soms moet je wel :zweep: krijgen om door te gaan
ik hou jullie in de gaten
soms moet je wel :zweep: krijgen om door te gaan
ik hou jullie in de gaten
:kus: :nijn:
salaam dames
Ik wil insa-allah mijn doel voor de ramadan hebben behaald.
Ik heb dus nog +/- 2 weken en insa-allah lukt het
salaam dames
Ik wil insa-allah mijn doel voor de ramadan hebben behaald.
Ik heb dus nog +/- 2 weken en insa-allah lukt het
wajow hoe wou je vier kilo eraf hebben dan in 2 weken ?? :confused: inshallah hoop dat lukt..!!
P.s voor diegene die mij een groen puntje heeft gegeven heel erg lief en bedankt ik wil je er 1 teruggeven maar weet niet wie je bent??
meiden ik ga slapen zou ik nog een activia donoontje nemen
wat vinden jullie
Sai gewoon nemen meid kan niet zoveel kwaad.
kben nog steeds niks kwijt :( .....ik weet dat het niet zo heel snel gaat..maar een paar gram, of een pondje had ik wel fijn gevonden :hihi:
kben nog steeds niks kwijt :( .....ik weet dat het niet zo heel snel gaat..maar een paar gram, of een pondje had ik wel fijn gevonden :hihi:
wijffie ff rustig jij je bent net begonnen ik zit hier verdorie 2 weken die hard te dieten en ben nog geen 2kilo kwijt, hihi geduld me liefste..(Boesa)
wijffie ff rustig jij je bent net begonnen ik zit hier verdorie 2 weken die hard te dieten en ben nog geen 2kilo kwijt, hihi geduld me liefste..(Boesa) :hihi:
komt wel goed met ons he...als we maar even geduld hebben nie waar?
:hihi:
komt wel goed met ons he...als we maar even geduld hebben nie waar?
Zeker weten meid,!! als je maar gezond blijft eten ik heb vandaag last van eetneigingen ik heb al toegegeven om 11.00savonds gewoon ik ga me morgen ook niet wegen ik weet al hoe laat het is de duivel is weer op bezoek als je hem vat.!! :hihi:
Zeker weten meid,!! als je maar gezond blijft eten ik heb vandaag last van eetneigingen ik heb al toegegeven om 11.00savonds gewoon ik ga me morgen ook niet wegen ik weet al hoe laat het is de duivel is weer op bezoek als je hem vat.!! :hihi: :hihi:
ik vat hem.
maar geen probleem...dat kun je dan later weer goedmaken...af en toe een uitzondering kan geen kwaad ;)
maar ik ga slapen..moet morgen werken :moe:
slaap zacht en ik hoor het wel ! :D
:kus: :kus:
:hihi:
ik vat hem.
maar geen probleem...dat kun je dan later weer goedmaken...af en toe een uitzondering kan geen kwaad ;)
maar ik ga slapen..moet morgen werken :moe:
slaap zacht en ik hoor het wel ! :D
:kus: :kus:
is goed dame werk ze nog morgen en suces he dikke zoen ..(BOESaaa..)
heb al 2 dagen activia danoontje met muesli gegeten en wat moet je daar van naar de wc(sorry)
dus de ontlasting is heel goed dus dames heb je last van je ontlasting gewoon activia donoontje eten
ben er opgekomen omdat de kinderarts dat voor m ijn dochter adviseerde omdat ze last van haar darmen heeft
maar voor de rest gaat het goed, wel alleen dus ga zo op stap om de tijd te doden
Ik laat me vanmiddag horen ja joh sai mm maar waar smaakt die danoontje dan naar ik had gisteren maar laxeermiddel ingenomen omdat ik hele week last van me maag had en het wou maar niet hihii...en ik haat laxeermiddel maar moest wel ff.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.