Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
miss-ilhame
17-05-2006, 22:21
8 kilo wooow egt goed :) tbarkellah ja mijn moeder maakt me ook af zij noemt me botje wat doe je nou niet eten enzo ahaha maar wij kijken anders tegen ons lichaam aan dan hoe onze moeders denk ik doen he hahaha ;) maar in hoeveel tijd ben je zoveel afgevallen ? en heb je tips voor me wat eet je precies haha nu vraag k veel hihi
pff uhm ik at helemaaal geen brood & veel appels 3/4 litter water :maf2: & ik weet niet ik at gewoon gezond. ik ben ongeveer 8 killo in anderhalf maand afgevallen ;) . En wat doe jij ?? ik wil nog 5 killo afvallen inshallah voor july marokko en zo :stout: :banana: :kus:
miss-ilhame
17-05-2006, 22:23
Eindverslag van modesty
ochtend 1 cracker met kaas en mok thee
tussendoor 2 mini stroopwafels FOUT MET THEE..
tussen de middag 2 boterhammen met kaas en glas melk..
tussendoor in de middag (VERJAARDAG VAN ME MAMA) ...4 slagroomsoesjes ....pff en glas jus ................
avond gegrild vlees met frietjes en salade en 1 soort van halve stokbroodje bij gegeten iets groter als een pistolet .............en halve glas cola light..
sportschool nog liter water nu nog 0.5liter water....
1 uur spinning gedaan
35 minuten body attack ik kreeg last van me enkel en stopte er eerder mee..
hahaha je hebt je echt weer uitgeleefd :hihi:
happymoslima
17-05-2006, 22:25
zeer netjes :goedzo:
yeahhhhhhh:banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
_Lady_widjan_
17-05-2006, 22:27
Mijn dagjeeee.. :)
Ochtend kwart voor 8:
2 sneetjes volkoren met magere smeltkaas van effi!
en een kop groene thee!
Pauze van 10 uur! Flesje water
Middag om 1 uur:
Salade.. En waterrr (komkommers, tomaten, ) (kweet niet wt er allemaal inzat , kheb gemixxtttt )
Tijdens het winkelen een hele fles water van evian gedronken van 1 Liter
's avonds 19.00 uur:
2 sneetjes volkoren met magere smeltkaas van effi! en waterrrrr
NU GA IK NOG EEN KOP GROENE THEE DRINKEN!!! :D
*x* widyen :sjans:
Kheb vandaag helemaal geen honger gehad :banana:, omdat ik ook ben wezen winkelen
En morgen mag ik weer wegen!! want dan is het een weekje geleden dat ik begonnen ben..kben benieuwd hoeveel er af is :hihi:
']Mijn dagjeeee.. :)
Ochtend kwart voor 8:
2 sneetjes volkoren met magere smeltkaas van effi!
en een kop groene thee!
Pauze van 10 uur! Flesje water
Middag om 1 uur:
Salade.. En waterrr (komkommers, tomaten, ) (kweet niet wt er allemaal inzat , kheb gemixxtttt )
Tijdens het winkelen een hele fles water van evian gedronken van 1 Liter
's avonds 19.00 uur:
2 sneetjes volkoren met magere smeltkaas van effi! en waterrrrr
NU GA IK NOG EEN KOP GROENE THEE DRINKEN!!! :D
*x* widyen :sjans:
Kheb vandaag helemaal geen honger gehad :banana:, omdat ik ook ben wezen winkelen
En morgen mag ik weer wegen!! want dan is het een weekje geleden dat ik begonnen ben..kben benieuwd hoeveel er af is :hihi:
wel beetje weinig hoor meid, mm hele dag maar vier boterhammen gegeten en bakje salade maar goed let erop om de paar uur wat eten en succes.
_Lady_widjan_
17-05-2006, 22:34
wel beetje weinig hoor meid, mm hele dag maar vier boterhammen gegeten en bakje salade maar goed let erop om de paar uur wat eten en succes.
Jah kweet het.. :jammer:
kheb vandaag niet egt honger ofzo, daarom dat ik te lui ben om egt wat te maken :hihi:
en tussendoortjes..heb je allemaal vettige dingen hier in huis en in de winkel heb vandaag veel keer NEE! moet zetten :haha: (maar ben er wel trots op nu :ego:) als ik dat wil dan grijp ik onmiddellijk naar water :hihi:
magrebChica
17-05-2006, 22:36
pff uhm ik at helemaaal geen brood & veel appels 3/4 litter water :maf2: & ik weet niet ik at gewoon gezond. ik ben ongeveer 8 killo in anderhalf maand afgevallen ;) . En wat doe jij ?? ik wil nog 5 killo afvallen inshallah voor july marokko en zo :stout: :banana: :kus:
Oh egt goed van je !! :goedzo:
ik doe ook gwoon gezond.. af en toe iets voor me suikerspiegel ensoo en uhmm altijd mijn buikoefeningen die vergeet ik nooit vandaar ben ik nu richting het ultieme buikie.. :) ik eet ook niet veel brood bijna geen om eerlijk te zeggen maar ik eet nu denk ik`1x per week brrood.. ik wil nog in ieder geval naar de 60 dat is op dit moment het doel in mijn ogen en het liefst naar 57 :) maar ik wil niet te dun ik wil mijn vormen behouden.. ;) en voor de rest drink ik 2 liter water per dag dit deed ik dus nooit en nu wel plus ik probeer vanaf morgen meer fruit te eten en die appeltjes zijn bij mij sinaasappeltjes hihi maar de appels ga ikook maar an beginnen dan thank you.. en ik wil ook voor marokko wat dunner.. maar in marokko ga ik ook verder met lijnen en zonnen etc etc dan kom ik lekker goed terug hihihihihhihi
miss-ilhame
17-05-2006, 22:40
ik doe ook gwoon gezond.. af en toe iets voor me suikerspiegel ensoo en uhmm altijd mijn buikoefeningen die vergeet ik nooit vandaar ben ik nu richting het ultieme buikie.. :) ik eet ook niet veel brood bijna geen om eerlijk te zeggen maar ik eet nu denk ik`1x per week brrood.. ik wil nog in ieder geval naar de 60 dat is op dit moment het doel in mijn ogen en het liefst naar 57 :) maar ik wil niet te dun ik wil mijn vormen behouden.. ;) en voor de rest drink ik 2 liter water per dag dit deed ik dus nooit en nu wel plus ik probeer vanaf morgen meer fruit te eten en die appeltjes zijn bij mij sinaasappeltjes hihi maar de appels ga ikook maar an beginnen dan thank you.. en ik wil ook voor marokko wat dunner.. maar in marokko ga ik ook verder met lijnen en zonnen etc etc dan kom ik lekker goed terug hihihihihhihi
Hahha ja in marokko ga ik ook door want als ik dan niet door ga kom ik terug als een kOe :wow: hahahaha me Oma gaat me vet mesten :hihi: Maare veel sterkte verder ik wil Ook zo ongeveer 60 wegen :D
_Lady_widjan_
17-05-2006, 22:41
wat voor buikoefeningen deed je?:D
had je eerst een dikke buik?? of heb je altijd al een slanke buikie gehad :hihi:
lamiatjeuh
17-05-2006, 23:20
erg weinig hoor, komt dat door de shakes of zo :maf2:
ik denk het wel,ze hebben een hongerstillend effect (staat op de doos:hihi: ),maar inshallah de zaterdag mag ik kip en alle soorten van vis eten en ook yoghurt:banana: ...pfff maar het rotste moment van de dag(dus wanneer ik zo'n hongergevoel begin te krijgen)is nu zo rond 23u:moe: ...maar ik zit ier dan gewoon te drinken en te drinken en natuurlijk toilet hihi.:D ...é maar meid jij moet de draad weer oppikken!!:hadj: komaan lieverd je kan het echt wel!!!!weet je ,eet gewoon 1 keer per dag iets wat je graag eet en doe dat smorgens(chocolade ofzo) .zo vergeet je dat snakken naar iets...komaan je was juist zo prachtig bezig!!!verderdoen!!!!:banana: koesje!!!!xje
VitaMina
17-05-2006, 23:46
Ochtend:
Glas Coolbest light - twee bruine boterhammen en gebakken ei (zonder vet :D )
Halve liter water
Boterham met kaas
½ ltr water
Groene appel
Avond eten
Klein bordje pasta met groenten (werd misselijk alles weer gekotst (sorry)
Koppie senseo qahwa
Nog een halve liter water
Sport:
30 min rennen 230 calorieen
30 min fietsen 150 calorien
Crosstrainer 10 min 23 calorien ( :hihi: k moest gewoon 400 calorien)
Hoe is spinning en wat houdt het in wil het ook soon gaan uitrpobere en wow :eek: 700 calorieen. Weet je Modesty elke keer als ik aan t traine ben en kijk naar de calorien moet ik aan jou denken en je 700 calorien :eek: pff kon k dat maar
En oja ook wat buiktraine
Been oefeninge schouders en triceps :D
bellydancer1974
18-05-2006, 15:10
ik ben veel te laat opgestaan vanmorgen :
om 1100 uur namelijk ,
1130 2 bruine boterhammen met slanke kaas, pesto en gemengede salade
1500 1 appel
tussendoor 1, 5 liter water
1730 straks dus gestoomde groente en bakje gemengde salade..
voor de rest water water en water:banana:
Arabische_Meid
18-05-2006, 18:23
Ochtend :
1 grapefruit
10uur :
1geroosterde boterham(bruin)
Middag :
1 gekookt eitje
1 geroosterde boterham(bruin)
15uur :
2 bekertjes magere yoghurt
17uur :
1 merguez worstje
een lepeltje rode kool
2liter water op & 4koppen Yunan thee
Ik ga zo dadelijk sporten :banana:
Ochtend:
Glas Coolbest light - twee bruine boterhammen en gebakken ei (zonder vet :D )
Halve liter water
Boterham met kaas
½ ltr water
Groene appel
Avond eten
Klein bordje pasta met groenten (werd misselijk alles weer gekotst (sorry)
Koppie senseo qahwa
Nog een halve liter water
Sport:
30 min rennen 230 calorieen
30 min fietsen 150 calorien
Crosstrainer 10 min 23 calorien ( :hihi: k moest gewoon 400 calorien)
Hoe is spinning en wat houdt het in wil het ook soon gaan uitrpobere en wow :eek: 700 calorieen. Weet je Modesty elke keer als ik aan t traine ben en kijk naar de calorien moet ik aan jou denken en je 700 calorien :eek: pff kon k dat maar
En oja ook wat buiktraine
Been oefeninge schouders en triceps :D
:goedzo:
ik ben veel te laat opgestaan vanmorgen :
om 1100 uur namelijk ,
1130 2 bruine boterhammen met slanke kaas, pesto en gemengede salade
1500 1 appel
tussendoor 1, 5 liter water
1730 straks dus gestoomde groente en bakje gemengde salade..
voor de rest water water en water:banana:
Yekkiee kon ik maar uitslapen :traan1: Ga je ook nog bewegen..?? Maar Verder ziet er goed uit:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.