Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
miss-ilhame
26-05-2006, 18:46
ben al lang niet geweest
maar heb het zo druk
ben welk van 69 naar 65.5
0900uur ontbijt (heel de week)
een omelet van 3 eieren
kopje koffie zonder suiker
10.30uur tussendoor
danoontje activia
12.00uur lunch
wokgroenten(gewoon zo een zak door 2 delen)
glas water
16.00uur tussendoor
kopje thee
18.00uur avondeten
wat de pot schaft klein beetje volkoren brood
en veel sla
19.30uur
kopje koffie zonder suiker en zonnepitten
beker mager yoghurt
dat was hij heel de week lang
goed gegeten alleen zijn 3 eieren niet te veel :confused:
& ben je in 1 week van 69 naar 65.5 ?
miss-ilhame
26-05-2006, 18:50
heey wat goed van jullie dat jullie elkaar gefeedbackt hebben en alles ik zie vandaag trouwens geen weegresultaten bijna hihihi, wat is dit nou kom op he dames
laat mij maar eens beginnen ik heb het zo bont gemaakt deze week dames met eten dass niet normaal zoveel vrije dagen en dan uit eten dan weer macdonalds dan weer samen koken echt nou de weegschaal gaf aan .2.5 kilo aangekomen en dat is echt een ramp hoor,,............damn.ik was er 7kwijt nu no gmaar 4.5 dus ik ben vanaf vandaag maar weer begonnen hoor pfff hahaha en hoest met de rest dan
Ooh goed dat jullie elkaar feedbacken want soms kan ik echt niet online komen omdat ik dan zo laat thuis ben of dergelijke....
nou kom op he dames kuzziessssssssss
pff heb ik ook soms gewoon vanaf morgen weer opletten :kus:
marocalhoceima
26-05-2006, 19:46
Eetverslag (gewerkt)
-11.00 mona aardbei 150gr en een wasa cracker cheese/chives
- 14.00 75gr frambozen, een wasa cracker cheese/chives en een zalmslaatje(150gr)
- 16.00 een halve cracker wasa(cheese/chives)
-18.30 2 bruinbrood met 2 plakken milner kaas 30+ licht 2 omeleten met groenten(prei, mais, champignongs)
- 2.25 liter water en 1 liter nan yu thee
:D
lamiatjeuh
26-05-2006, 20:08
eetverslag vandaag:
8u30:groot glas water,2 volkoren boterhammen 1 met suikervrije confituur en 1 met chocopasta(een hééél dun laagje hoor:D )
11u: 1abrikoos
13u:groentesoep + milkshake
15u: 1abrikoos
18u30:wokgroenten met zeevruchten
en ja als dessert....ik heb cake gemaakt:o ...en heb echt een mini-stukje van gegeten.
en tijdens de dag zelf zeker2.5l water,2 mokken thee,2kopjes koffie
ik ga strakjes nog 25min hometrainer,15min steppen en 15min wat oefeningen doen
koesje allemaal en niet opgeven:hadj: er blijven voor gaan!!!jullie kunnen het!!:banana:
lamiatjeuh
26-05-2006, 20:08
Eetverslag (gewerkt)
-11.00 mona aardbei 150gr en een wasa cracker cheese/chives
- 14.00 75gr frambozen, een wasa cracker cheese/chives en een zalmslaatje(150gr)
- 16.00 een halve cracker wasa(cheese/chives)
-18.30 2 bruinbrood met 2 plakken milner kaas 30+ licht 2 omeleten met groenten(prei, mais, champignongs)
- 2.25 liter water en 1 liter nan yu thee
:D
goed gegeten meid:goedzo: ,je gaat goed:banana:
happymoslima
26-05-2006, 20:47
eetverslag vandaag
ochtend (09:30
- kom cornflacks met melk
middag (13:30
- 2 sneetjes bruinbrood met phidellphia en 1 carottes met niks erpp
- glas light vivit
tussedoor 2 mokken van dat afslank thee
0m 15:00
- halve komkommer
- granen koekje
avondeten (17:00
- stukje brood en klein bord le3des
sporttt: let op damesssss:D
- 35 minuten steppen
- 65 minuten cardio kickboxx
- 10 minuten non stop buik en armoefeningen
over heel de dag 2 liter water
marocalhoceima
26-05-2006, 21:23
Een vraagje voor de mensen die nan yu thee gebruiken. Ik gebruik deze thee nu al ongeveer 2 maanden of zo, maar gister had ik heel erg buikpijn en last van miselijkheid en vandaag weer. Ik denk dat het daardoor komt omdat ik buikpijn kreeg toen ik het dronk. Zijn er mensen die dit ook hebben ??
marocalhoceima
26-05-2006, 21:26
eetverslag vandaag:
8u30:groot glas water,2 volkoren boterhammen 1 met suikervrije confituur en 1 met chocopasta(een hééél dun laagje hoor:D )
11u: 1abrikoos
13u:groentesoep + milkshake
15u: 1abrikoos
18u30:wokgroenten met zeevruchten
en ja als dessert....ik heb cake gemaakt:o ...en heb echt een mini-stukje van gegeten.
en tijdens de dag zelf zeker2.5l water,2 mokken thee,2kopjes koffie
ik ga strakjes nog 25min hometrainer,15min steppen en 15min wat oefeningen doen
koesje allemaal en niet opgeven:hadj: er blijven voor gaan!!!jullie kunnen het!!:banana:
hey meid,
goed gegeten pas alleen op met de milkshake. En een stukje cake kan geen kwaad :D
:goedzo:
hey salam allemaal....
Ik weet niet of jullie me nog kennen,.. maaruhh uuhhm ik deed ook mee met een dieet hier.... Ik ben een hele tijd niet op geweest om de reden dat ik wat problemen had.. maar die zij nnu opgelost hamdoelilah...
Ik hoop dat het goed gaat met jullie dieet...
Ik ben al had ik problemen gewoon door blijven gaan met mijn dieet op 1 week na.. Ik ben hamdoelilah 20 kilo kwijt... ben zoo bliijjjj
hey i kwou jullie ook wat mededelen.. Ik heb ene hele lange tijd de anan yu thee gebruikt, maar ik had laatst een paar dagen last van verstopping, allemaal jeuk op plaatsen waar je weleens zweet... ook tussen de borsten enzo. Helemaal uitslag was om niet aan te zien echt waar..... Wat blijkt?? het komt door die Nan yu thee... Ik wou jullie alleen eff waarschuwen als jullie wat ongewoons merken met jezelf enzo. dan is het een grote kans dat het door dze thee komt...
Ik ben dermee gestopt want werd echt steeds maar erger en erger...
dat wou i kjullie eff zeggen en nog verder succes damens... :goedzo: :kus:
Goed van je hoor
heey wat goed van jullie dat jullie elkaar gefeedbackt hebben en alles ik zie vandaag trouwens geen weegresultaten bijna hihihi, wat is dit nou kom op he dames
laat mij maar eens beginnen ik heb het zo bont gemaakt deze week dames met eten dass niet normaal zoveel vrije dagen en dan uit eten dan weer macdonalds dan weer samen koken echt nou de weegschaal gaf aan .2.5 kilo aangekomen en dat is echt een ramp hoor,,............damn.ik was er 7kwijt nu no gmaar 4.5 dus ik ben vanaf vandaag maar weer begonnen hoor pfff hahaha en hoest met de rest dan
Ooh goed dat jullie elkaar feedbacken want soms kan ik echt niet online komen omdat ik dan zo laat thuis ben of dergelijke....
nou kom op he dames kuzziessssssssss
O jeetje. Wat een rotgevoel geeft dat ook he. Ik weet hoe het voelt man
Mijn weegdag wordt gewoon zondag oke. Heb ik mijn hele leven lang al zo gehouden.
Eetverslag vandaag:
Middag: 4 sneetjes bruinbrood
Ik was bij een vriendin dus heb daar een cornetto en een handjevol dorito's gegeten. En thee zonder suiker
Avond: aardappelen met mexico melange ofzo(die groenten) en 4 kipballetjes
En nog een cornetto.....Had dubbelfris light gedronken erbij.
Net 0,5 liter op, straks de volgende
En voordat ik ga slapen nog wat buik en beenoefeningen
marocalhoceima
26-05-2006, 21:38
hey salam allemaal....
Ik weet niet of jullie me nog kennen,.. maaruhh uuhhm ik deed ook mee met een dieet hier.... Ik ben een hele tijd niet op geweest om de reden dat ik wat problemen had.. maar die zij nnu opgelost hamdoelilah...
Ik hoop dat het goed gaat met jullie dieet...
Ik ben al had ik problemen gewoon door blijven gaan met mijn dieet op 1 week na.. Ik ben hamdoelilah 20 kilo kwijt... ben zoo bliijjjj
hey i kwou jullie ook wat mededelen.. Ik heb ene hele lange tijd de anan yu thee gebruikt, maar ik had laatst een paar dagen last van verstopping, allemaal jeuk op plaatsen waar je weleens zweet... ook tussen de borsten enzo. Helemaal uitslag was om niet aan te zien echt waar..... Wat blijkt?? het komt door die Nan yu thee... Ik wou jullie alleen eff waarschuwen als jullie wat ongewoons merken met jezelf enzo. dan is het een grote kans dat het door dze thee komt...
Ik ben dermee gestopt want werd echt steeds maar erger en erger...
dat wou i kjullie eff zeggen en nog verder succes damens... :goedzo: :kus:
Hey meid,
Bedankt voor de waarschuwing. Ik heb last van miselijkheid, maar ik drink het best al een tijd. NU je het ook zegt ik heb uitslag op mn buik, maar dacht dat het lag aan de plasticfolie, maar die heb ik al een hele tijd niet gebruikt. Ik dacht dat het misschien een late reactie was. Ik ga dr in ieder geval mee stoppen.
Thanks p.s. heb je wel een vervanging er voor gevonden:)
Arabische_Meid
26-05-2006, 21:56
Ochtend
1grapefruit
Middag
1bruine boterham in ei gebakken (weet de precies naam niet, verloren brood ofzo? )
1 glas versgeperste sinaasappelsap
1 yoghurt natuur
Tussendoor
1 yoghurt natuur
Avond
100g struisvogelsteack gegrilld (95kcal per 100g)
1yoghurt natuur
1,5l water , 5koppen Yunan thee
1uur gedanst
voor dat ik ga slapen => 100x buikspieren
haha ik weet niet meer wie wel of wie niet gefeedbackt is sorry ? haha maar jullie gaan goed hoor het zag er netjes uit hoor en Kom Op he niet teveel zondigen en sporten dames xxx
eetverslag vandaag
ochtend (09:30
- kom cornflacks met melk
middag (13:30
- 2 sneetjes bruinbrood met phidellphia en 1 carottes met niks erpp
- glas light vivit
tussedoor 2 mokken van dat afslank thee
0m 15:00
- halve komkommer
- granen koekje
avondeten (17:00
- stukje brood en klein bord le3des
sporttt: let op damesssss:D
- 35 minuten steppen
- 65 minuten cardio kickboxx
- 10 minuten non stop buik en armoefeningen
over heel de dag 2 liter water
:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.