
- shoarma met stokbrood en salade :o
- water
Nou toch best wel netjes voor een eerste dag weer of niet (afgezien van de zak chips, het gebakje, de zak spek, de reep chocola, de dropjes die ik maar even bij mijn eetverslag achterwege heb gelaten :hihi: oke mensen dat was een grapje hoor :o )
Goed gedaan hoor... ik schrok even meid hahaha... :maf2:
magrebChica
30-05-2006, 21:58
vandaag: verrot..
ochtend: paar kleine between knabbeltjes 4 of 5 egt netzo klein als een nootje
middag: half 2 een kopje aspergesoep
avond 7 uur: 3 geroosterde roggebrood.. 2 met krabsalade en 1 met curry en 2 worstjes..kop atay
kwart over 9 : een beetje turkse yoghurt en paar schepsnoepies ..
tussendoor 2 of 3 capuchinos..
safi weloe heb al tijdje geen oefeningen en water gedronke maar me buik voelt super aan kga zo ff cm mete kuskus..
happymoslima
30-05-2006, 22:36
heey hahaah gekkieh ik sport echt niet elke dag zo fanatiek hoor zoo ..moest er ook nog bijkomen hahaha maar vandaag was ik toch vrij en had er zin in :hihi: voel me heerlijk ben alleen echt super moe gewoon me lichaam wil niet meer lopen of bewegen hahaah ..........
ik vind dat je goed gegeten hebt en goed getraind hebt alleen pas op met msemen die zijn best wel vet maar verder super hoorrr je doet aan beweging dat is al heel goed :goedzo:
Kuzz
jahh die stomme lekkere lemsemen tochhh:o maarre ff over die internisttt luister alsjeblief niet naar `m hij weeeeeeeeeeeeeeeeeet niet waar hij over praaat.., serieuss..weet je wat je gewoon moet doenn.. die stress gewoon er vanaf trainen en hem over 6 weken laten ziennn hoe strek je wel niet bentt, je bent een top meidd :goedzo: zoveel disipline pff zou ik nooit kunnen hebben..
Allah chefiekk en inshallah komt het goedddd:kus:
eetverslag heb ook een ...dag gehadd
eetverslag (08:00
-kom cornflacks met melk
later in de ochtend een appel
middag 13:00
- 1 crosant en een krentebol
ben toen me theorie gaan doenn NET (gezakttttttt:kwaad: :kwaad: :kwaad:
UIT frustratie 3 eierenkoeken op
avondeten
- turkse pizza
geen tijd gehad om te sporten
over heel de dag 2 liter water
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.