Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Modesty welcome back:D. Verslag ziet er goed uit alleen die stroopwafel :hihi: maar je hebt genoeg gesport omdat te verbranden:D
Eetverslag:
- 9.30 wasa cracker cheese/tomato/union
- 13.30 pistolet bruin met eiersalade en een bakje mona aardbei
- 17.00 een halve wasa cracker cheese/tomato/union
- 18.30 een kommetje soep met groenten(champignon, mais, zakje
soepgroenten, wortel) en 1 iglo crispino vis met een bruinbrood
lamiatjeuh Meid ik weet niet hoe je dat doet maar ik heb die soep naar binnen gedwongen. Ik hou gewoon niet van groenten. Ik kon wel janken :hihi: zo vies vond ik het...
- 1.5 liter water en nan yu thee
Zo das best weinig. Wel goed van je zeg
Ik heb vandaag heel weinig gegeten ben behoorlijk ziek.... heb enorme spierpijn, ben afgelopen zaterdag gaan snowboarden en daarnaast heb ik een lichte keelontsteking
vandaag gegeten:
2 cracotte crackers met kaas
manderijn
kommetje harira
Ik weet het. Maar ik moet echt afvallen. Dit kan gewoon niet meer zo verder gaan. Ik moet gewoon mijn hele levenswijze veranderen. Ik ben vandaag begonnen en zal net als jullie elke dag mijn verslag brengen
Vandaag had ik geen ochtend(was aan het slapen)
Middag: Een glas spa bosvruchten en vlees en aardappel met 3 sneetjes bruinbrood gegeten.
Daarna een klein kommetje met gepureerde aardappel
Een kan water
Avond: Een sneetje bruinbrood met beleg zonder boter, een perzik
Nu een kan thee. Zonder suiker en melk natuurlijk.
Ik wil ook mededelen dat ik afvalpillen gebruik. Cinialb. Maar ik denk dat ik daarmee ga kappen
Om af te vallen moet je inderdaad je levensstijl aanpassen.. anders hou je het niet vol. Je moet proberen om regelmatig te eten, dus om de 2,5 tot 3 uur en dus op vaste tijdstipen.
En afslankpillen zijn geen aarder, ze beloven bergen maar resultaat :jammer: ..
Ciniable ken ik niet? Is het uberhaupt legaal te verkrijgen?
Hoe oud ben je en hoeveel wil je afvallen? Sport je ook?
Ik heb vandaag heel weinig gegeten ben behoorlijk ziek.... heb enorme spierpijn, ben afgelopen zaterdag gaan snowboarden en daarnaast heb ik een lichte keelontsteking
vandaag gegeten:
2 cracotte crackers met kaas
manderijn
kommetje harira
zooo, maar je kan er ook niets aan doen
Cinialb is best bekend, staat in veel tijdschriften en kranten
Verkopen ze in nederland, belgie en duitsland.
http://www.de-slankshop.be/nl/detail_cinialb_01.shtml
magrebChica
22-05-2006, 22:03
Cola drinken dan word het minderen ;)
Bij mij helpt het :o
ik was een cola freak dus op dit moment no cola 4 me.. alleen soms als ik naar de mac ga ( 2 maanden trug laatste x :nerd: dan cola light mmmm kheb egt overal szin in als ik nu ergens een milka chocolade reep vin sorry maar dan eet ik m op hoor :maf2: maar dank je wel voor de typ jammer dat k geen cola light in huis heb.. ben nog bezig met me 2 liter water bijna klaar.. dan een kop cappuchino en dan slaaaaapeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :) lekker die rust met een kruik op me buik.. en hope da t over ga..
Ik ben 21 jaar. En ik beweeg ook. Helemaal vergeten erbij te zetten. Vandaag was ik op de hometrainer, 10 minuten gefietst. En ik dans ook in mijn kamer. En sinds gister ben ik begonnen met buikspieroefeningen. Elke dag voor het slapen 50 keer.
zooo, maar je kan er ook niets aan doen
Cinialb is best bekend, staat in veel tijdschriften en kranten
Verkopen ze in nederland, belgie en duitsland.
http://www.de-slankshop.be/nl/detail_cinialb_01.shtml
Ik heb de advertentie al eens eerder in een tijdschrift gezien... geloof aub niet in wonderpillen... het helpt misschien op korte termijn maar het zit er zo weer aan en in veel gevallen kan het ook slecht zijn voor je gezondheid...
magrebChica
22-05-2006, 22:12
Ik ben 21 jaar. En ik beweeg ook. Helemaal vergeten erbij te zetten. Vandaag was ik op de hometrainer, 10 minuten gefietst. En ik dans ook in mijn kamer. En sinds gister ben ik begonnen met buikspieroefeningen. Elke dag voor het slapen 50 keer.
hi meid ik heb ook een hometrainer alleen ik fiets nie zoveel.. om eerlijk te zijn al een maand niet gedaan ik hou het nu op 50 x buikoefeningen en vanaf vandaag ga ik set ups doen ofso dat is plat op de grond.. knien gebogen voeten op de grond handen onder je hoofd en elke avond 25 x omhoog komen ik heb gelezen dat als je dit elke dag doet binnen een maand resultaat boekt! dus ya ff probere tog suc6 he :)
lamiatjeuh
22-05-2006, 22:13
eetverslag vandaag:
9u:groot glas water,milkshake
13u: we gingen met een groep naar pizzahut,ik heb het beperkt tot de saladbar:moe: terwijl de rest pizza zat te eten:moe:
18u:slaatje met komkommer,paprika,tomaat,radijs en gerookte zalm
19u30: proteïnekoekje
ik heb een gevoel dat de rode vlag op komst is:moe: ,ik kan nu een moord begaan voor een stukje chocolade:maf: ...(in de kast liggen er van die chocolade zeevruchten van guylian en ze roepen me!!!:hihi: )maar ik probeer sterk te blijven en ik zal niet toegeven aan die lekkere dikmakers:ego:
succes nog!!koesje!!:banana:
:goedzo: Probeer het sporten ook op te bouwen bijvoorbeeld deze week iedere avond 50 buikspieroefeningen en volgende week 75 en ga zo door...
hi meid ik heb ook een hometrainer alleen ik fiets nie zoveel.. om eerlijk te zijn al een maand niet gedaan ik hou het nu op 50 x buikoefeningen en vanaf vandaag ga ik set ups doen ofso dat is plat op de grond.. knien gebogen voeten op de grond handen onder je hoofd en elke avond 25 x omhoog komen ik heb gelezen dat als je dit elke dag doet binnen een maand resultaat boekt! dus ya ff probere tog suc6 he :)
Ik denk wel dat jij resultaat gaat boeken. Zowieso als je het elke dag doet. Alleen hoop ik niet dat ik buikspieren zal krijgen. Wel goed van je zeg dat je 6 kilo kwijt bent!:goedzo:
:goedzo: Probeer het sporten ook op te bouwen bijvoorbeeld deze week iedere avond 50 buikspieroefeningen en volgende week 75 en ga zo door...
Ja das waar. Ga ik proberen. Wanneer is de weegdag?
eetverslag vandaag:
9u:groot glas water,milkshake
13u: we gingen met een groep naar pizzahut,ik heb het beperkt tot de saladbar:moe: terwijl de rest pizza zat te eten:moe:
18u:slaatje met komkommer,paprika,tomaat,radijs en gerookte zalm
19u30: proteïnekoekje
ik heb een gevoel dat de rode vlag op komst is:moe: ,ik kan nu een moord begaan voor een stukje chocolade:maf: ...(in de kast liggen er van die chocolade zeevruchten van guylian en ze roepen me!!!:hihi: )maar ik probeer sterk te blijven en ik zal niet toegeven aan die lekkere dikmakers:ego:
succes nog!!koesje!!:banana:
Nou vind het heel goed dat je voor salade koos i.p.v pizza , dus goed gedaan hoor
eetverslag vandaag
ochtend (09:30
- kom cornflacks met melk
- 1 grapefruit
middag 12:00
- halve bruin broodje met kruidenkaas (de helft aan me vriendin gegeven
- light vivit
om 15:00 granen koekje en een appel
tussedoor 3 happen aarbeien mona yogurt
avondeten 16:30
- gewokte groenten met beetje nasi van gister
sport:
40 min steppen
45 min mee gedaan aan tai bo les
ik heb gezweeet (dat wil je niet weten:maf2:
over heel de dag 2 liter water
:goedzo:
vandaag: {{{{rode kruis is langsgekomen vandaag pfffffff}}}}
ochtend 8.00.. 1 wasa cracker.
van half 9 tot half 1: cappuchino cappuchino cappuchino.. en een collega was jarig ze nam taart en vlaaie en weet ik t wat allemaal sorry maar moest egt wat hebben vooral toen ik die choco zagligge dat komt door die choco aanval van rooie kruis.. pffff mya ik heb dus geen taart gepakt ofso een klein mokka/choco gebakje.. heb de chocokruimels erafgehaald en opgegeten.. en beetje mokka toen ik em door midden sneed zag ik zo n dikke bol marsepein die heb ik dus weggegooid dus kheb er alleen van gesnoept meerendeels weggegooit waar ik tog heel blij om ben ondanks ongesteld..
half 1: 6 wasacrackers met kaas + aspergesoep op me werk da hadden ze gemaakt.
tussendoor: cappuchino
half 3 : komkommer..
van 3 tot 5 alleen cappuchino..
half 7: een iglo visschotel met broccoli erin.. + beetje groene erwten.. slasaus en 1 glas jus.
8 uur : een halve citroen gegeten.. en 2 liter water was ik om 8 uur mee begonnen en moet nog de andere helft drinke.. haha
strx nog een kopje cappuchino.. of iets lichts en dan slape.. morge weer tegen aan..
ben egt benieuwd naar vrijdag ook al ben ik ongesteld dan voelt me buikje zo beetje opgezwolle.. maar nu is t wel strak gelukkig als ik zit beetje nog te zien maar dit zal er inshallah ook snel afvliege..
oja en ik heb een dieet nog nooit zolang volgehouden.. thnx modesty voor het starten van deze topic en de rest thnx 4 feedback etc.. love yall :kus:
Nou vind het heel goed dat je toch desondanks het snoepen het niet afgemaakt hebt en je verder bent gegaan op gezonde tour super hoor en geen dank :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.