Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Ik ben net zo gefrustreerd als dat jullie zijn (Modesty en Liloush)..... bij mij was er ook niets af!!! Ik had gisteren echt barstende hoofdpijn... mijn hoofd dreunde letterlijk.... ben pas om 18.00 uur weggegaan van kantoor terwijl ik eral om 08.00 uur was.....
Toen ik thuis kwam hadden we ook nog eens bezoek :maf: en ja weet sommige Marokkanen praten zo hard dat je het van een kilometer afstand nog hoord dus kon ik niet slapen......
Vind het echt niet leuk zo....... maar moet positief blijven..... dat word dus de komende dagen soep, soep en nog eens soep
Houd de moed vol ik dacht eerst er is nix vanaf daarom plaatste ik dat ook maar ik was net wakker en erop gaan staan toen ging ik ff zitten ging ik er weer op bleek ik toch wat afgevalllen te zijn 300gram :maf: maar goed alle beetjes helpen
Ik krijg me ticker niet voor elkaar ik snap er niets van wie kan me helpen..!
Your starting weight:
Your current weight:
Your target weight:
wat moet er achter deze blokjes allemaal staan,? ik wil 6.5 kilo kwijt..en ben nu 1.8 kilo kwijt hellep???
Your starting weight: start gewicht
Your current weight: huidige gewicht
Your target weight: doel
vervolgens kun je selecteren om je gewicht weer te geven of alleen je doel en wat je nu kwijt bent
Houd de moed vol ik dacht eerst er is nix vanaf daarom plaatste ik dat ook maar ik was net wakker en erop gaan staan toen ging ik ff zitten ging ik er weer op bleek ik toch wat afgevalllen te zijn 300gram :maf: maar goed alle beetjes helpen
Goed gedaan meissie!!! Ik ga de komende dagen echt streng zijn voor mezelf er moet gewoon wat af.... Ik hou de moed erin.........
I am a fighter not a quitter (zelfvertrouwen :rolleyes: )
Goed gedaan meissie!!! Ik ga de komende dagen echt streng zijn voor mezelf er moet gewoon wat af.... Ik hou de moed erin.........
Hey dame whallah om eerlijk te zijn vind er nix goeds aan eerlijk waar, ik ben harstikke gefrustreerd ik heb wahed pantalon gezien waar ik gewoon in moet maar die te strak zit minimaal vier kilo vanaf vallen,..ik ga zo hier wat dieten plaatsen voor ons allemaal okee..we moeten er tegenaan..
Is me ticker goed??
Is me ticker goed??
Yep hij is goed!! :goedzo:
Yep hij is goed!! :goedzo:
Thanx fenna je bent top!! :goedzo: niet vergeten na je darmkuurtje weeg je zeker 2kilo lichter en gaat je afvallen ook sneller he.!! :goedzo:
Voedsel om vocht af te drijven
Knoflook
Knoflook bevat mosterdoliën en deze oliën hebben een schoonmakend effect in het lichaam.
Ze geven de spieren van de darm- en maagbewegingen meer energie zodat je meer vet gaat verliezen en uitspoelt.
Ze breken ook vetklonten af, dus eet knoflook en word dunner.
Asperges
Asperges bevatten de stof asparagine. Dit is een alkaloïde dat de nieren stimuleert en het circulatieproces verbetert. Alkaloiden heeft een directe uitwerking op de cellen en breekt vet af. Het bevat ook een stof dat helpt om afvalstoffen te verliezen door oxalisch zuur af te breken in je lichaam dat vet vastplakt aan je cellen. Dus door oxalisch zuur af te breken verminderd het vetophopingen.
Bietjes
Bieten zijn sterk vochtafdrijvend dat zich concentreerd op je lever en nieren. Bieten spoelt dwalende vetdeeltjes uit je lichaam. Het bevat ook een speciale ijzer dat bloedlichaampjes schoongemaakt, bloedlichaampjes zijn de cellen waar die vet opnemen. Bieten bevatten ook een soort chloor dat helpt vetdeeltjes uit te spoelen. Deze chloor stimuleert de lymf die het vet verwijderd.
Spruitjes
Spruiten stimulieren de klieren, voornamelijk de alvleesklier die hormonen afgeeft. Deze hormonen heeft een schoonmakende effect op je cellen. Het bevat ook mineralen die de nieren stimuleren. De afvalstoffen verlies je sneller en het maakt je cellen schoon.
Kool
Kool helpt je lichaam om afvalstoffen te verliezen omdat het sulfaat en jodium bevat. Deze stoffen helpen ook om de slijmafscheidende membraan schoon te maken van je maag en darmen. Kool is vooral geschikt voor dikke buiken en middelbareleeftijdvetten, het breekt voornamelijk vet af in deze gebieden.
Wortels
Wortels bevatten carotine, een soort vitamine A. Deze carotine geeft een vet uitspoelende reactie. Deze reactie spoelt snel afvalstoffen en vet uit. De carotine veranderd in vitamine A in de ingewanden en deze proces creert een versnellende werking van je stofwisseling en dat je cellen vet afbreekt.
Selderij
Ongekookte selderij heeft een hoog geconcentreerde calciumgehalte in een kant en klare gebruiksvorm, dus als je het eet doet de calcium meteen zijn werk. Deze pure vorm van calcium geeft het hormonale systeem een zetje. Deze hormonen zullen het opgehoopte vet afbreken. Selderij bevat ook veel magnesium en ijzer wat je lichaam schoonmaakt.
Komkommer
Komkommer bevat veel sulfaten en silcon. Deze minaralen stimuleerd de nieren om het urinezuur af te drijven, wat een afvalstof is. Doordat je deze urinezuur verliest stimuleert het om vet af te drijven en het vet op je cellen.
Mierikswortel
Mierikswortel heeft een geweldig effect op het afbreken van vet in je cellen (zonder bijwerkingen) en het maakt je lichaam schoon.
Sla
Sla bevat ijzer en magnesium. Deze minaralen dringen je milt binnen en het helpt je immuumsysteem dat je beschermt tegen ziektes. De milt gebruikt deze mineralen om ze sterker te maken en stuurt ze naar je cellen en weefsels. Het helpt ook de lever, verhoogt je stofwisseling en om vetcellen uit te spoelen. Hoe donkerder de sla, hoe meer mineralen erin zitten.
Uien
Uien, gelijk aan knoflook, bevat mineralen en olien dat helpt bij vet afbreken en verhoogt je stofwisseling. Eet elke dag rauwe uien het werkt beter en het ruikt minder dan knoflook.
Radijs
Radijs maakt de slijmafscheidende membraan in je lichaam schoon omdat het hoge concentratie van magnesium en ijzer bevat. Deze minaralen lossen vet op die in je cellen zitten.
Tomaat
Tomaten bevatten veel vitamine C en citroenachtige oxalische zuren. Deze zuren versnellen je stofwisseling. Het helpt ook de nieren om vocht af te drijven en vetdeeltjes uit te spoelen. Deze natuurlijke zuren met enzym geactiveerde mineralen moedigd de nieren aan om grote hoeveelheden vet af te breken en je lichaam uit te spoelen.
Appelazijn
Gebruik appelazijn in kleine hoeveelheden. Je kunt het gebruiken als saladedressing. Appelazijn is een sterk vochtafdrijvend middel omdat het gemaakt is van appels en de fruitzuren van appels creert een vetverbrandend proces. Het bevat ook veel potassium dat helpt om de vetopname te verlagen.
Dieet tips · Vaak gaan we eten of snaaien wanneer we ons gestrest of depressief voelen. Om met deze verkeerde gewoonte te breken is het goed om te weten dat het helpt wanneer u op zo’n moment een paar oefeningen gaat doen. Het hoeft geen intensieve training te zijn, vaak zijn een aantal lichte oefeningen effectiever. Denk hierbij aan een korte wandeling, klein stukje fietsen, etc.
· Een goede manier om uit te vinden wat uw voedingskeuze beïnvloed is het bijhouden van een eet dagboek. Behalve dat u opschrijft wat u eet, schrijft u ook de omstandigheden van dat moment op. Schrijf hierin onder andere de emotie die u voelde toen u de keuze voor die bepaalde voeding nam. Vaak zult u dan na verloop van tijd een patroon ontdekken, de eerste stap is dan gemaakt. Het probleem ontdekken! Op het moment dat u ontdekt dat u altijd trek krijgt in junk food op regenachtige dagen, dan kunt u zich hierop voorbereiden.
· Wist u dat wanneer u tijdens een maaltijd diep in gedachten verzonken bent, u altijd meer calorieën tot u neemt dan u normaal zou doen? Ooit is er een studie geweest waarbij vrouwen tijdens een maaltijd meer calorieën tot zich namen terwijl zij naar een detective verhaal luisterden dan op een ander moment dat zij bewust bezig waren met hun voeding.
· Ook al heeft u maar een klein beetje overgewicht, u kunt de risico’s voor chronische ziekten, zoals een hoog bloeddruk of een hoog cholesterol beperken. Het verliezen van een paar pondjes extra heeft al een behoorlijk positief effect op uw gezondheid.
· Afvallen kan het beste volbracht worden door een combinatie van cardio, gewichtstraining en dieet. Gewichtstraining zorgt voor meer spiermassa, hoe meer spiermassa hoe meer calorieën u zult verbranden/verbruiken. Met andere woorden, uw stofwisseling gaat omhoog.
· Hoe meer spiermassa u heeft, hoe hoger uw stofwisseling is. Spieren verbruiken zeer veel energie. Iemand met veel spierweefsel kan meer voedsel tot zich nemen zonder zwaarder te worden dan iemand met veel minder spierweefsel
· Als u nog steeds op dieet bent en u verliest al een tijdje geen gewicht meer, ga dan met gewichten trainen en u ziet de pondjes er weer vanaf vliegen. Al na deze eerste verandering (soms 2 kilo spiermassa extra in 6 weken…..tegen een 2 kilo vet verlies waardoor de weegschaal gelijk blijft) zult u merken dat u toch meer vet gaat verliezen, en nog belangrijker, in staat zult zijn het eraf te houden. U zult dus constant uw training moeten verzwaren/veranderen en u zult versteld staan wanneer u het vet als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen. Nogmaals gewichtstraining zorgt voor meer spiermassa, en juist deze spiermassa zorgt voor verbranding van meer vet, een hogere stofwisseling dus.
· Hoe traint u uw lichaam om vet te verbranden in plaats van het op te slaan? Met aërobe oefeningen. Als een ongetraind persoon begint met trainen dan zal het lichaam trachten het vet te behouden omdat het niet gewent is vet te verbranden. Na een tijdje als u wat langer traint zullen uw vetcellen makkelijker afbreken, en uw spieren zullen meer vetverbrandende enzymen aanmaken waardoor het alleen maar makkelijker wordt. Uw lichaam wordt geavanceerder. Zodra u fitter wordt, dan zullen uw vetopslag reserves verdwijnen, en u zult een groot vet verbrandende machine worden.
· Het doel van cardiovasculaire oefeningen is het lichaam te leren makkelijker en efficiënter lichaamsvet te verbranden. Atleten verbranden makkelijker vet, tijdens het sporten of in rust, dan een ongetraind persoon, wat verklaard waarom een getraind persoon veel meer kan eten zonder 1 gram vet aan te komen. Als u gek bent van eten, dan zal uw doel moeten zijn om sporten te integreren in uw leven zodat u ondanks dat u van lekker eten houd toch geen grammetje vet aankomt.
· Sporten is essentieel om uw stofwisseling te verhogen, niet alleen omdat sporten veel energie vergt, maar op het moment dat u klaar bent met sporten zullen uw spieren als een gek aan het werk gaan om de glucose aan te vullen die u zojuist tijdens het sporten verbruikt hebt. Deze “na-oefeningen” verbranden ook calorieën! Daarom eten fitte en getrainde mensen zo veel. Zij hebben een hoge stofwisseling en verbranden zelfs vet als zij in rust zijn.
· Een simpele oefening zal niet veel verschil maken in uw gewicht of stofwisseling, maar na verloop van tijd zal uw lichaam zich aanpassen, en efficiënter omgaan met energie. Iemand die geregeld sport zal meer calorieën verbranden dan iemand die eens per week sport. Als u uw stofwisseling eenmaal verhoogd heeft door regelmatig te sporten, dan zult u een calorie verbrandende machine worden en zien dat uw gewicht verlaagt, of dat u eindelijk kunt eten zonder in gewicht aan te komen.
· Energie is de nummer 1 prioriteit van het lichaam, dus uw lichaam zal alles in werking stellen om aan deze behoefte te voldoen. Als u maar lang genoeg niet eet, dan zal uw spierweefsel (proteine) verbruikt worden als glucose om uw lichaamsfuncties in stand te houden. U zult pas vet gaan verliezen gedurende een laag calorie dieet met voldoende proteïne om het spierweefsel in stand te houden.
· Calorie inname: Juist als u gezond eet en regelmatig sport dan is dat nog geen garantie dat u niet teveel eet. De regel is dat indien u 1 pond vet per week wilt verliezen, u 3500 calorieën moeten minderen uit uw wekelijkse voedingsschema. De eenvoudigste manier is uw calorie inname per dag met 250 te verminderen, en door nog eens 250 calorieën per dag door sporten te verbranden. (500 x 7 dagen in de week = 3500) Hoeveel calorieën zult u eigenlijk moeten nemen? Probeer deze formule:
#1 Neem uw lichaamsgewicht en vermenigvuldig dit met 10.
#2 Neem dan hier de uitkomst van en vermenigvuldig dat met .30 bij lichte oefeningen, .40 voor gemiddeld of .50 bij zware oefeningen.
#3 Tel de uitkomst van #1 en #2 bij elkaar op en vermenigvuldig dat met .10
#4 Tel de uitkomst van #1, #2, en #3 om uw gemiddelde calorie inname per dag te berekenen.
· Meerdere kleinere porties per dag kan u depressief maken als u gek bent van lekker eten. Om uw maaltijden groter te doen lijken serveer dit dan op een bedje van sla.
· Ga nooit met een lege maag boodschappen doen en maak altijd van tevoren een boodschappenlijstje. Zo voorkom je dat je thuis komt met dingen die je eigenlijk niet nodig hebt en alleen maar hebt gekocht omdat je "lekkere" trek had.
Heeft u zin in een stukje chocolade? Probeer u ertegen te verzetten, lukt dat dan echt niet neem dan 1 stukje. Zo is uw behoefte bevredigd en voorkomt u dat u anders misschien wel een hele reep had opgegeten.
· Jammer genoeg zal alcohol geen positieve bijdrage leveren om gewicht te verliezen. Alcohol bevat teveel calorieën per gram, net als vet. Vet heeft 9 calorieën per gram, koolhydraten en proteïne hebben 4 calorieën per. Alcohol bevat 7 calorieën per gram, dus u ziet hoe deze zogenaamde nul calorieën uw dieet behoorlijk in de war kan schoppen. Alcohol wordt ook nog eens direct in de bloedbaan opgenomen, anders dan bij voedsel wat eerst nog een tijdje in de maag zit voordat het verteerd wordt. Hierdoor zult u zich na een paar glaasjes alcoholhoudende drank ook niet vol voelen. Het hongergevoel blijft. Neem tijdens een dieet een paar glaasjes alcoholhoudende drank en uw calorie inname stijgt tot ongekende hoogte. Het nadeel van alcohol is dat het een kalmerende middel is, wat uw stofwisseling zal doen afnemen. Een hoge stofwisseling is de sleutel tot vetverbranding en op gewicht blijven.
· Voorverpakte snacks zijn ideaal wanneer u onderweg honger begint te krijgen. Zorg er altijd voor dat u een paar repen bij u heeft voor het geval u plotseling in een file terecht komt. Zo zorgt u ervoor dat u niet bij een tankstation hoeft te stoppen om daar iets te kopen. Want zodra u zo’n shop binnen loopt komt u er 9 van de 10 keer uitgelopen met ongezonde snacks. Zo zorgt u ervoor dat mocht u onderweg honger/trek krijgen, u altijd een gezonde snack bij u heeft. Ideaal is het als u een paar Low Carb Lean Body repen van Labrada bij u heeft.
· Verzadigde vetten zijn slechte vetten. U vindt het onder andere in vlees, melk, verschillende soorten olie zoals kokosnoot olie, en jammer maar helaas ook in de cacao boter in chocolade. Verzadigde vetten verhogen het risico op hartkwalen, daarom is het van belang dat het niet meer dan 10% van uw dieet bevat. Door het beperken van vet in uw totale voeding, beperkt u tevens de inname van verzadigde vetten.
Hoe belangrijk is water tijdens uw dieet?
Zeer veel mensen onderschatten nog steeds het nut van water tijdens het dieet, voldoende water drinken is zeer belangrijk om succesvol te kunnen afslanken én je gewicht op peil te houden! Ook kunnen uw nieren niet naar behoren functioneren zonder voldoende water. Wanneer nieren niet goed kunnen functioneren, worden de schadelijke stoffen die tijdens het dieet vrijkomen in de lever opgeslagen. De functie van de lever is ook om opgeslagen vetten om te zetten in bruikbare energie. Indien de lever een deel van het werk van de nieren moet overnemen, kan deze niet 100% functioneren, zodat opgeslagen vetten opgeslagen blijven!
Water speelt een rol in bijna alle lichaamsprocessen en reacties. Gemiddeld bestaat 60% van het lichaamsgewicht van een persoon uit water, spieren bestaan voor ongeveer 70% uit water. Voor een niet al te actief persoon in een normale omgeving is het voldoende ongeveer 2,5 liter water per dag te drinken. Voor actieve personen is dat te weinig; alleen al door zweten kan iemand die zeer intensief bezig is in een uur wel drie liter vocht verliezen.
Water is ook van vitaal belang voor het proces waarbij de lever triglyceriden in energie omzet, hetgeen vanzelfsprekend erg belangrijk is om intensieve training mogelijk te maken. Als je op dieet bent, stimuleert voldoende waterinname dat een groter deel van het gewichtsverlies uit vet bestaat. Water helpt de metabole afvalproducten op te lossen (van proteïne en vetafbraak) en zorgt voor een gemakkelijkere verwijdering hiervan. Drink na elke maaltijd ongeveer 1,5 liter; dat helpt de proteïne en giftige stoffen door de nieren te spoelen.
Indien u te weinig water drinkt, slaat uw lichaam in de alarmfase en zal het elke druppel water vasthouden, alsook elke gram vet. Het klink misschien gek maar door veel water te drinken houd je minder vocht vast, je lichaam heeft geen reden iets vast te houden waar het voldoende van heeft.
Streefwaarden van het percentage lichaamsvet voor mannen en vrouwen
mannen vrouwen
18 tot 30 jaar 15% 25%
31 tot 40 jaar 17.5% 27.5%
boven 40 jaar 20% 30%
dames wie zijn vetpercentage wil bekijken..en kijken of die goed zit of niet kan dat hier..
http://www.dieetidee.nl/index.html?m_id=197,235
Dames allemaaal veel succes vandaag,!! ik dit weekend echt hard lijnen...veel thee fruit crackers en soep geen BROOD MEER VOOR MIJ
Thanx fenna je bent top!! :goedzo: niet vergeten na je darmkuurtje weeg je zeker 2kilo lichter en gaat je afvallen ook sneller he.!! :goedzo:
Dat hoop ik echt!!!! En als dat niet zo is
Thanks voor de tips kanjer :hoera:
Dat hoop ik echt!!!! En als dat niet zo is
jawel want zag het bij patty brard zonder dieten waren ze al een paar kilos kwijt, en daarna ging het afvallen vet makkelijk ...! :D maar meid geen dank voor de tips ik ga zo naar de dokter moet even laten prikken, bah weer 2dagen last van een stijve bene de zenuwen slaan nu alweeer toe, vind het zo erg, bah maar h et moet maar even,..!! heb net afgewassen het huis grondig zitten stofzuigen en zo dweilen en dan wahed 1km moet ik fietsen of zo haha naar de dokter duss wordt weer bewegen en vanmiddag moet ik ook me zusje wegbrengen naar het zwembad doe ik ook mooi eens met de fiets in plaats van auto..hoe meer beweging hoe beter. :hihi: tot vanmiddag!! of vanavond kuzzz
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.