Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
eetverslag vandaag
ochtend( 10:00uur
- kom cornflacks met melk
- 2 carcottes met slankie smeerkaas
tussedoor 1 liter water
middag 15:00uur
-appel
15:30 een warme stroopwafell (eerlijk damess die was echt heerlijk
avondeten 17:30
- 2 stukjes vis met brood met campionss en ui
- sla en komkommer
- halve glas taxi en 1 glas water
20:00 een appel
sport vandaag niet (had geen tijd)
warme stroopwafel foeii!!
halve glas taxi foeiiiii !!
verder goed xx
nog steeds bezig dames:)
:haha: we zijn nog steeds bezig :D
Wat ik gister had gegeten...
Ochtend:
Bruin brood met kaas...
Koffie met melk en suiker (ja ik drink geen koffie ZONDER melf of suiker..!)
Middag:
Klein stukje stok brood met kaas er op.
multivitamine als drinken
Avond:
Heb ik niet echt goed gegeten want me ma had shoarma(kalfsvlees) gemaakt met allemaal salades en dat lus ik dus niet...(die shoarma dan van kalfsvlees) Ik lus die alleen van kip maja! Dus heb ik maar een stukje stok brood gepakt daar kaas op gezet en sla der op en zo opgegeten.
Tussen door heb ik ook nog eens zonnenpitten gegeten...ik weet niet of dat slecht is?
En intotaal 2.5 liter water gedronken.
Groetjesss...
ps: Vandaag zal ik het anders aanpakken inshallah...al hoe wel ik al een slechte start heb gemaakt!! Heb namelijk niks gegeten ben net wakker :D
ja meid je moet suiker afleren, en dan zoetjes nemen
melk, neem je halfvolle of zo , ......
stokbrood is vet neem dan bruin brood of meegranen....
:goedzo:
happymoslima
14-05-2006, 19:50
warme stroopwafel foeii!!
halve glas taxi foeiiiii !!
verder goed xx
ajohh weekendd...:o
morgen er weer hard tegen aaaaaaaaan:banana:
eetverslag vandaag
ochtend (11:00
- kom cornflacks met melk
- 1 grapefruit
middag 15:30
- 2 krentenbollen
- 1 appel en glas sinaasappelsap
avondeten
18:30
- bord le3des met water
sport niks gedaan (had geen tijd
straks warm gekookt water met citroen drinken
magrebChica
14-05-2006, 20:14
vandaag eetverslag
ochtend rond 10.00 3 wasa crackers met krabsalade.. + beker thee na3na3
rond half 2 : een bakje koffie met zoetje.. wasabi knabbels.. zijn soort gepofte erwten ik vind ze lekker en zijn wel gezond:)..
rond half 3.. beetje komkommer.. een glas sinaasappelsap.. beetje vlees.. en een mok 7rira..
tussendoor : 1 liter water..
5uur : buiten gewandelt..
6 uur : 3 bruine sneetjes brood.. 2 met philadelphia smeerkaas en 1 met komijnkaas + een mok koffie.. een kleine frambozen puddinkje
na 6 tot nu : 2 liter water
gedanst en gezweet.. strax ga ik me standaard oefeningen doen en nog wat thee drinken en dan slape..
ik heb heel lang geen brood gegeten tijdens het lijnen enzo ik vervang dit met wasacrackers.. ik heb gehoord dat ook al dat wasacrackers gezond zijn en vezels in zit moet je tog brood eten bruinbrood/meegranen dus ik heb dit weekend wel brood gegeten en deze week word het dus weer crackers.. :)
ik voel me trouwens soms zo zwak maar ik ga bloed prikken om eve te checke of t nog wel allemaal goed is binnen bij mij :)
mya veel succesweer dames ben trots op jullie !! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
marocalhoceima
14-05-2006, 20:17
goed zo !! kom op he je kan t :) inshallah.. maare ik heb de afgelope week soms geen oefeningen gedaan seg maar standaard oefeningen omdat ik me egt zwak voel ofso pfff.. mar goed uhm die buikoefeningen doei k in ieder geval wel hoor ook al ben ik doodmoe :) en het gat egt heel goed je boekt snel resultaat als je dit aanhoudt xxx
HOpen dat ik over een 2/3 maanden kan zeggen dat ik 10 cm of zo kwijt ben bij mijn middel:D dan ga ik echt gillen:banana: van plezier :hihi:
marocalhoceima
14-05-2006, 20:19
Eetverslag
- 11.30 sinassappel met 2 wasa lichtgewicht crackers van philladelphia
- 15.00 wasa lichtgewichtcracker van philladelphia
- 16.00 3 bruinbrood met geprakte viscuisine en 3 augurken
- 18.30 sinassappel :o had echt geen honger :o
- 2.5 liter water en 1 liter nan yu thee
magrebChica
14-05-2006, 20:24
HOpen dat ik over een 2/3 maanden kan zeggen dat ik 10 cm of zo kwijt ben bij mijn middel:D dan ga ik echt gillen:banana: van plezier :hihi:
ja zeker want dat doe ik nu ook voorlopig hhahaha mar ben er nog lang niet xxx
Miss_BenTayeb
14-05-2006, 20:25
Salam meidenn!!
Ik ben ook bezig met afvallen.. Ik ben nu 1 maand bezig en ben al 4 kilo afgevallen. Ik ben begonnen met een gewicht van 77,5 kilo en weeg nu 73,1 kilo(laatste keer gewogen was afgelopen donderdag)
Mijn streef gewicht is 65 kilo en die wil ik behalen voor 1 augustus..
Ik ben nu sinds donderdag wat strenger bezig met eten en meer sporten..
Ik ga eventjes mijn dagschema van vandaag vertellen:D :
8:00uur Ontbijt: 1 sinaasappel, 1 geroosterde sneetje volkorenbrood met een dun laagje slankie smeerkaas, groene thee met zoetje..
Ben daarna joggend naar fitnesscentrum gegaan.. 20 minuten over gedaan..
Ik heb gefitnest van 9.00 uur tot 11 uur..
13:00uur Luch: 2 geroosterde sneetjes volkorenbrood, gekookte eitje ertussen met 1 tomaatje, 1 beker magere yoghurt..
18:00uur Avond: 2 geroosterde sneetjes volkorenbrood, gekookte eitje ertussen met 1 tomaatje, 1 blad sla en komkommer en 1 beker yogurt..
Ik heb vandaag 3 liter water gedronken en ben nu bezig met 0,5 liter groene thee..
marocalhoceima
14-05-2006, 20:26
ja zeker want dat doe ik nu ook voorlopig hhahaha mar ben er nog lang niet xxx
We komen er inshallah wel:goedzo: :banana:
O ja weet je wat ik gister gedaan heb. Toen moest ik van 11.00 t/m 20.30 werken, toen heb ik de hele dag met plastic folie om mijn buik gelopen!!:hihi:
magrebChica
14-05-2006, 20:54
We komen er inshallah wel:goedzo: :banana:
O ja weet je wat ik gister gedaan heb. Toen moest ik van 11.00 t/m 20.30 werken, toen heb ik de hele dag met plastic folie om mijn buik gelopen!!:hihi:
wuahuauhauhuhauha jij ben gek maar het helpt wel heb ik gehoord.. ik heb die saunabelt thuis en ook een home trainer cross fiets.. maar heb geen zin om elke dag dat te doen .. ik deed t in begin wel maar nu niet meer das egt vermoeiend dus heb ik me eige standaard oefeningen aangeleerd en nu ik erover begin ga ik ze maar eens doen hihih tot strax kussssssss
marocalhoceima
14-05-2006, 21:03
wuahuauhauhuhauha jij ben gek maar het helpt wel heb ik gehoord.. ik heb die saunabelt thuis en ook een home trainer cross fiets.. maar heb geen zin om elke dag dat te doen .. ik deed t in begin wel maar nu niet meer das egt vermoeiend dus heb ik me eige standaard oefeningen aangeleerd en nu ik erover begin ga ik ze maar eens doen hihih tot strax kussssssss
:o :hihi: helpt die sauna belt. Folie is goedkoper:hihi:... Veel plezier en tot straks:kus: :banana:
Dag dames,
Deze luierd komt zich weer melden :hihi:
Ik wil morgen weer beginnen en dit keer serieus beginnen :o dus let ff goed
op mij...voordat ik weer spoorloos achter de zakken chips en koek verdwijn :hihi:
Dus morgen begin ik weer met plaatsen van mijn eetverslagen en wees streng voor mij heb motivatie nodig!!
BoeSs van no0rtje,
nou mijn o.t is be3dak ge-update :banana:
marocalhoceima
14-05-2006, 22:53
Dag dames,
Deze luierd komt zich weer melden :hihi:
Ik wil morgen weer beginnen en dit keer serieus beginnen :o dus let ff goed
op mij...voordat ik weer spoorloos achter de zakken chips en koek verdwijn :hihi:
Dus morgen begin ik weer met plaatsen van mijn eetverslagen en wees streng voor mij heb motivatie nodig!!
BoeSs van no0rtje,
:goedzo: GO GO GO:banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.