Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Dames allemaaal veel succes vandaag,!! ik dit weekend echt hard lijnen...veel thee fruit crackers en soep geen BROOD MEER VOOR MIJ
voor mij ook geen brood vandaag
had gisteren een kopje groentensoep op een 1 kleine beghrir(diameter van 5cm)
en wat vlees, een activia donoontje goed voor de darmen en een klein stukje mars delight(ofzoiets) wou het proeven maar is vies
dat is wat ik gisteren op had na een dagje vasten(fajr was een slaatje en een sneetje brood met worst)
dus ik heb het goed gedaan
hoe is het met jullie gegaan
vandaag ben ik opgestaan met hoofdpijn dus heb op een lege maag een ibuprofen ingenomen en ben nu verlost van de hoofdpijn :banana: :banana: :banana: :banana:
HaagseHafida
16-09-2005, 10:06
Ik ben de afgelopen paar dagen ziek geweest maar ga er nu weer tegen aan...
Hoe doen jullie dat eigenlijk, geen brood en aardappelen en pasta meer eten...
Wat eet je dan nog wel?
heel veel groenten en soep en eieren en gewoon de rest
waarzit iedereen ben ik er de heel dag is er niemand
waarzit iedereen ben ik er de heel dag is er niemand
Ik ben er ook...... ik zit op mijn werk ben ziek en had beter thuis kunnen blijven aangezien ik gisteren al ziek was, ik voel me geestelijk en lichamelijk :lekkerpuh .... ik zit echt niet lekker in mijn vel maar jah ben een beetje eigenwijs om toch te gaan werken.
Ik ga zo even pauzeren... lekker even naar buiten een frisse neus halen misschien dat dat wonderen doet... en ik ga vandaag op tijd naar huis
Sai alles goed met je??
jawel alles goed ben heel alleen hier op m.nl
maar voor de rest gaat het wel
meid naar huis een kop soep en in je bed op op de bank met de afstanbediening
en beterschap:kus:
jawel alles goed ben heel alleen hier op m.nl
maar voor de rest gaat het wel
meid naar huis een kop soep en in je bed op op de bank met de afstanbediening
en beterschap:kus:
Dankje Sai..... Ik blijf nog even.... ik ga rond 15.00 uur weg moet nog even wat afmaken dus nog een uurtje te gaan...... lekker As the World Turns kijken... lang geleden dat ik daa heb gezien en dan uit bed en dan Bootcamp... ik moet vandaag gewoon sporten want ik heb gisteren niets gedaan.........
Asalaam aleykoum lieverdjes !!
Ik voel me ook net als Modesty :( :( pfff zo hard tegenop :(
Maar goed,we doen gewoon verder natuurlijk !! :D :D
zo rustig iedereen geniet van het weekend zeker
Heey heey dames
Genieten van het weekend zit er bij mij niet in helaas, pff werken over een uurtje tot 3uur snachts of zo, ik heb tussen de middag echt een bord gevuld met sperzie boontjes 1 aardappel, wortels en 1 stukje vlees en dat opgegeten en toch 1 bruine pistolet bij ik voelde me duizelig door me prik en het gehaast maar het gaat goed verder...ik eet nu niets meeer, en vanochtend heb ik 1 wasa cracker gehad met kaas...pff wat een drukte me hoofd tolt gewoon heb nog een uurtje te gaan dus ga nog even wat lezen even tot rust komen ben net thuis weer het huishouden snel gedaan voor me moeder en dan strakkies weer werken..Kom op he dames denk aan die collectie die jullie aan willen kuz
Asalaam aleykoum lieverdjes !!
Ik voel me ook net als Modesty :( :( pfff zo hard tegenop :(
Maar goed,we doen gewoon verder natuurlijk !! :D :D
Jaah ik voel me echt rot hoor pff, had wel wat meer verwacht eraf te hebben in 2 weken maar dan ben je nog maar 1.8 kilo kwijt :( maar we blijven idd gewoondoorgaan! :D
Jaah ik voel me echt rot hoor pff, had wel wat meer verwacht eraf te hebben in 2 weken maar dan ben je nog maar 1.8 kilo kwijt :( maar we blijven idd gewoondoorgaan! :D
Idd..Nou ik wilde al een hele tijd iets vragen. Zou ik eigenlijk een broek kopen die een maat kleiner is, die ik als doel kan gebruiken? Of overdrijf ik dan daarmee?? :confused:
gewoon doen heb je een extra motivatie puntje
gewoon doen heb je een extra motivatie puntje
:kus: Chokran ya ougt !!
Idd..Nou ik wilde al een hele tijd iets vragen. Zou ik eigenlijk een broek kopen die een maat kleiner is, die ik als doel kan gebruiken? Of overdrijf ik dan daarmee?? :confused:
jaa meid dat wou ik ook dus doen en dat deed ik voorheen dus ook altijd maar nu als ie gewoon aanpast en een klein beetje strak zit bij me buik koop ik hem nog wel maar als ie echt ook strak bij me kont en benen is dan nog niet, maar misschien toch wel volgnde week haha...!! ik heb hier zoveel broeken maat 38 40 niet normaal...ik paste alles en nu niet meeer, weet je hoe frustrerend gewoon maar jaa ik heb vandaag weer eens veel te veel gegeten ik zou vanavond niet eten maar heb medicijnen moeten innemen en je mag ze niet op lege maag innemen dus heb 2 broodjes kaas gegeten :( ik word gek waarom kan ik niet van de brood afblijven. :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.