Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
gewoon naar een danoontje je hebt ze met meusli, pruimen of met kiwi
bij de albert heijn zijn ze nog vandaag in de aanbieding voor 1,29(4 stuks ) lekker
mOcrow_BabY
17-09-2005, 13:01
Up...!!!!
mOcrow_BabY
17-09-2005, 13:03
Ewaa mensen ik dOe ook mee,, ik ben al 10 kilo afgevallen en ben toen gestopt.... maar mijn doel was 20 kilo afvallen...... dus nu nog 10 kilo te gaan....
Ik moet nog vasten inhalen,, 5 daagjes,, dus ik begin morgen.... :o
mOcrow_BabY
17-09-2005, 13:04
Hebben jullie misschien tips wat ik kan eten bij fadjr & elmaghrib...?? :)
mOcrow_BabY
17-09-2005, 13:16
Als je het niet kon laten om een zak patat te eten dan kan je het goed maken door:
· 1 uur zwemmen
· 1 uur 15 minuten voetballen
· 1 uur en 30 minuten tennissen
· 2 uren dansen
· 3 uren wandelen
P.s voor diegene die mij een groen puntje heeft gegeven heel erg lief en bedankt ik wil je er 1 teruggeven maar weet niet wie je bent??
Dat was ik, ben mijn naam vergeten te zetten...jij en saiii hebben het verdiend, zij heeft ook een puntje van me gekregen :D
Ik ben vandaag begonnen met vasten 3 dagen lang (13,14 en 15 in de maand Sha3baan ) incha3Allah
Hebben jullie misschien tips wat ik kan eten bij fadjr & elmaghrib...?? :)
groenten soep in de magreb beter dan harira
en ja fajr dat is een probleem waar ik ook mee zit
meid welkom bij de club
en 10 kilo er al af goedzo
Dat was ik, ben mijn naam vergeten te zetten...jij en saiii hebben het verdiend, zij heeft ook een puntje van me gekregen :D
Ik ben vandaag begonnen met vasten 3 dagen lang (13,14 en 15 in de maand Sha3baan ) incha3Allah
heeft dat een betekenis die dagen vasten
dankje wel voor het puntje je krijgt ook 1 van me omdat je het net als ons volhoudt
liloesh kan je geen ountje geven krijg dit te lezen"Je moet eerst andere gebruikers een reputatie toe eigenen voor dat je het weer aan Liloesh kan geven"
aan andere kan ik het wel geven
Meiden ik reageer vanavond allemaal op jullie heb het echt keidruk gewoon, en vanavond ook nog uit eten met me vriendinnen pfff en dan terug en moet nog werken tot laat in de nacht en morgenochtend gewoon vroeg op druk druk druk dus heb geen idee wat ik het restaurant moet gaan eten maar goed jullie horen het van me kuzzzzzzzzzz
heeft dat een betekenis die dagen vasten
dankje wel voor het puntje je krijgt ook 1 van me omdat je het net als ons volhoudt
Aanbevolen extra vasten
Verder is het aanbevolen te vasten op dagen dat de Boodschapper van Allah (saws) gevast heeft. Hij vaste minimaal drie dagen per maand, vooral op maandag en donderdag en op de "Witte nachten", de nachten dat de maan vol is. De 13e, 14e en 15e nacht van de maanmaand.
Eens werd aan de Boodschapper (saws) verteld over een vrouw die overdag vaste en 's nachts bad. Hij (saws) liet de vrouw bij zich komen en zei:
"Je moet jezelf niet beproeven met meer dan je gemakkelijk kan volbrengen. Allah (swt) zal niet moe worden doordat je te veel van jezelf vergt. Allah (swt) houdt van datgene waarin wij regelmatig kunnen zijn."
(Buchari en Muslim)
Verder nog te lezen op : http://groups.msn.com/IslamenMeer/vastensaum.msnw
.
Nassira99
17-09-2005, 16:41
Hallo dames!!!! IK volg jullie al een tijdje, en jullie zijn keigoed bezig!!!!!
Ik ben al een tijdje met lijnen ( 2 weken) en het wil maar niet lukken.
Ik ben 1.72 lang en woog 64 kg. Ik weet dat ik een normale gewicht heb, alleen wil ik in een maatje 38/40 passen.
S'ochtends besloot ik een poging te wagen en ben ik na 2 weken op de weegschaal gaan staan en wat blijkt!!!!!!!!!!!! In plaats van dat ik ben afgevallen ben ik 1 kg aangekomen!!!!!
Mijn dieet bestaat uit:
een redelijk goed ontbijt ( 2 volkoren boterhammetjes met light jam/ tomaat of broodspread en een glas thee)
Lunch : appel, banaan of perzik en magere yoghurt of 2 beschuitjes
avondeten: afhankelijk wat mijn ma maakt, maar dan in mindere mate, bijvoorbeeld gekookte brocolli met een stukje kip ( in de oven zonder jus), zilvervliesrijst met gehakt, spinazie etc.
en last but not least 2 liter water per dag. en natuurlijk geen snacks zoals; chips, ijs en koek en cola enzo
Ik denk dat het afvallen niet wil lukken, omdat ik niet zo veel sport.
Maar aangezien jullie al een tijdje aan het lijnen zijn, en sommige van jullie goede resultaten behaald hebben, vraag ik bij deze tips en trucs om mij verder te helpen, wat die 1 kg demotiveert me echt.
Hartstikke bedankt ladys en ik hoor het wel.
Groetjes Nassira
Aanbevolen extra vasten
Verder is het aanbevolen te vasten op dagen dat de Boodschapper van Allah (saws) gevast heeft. Hij vaste minimaal drie dagen per maand, vooral op maandag en donderdag en op de "Witte nachten", de nachten dat de maan vol is. De 13e, 14e en 15e nacht van de maanmaand.
Eens werd aan de Boodschapper (saws) verteld over een vrouw die overdag vaste en 's nachts bad. Hij (saws) liet de vrouw bij zich komen en zei:
"Je moet jezelf niet beproeven met meer dan je gemakkelijk kan volbrengen. Allah (swt) zal niet moe worden doordat je te veel van jezelf vergt. Allah (swt) houdt van datgene waarin wij regelmatig kunnen zijn."
(Buchari en Muslim)
Verder nog te lezen op : http://groups.msn.com/IslamenMeer/vastensaum.msnw
.
ik ben gisteren ongesteld geworden
maar ik vast wel op maandag en donderdag dat wel
meid sterkte de eerste dagen
Hallo dames!!!! IK volg jullie al een tijdje, en jullie zijn keigoed bezig!!!!!
Ik ben al een tijdje met lijnen ( 2 weken) en het wil maar niet lukken.
Ik ben 1.72 lang en woog 64 kg. Ik weet dat ik een normale gewicht heb, alleen wil ik in een maatje 38/40 passen.
S'ochtends besloot ik een poging te wagen en ben ik na 2 weken op de weegschaal gaan staan en wat blijkt!!!!!!!!!!!! In plaats van dat ik ben afgevallen ben ik 1 kg aangekomen!!!!!
Mijn dieet bestaat uit:
een redelijk goed ontbijt ( 2 volkoren boterhammetjes met light jam/ tomaat of broodspread en een glas thee)
Lunch : appel, banaan of perzik en magere yoghurt of 2 beschuitjes
avondeten: afhankelijk wat mijn ma maakt, maar dan in mindere mate, bijvoorbeeld gekookte brocolli met een stukje kip ( in de oven zonder jus), zilvervliesrijst met gehakt, spinazie etc.
en last but not least 2 liter water per dag. en natuurlijk geen snacks zoals; chips, ijs en koek en cola enzo
Ik denk dat het afvallen niet wil lukken, omdat ik niet zo veel sport.
Maar aangezien jullie al een tijdje aan het lijnen zijn, en sommige van jullie goede resultaten behaald hebben, vraag ik bij deze tips en trucs om mij verder te helpen, wat die 1 kg demotiveert me echt.
Hartstikke bedankt ladys en ik hoor het wel.
Groetjes Nassira
meid het kan zijn dat je lichaam zich nog moet aanpassen aan je dieet maar voor de rest doe je het goed.
we willen altijd heel snel resultaat zien maar het aankomen in gewicht is ook nie tin een keer gebeurt stap per stap en dan lukt het je wel meid
komop
hier heb je genoeg motivatie van de dames
in het weekend is het even rustig maar doorde week zijn de vingers weer volop actief
ZO Zo meiden het ziet er naar uit dat we laatste dagen, weken effe er hard tegen aan moeten gaan, heb net drie boterhammen met kaas op en water water en water op. vanmiddag word het iets minder alleen een broodje gezond of kop groentesoep en veel fruit tussendoor.
Ben gister avond wezen sporten en dat motiveert me weer. Want ik moet ook van mijn buikje af!!
trouwens een goede tip wat bij mij helpt is elke avond en middag 100 buikspieroefeningen doen dus. Je ligt ergens bed of matje dan doe je eerst 25 normale dan weer 25 naar je linkerbeen optrekken en dan weer 25 naar rechts optrekken en dan als laatst 25 normaal met beide benen opgetrokken ik deed dat echt een week en merkte er veel van maar ben weer maandag er mee begonnen en daarnaast gewoon trainen. Maar het helpt wel dames ;)
heb er 25 met benen op de grond gedaan en 10 met telkens 1 been opgetrokken en 10 met beide benen omhoog
wat is dat zwaar meid
maar ga het rustig opbouwen en kijken hoe het gaat
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.