Serieus?
Ga gelijk alle vuilniszakken om me heen inpakken dan.. :hihi:
:hihi: :hadj:
Classy.Lady
12-07-2005, 22:25
haha nee joh je doet er toch wat overheen van onderen stop je ff bij je broek in niemand die het ziet gekkie :banana:
Zal het proberen..En oh wee als ik voorschut ga lopen! :kwaad:
:lekkerpuh
Serieus?
Ga gelijk alle vuilniszakken om me heen inpakken dan.. :hihi:
Maar je moet wel veel drinken hoor..water..om je vocht aan te vullen oke..!! :D
:o
Zal het proberen..En oh wee als ik voorschut ga lopen! :kwaad:
:lekkerpuh
Dan loop ik wel voor je hihi niemand die je ziet achter me dikke kont :o
Classy.Lady
12-07-2005, 22:30
Maar je moet wel veel drinken hoor..water..om je vocht aan te vullen oke..!! :D
Dat probeer ik nu wel sinds gisteren.. ;)
toprakkizi
12-07-2005, 22:30
Whallah relaxed haha ik wou echt da tik het had maar ik kan begrijpen dat je er mee zit hoor mar ik zou er niet mee zitten eerlijk is eerlijk..maar ik hoop dat het nix ernstigs is maar 14 kilo in hoeveel tijd?
slm zuster,
ik ben 14 kg in ongeveer 6-8 weken durf het niet precies te zeggen...
maar ja we horen morgen wel moet dan namelijk naar de dokter ...
groetjes,
toprakkizi
Classy.Lady
12-07-2005, 22:31
:o
Dan loop ik wel voor je hihi niemand die je ziet achter me dikke kont :o
Nee, dan mag jij eerst die vuilniszakken om..als je er heelhuids uitkomt dan waag ik ook een gokje.. :hihi:
Dreamlover
12-07-2005, 22:37
Nog beter is eerst foliepapier om je buik/benen/armen wikkelen, (hemdje als je wil:D), vuilniszak, tshirt. Zoooooo, als je dan klaar bent met sporten zweet je kapot veel! :wow:
slm zuster,
ik ben 14 kg in ongeveer 6-8 weken durf het niet precies te zeggen...
maar ja we horen morgen wel moet dan namelijk naar de dokter ...
groetjes,
toprakkizi
Inshallah zal het goed voor je aflopen meid.!!
Dreamlover
12-07-2005, 22:38
haha ja ik ga naar marrokko even er tussenuit lekker strand boulevard shoppen haah! maar ja meid weet je het is wennen ik moet ok weer wennen hoor vorig jaar had ik me maag zo getraind dat ik zo snel vol zat gewoon maar ik kkoop voordat ik wegga even juso afslank vezels kosten maar 13euro 1 hele pot even 2lepels voor een maaltijd met groot glas water en je maag is direct opgevuld met 25% kan je daardoor ook minder eten en het neemt je trek naar zoetigheden weg ik vind het een topmiddel alleen tis zo vies om in te nemen haha :hihi:
Vieze dingen komen helaas mijn lichaam niet in :maf: Jammer haha.
Iwa veel succes ermee :goedzo: ik hoop dat je je doel bereikt.
Nog beter is eerst foliepapier om je buik/benen/armen wikkelen, (hemdje als je wil:D), vuilniszak, tshirt. Zoooooo, als je dan klaar bent met sporten zweet je kapot veel! :wow:
jah dat deed ik wel als ik thuis was en naar buiten maar met joggen is het gewoon makkelijker om vUilnis zak te doen
toprakkizi
12-07-2005, 22:40
Inshallah zal het goed voor je aflopen meid.!!
insAllah meid insAllah als je wilt vertel ik het wel hoe het is afgelopen gisteren
oujdia89
12-07-2005, 22:45
H00ooo00ooo00oooiiii
kben ook al een tijdje bezig... kben gestopt eigenlijk want kdoe er niks meer voor...
maar kga weer beginnen insha Allah en khoo dat het jullie allemaal ook lukt
veel succes meiden :goedzo:
toprakkizi
12-07-2005, 22:47
H00ooo00ooo00oooiiii
kben ook al een tijdje bezig... kben gestopt eigenlijk want kdoe er niks meer voor...
maar kga weer beginnen insha Allah en khoo dat het jullie allemaal ook lukt
veel succes meiden :goedzo:
insAllah meid het lukt je vast en zeker zolang je het maar op een gezonde manier doet :goedzo:
veel succes
insAllah meid insAllah als je wilt vertel ik het wel hoe het is afgelopen gisteren
ja heel graag meid.! :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.