Ik ben echt heel boos op mezelf, vind mezelf een zwakkeling vandaag....
jij hebt ook niets te doen
verveel me zit achter de pc met een kop venkel thee en mijn dochter op mijn schoot heeft slaap.
het is toch raar als je man niet in huis is dan mis je hem pas echt
dus niemand die mij gezelschap houdt:traan1:
jij hebt ook niets te doen
verveel me zit achter de pc met een kop venkel thee en mijn dochter op mijn schoot heeft slaap.
het is toch raar als je man niet in huis is dan mis je hem pas echt
dus niemand die mij gezelschap houdt:traan1:
had k maar niets te doen, pfff en even die rust om me heen zeg, heerlijk .....maar zit er gewoon echt niet in, nog een paar maanden en dan op mezelf wonen... :D
dan heb je rust en verlang je naar drukte
zeg maar dat ik het heb gezegd
dan heb je rust en verlang je naar drukte
zeg maar dat ik het heb gezegd
OOh nee echt waar toen me ouders op vakantie waren ik miste ze wel maar vond die rust heerlijk gewoon niet normaal..ik leid echt een druk leven dus heb behoefte aan rust en met 2 kleine zusjes gaat dat moeilijk soms kom ik thuis wil ik gewoon rustig zitten springen alweeer 2 aapjes om me heen en dan kan ik moeilijk rusten :(
Allah 3awnkoum!! :kus:
:kus:
bij mijn ouders (cafe neomen wij het) was het altijd druk
toenik trouwde was ik blij met de rust en stilte 2 maand heeft het geduurde en ik verlangde weer naar die lawaai en drukte
bij mijn ouders (cafe neomen wij het) was het altijd druk
toenik trouwde was ik blij met de rust en stilte 2 maand heeft het geduurde en ik verlangde weer naar die lawaai en drukte
Haha jaa maar als je er dan weer een maandje bent wil je weerr die rust hoor meid,! en hoe is het met jouwn dieet.? dagje?
heb vanmorgen 2 spiegeleitje met 2 mokken koffie op, een mak groentensoep en om 16.30 uur een paar spruiten en een kroket(mag toch een keer)
nu een kop venkelthee
ben net ongesteld geworden wat heb ik pijn in mij linker- en rechterzij niet normaal nooit gehad
Ik heb nog geen ervaring, maarre wij hebben thuis niet echt veel lawaai hoor, dus ik kan het wel missen :p
Die andere forum is helemaal verlaten yak? ik zal maar hier plaatsen nu: De laatste 3 dagen is niet zo goed verlopen, door de drukte heb ik niet gegeten, maar vanaf morgen terug aan de slag !!! :D :D 2 forums was verwarrend :(
liloesh:zweep:
kom op je kan het en vanavf morgen goed je best doen
Ik heb nog geen ervaring, maarre wij hebben thuis niet echt veel lawaai hoor, dus ik kan het wel missen :p
Die andere forum is helemaal verlaten yak? ik zal maar hier plaatsen nu: De laatste 3 dagen is niet zo goed verlopen, door de drukte heb ik niet gegeten, maar vanaf morgen terug aan de slag !!! :D :D 2 forums was verwarrend :(
Had ik maar 3dagen niet gegeten, ik zit echt in een dip ik wil gewoon die broek aan kunnen,...pff morgen maar weer nieuwe kansen
Ps sai goed gegeten vandaag. :goedzo:
heb vanmorgen 2 spiegeleitje met 2 mokken koffie op, een mak groentensoep en om 16.30 uur een paar spruiten en een kroket(mag toch een keer)
nu een kop venkelthee
ben net ongesteld geworden wat heb ik pijn in mij linker- en rechterzij niet normaal nooit gehad
Aah meid beterschap doe rustig aan.!
liloesh:zweep:
kom op je kan het en vanavf morgen goed je best doen
je hebt me helemaal :maf2: gemaakt
Okkeeee mammieee !! heb soms mijn downmomenten :(
En Modyyyy het komt in orde Incha3Allah :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.