Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
hee lady's heb de afgelopen dagen geen eetverslagen meer geplaatst... heb lekker van het weer genoten maar ik heb me netjes gedragen......
marocalhoceima
08-05-2006, 19:04
Eetverslag
- 11.30 wasa lichtgewicht cracker met philladelphia en 2 tostis met kaas
- 14.00 1 sinasappel en een halve appel
- (stagegelopen)
- 17.45 wasa lichtgewicht cracker met philladelphia
- 18.00 een bord spinazie met een iglo crispino(vis)
-2 liter water en 1 liter nan yu thee
magrebChica
08-05-2006, 19:33
hallo meiden
kga tot woensdag niets plaatsen hier want ben bezig met een dieet van 3 dgn dat reinigt heel je lichaam en je valt veel af.. ik heb nu geen tijd om dit te plaatsen want ik moet het jullie uitleggen en het mag niet langer dan 3 dagen het is wel gezond maar je mag het maar maximaal 3 dgn doen. ik ben vandaag begonnen en het verloopt heel goed gelukkig el ham doe lilah maar morgen is dag 2 en woensdag dag 3 dus ik ga jullie donderdag alles vertellen hierover inshalllah en het dieet ook plaatsen voor jullie het is eiglijk niet goed om zo n dieet te doen denk ik want als je erna weer ga eten is t allemaal nie goed maar ik doe dit als extraatje tussedoor en erna ga ik weer verder met modesty's afvalrace dus meide zet m op en tot donderdag!! groetjes my
happymoslima
08-05-2006, 21:56
eetverslag happymoslima
ochtend (09:30
- kom cornflacks met melk
- 1 grapefruit
later in de ochtend (11:30
- 2 plakjes ontbijtkoek (vetarm)
- water
middag 13:00
- appel
3 happen brownie ijs (dat komt echt door me vriendin hooooooooooooor:kwaad:
14:30
- bruin broodje met tonijnsalade en ei
avondeten (17:00
- bord le3des
- water
22:00 - 2 mokken warm gekookt water met citroen
sport:
ben een uurtje gaan skatennn :D
modesty thnxx voor je feedback he..
en wees niet boos op me:hihi:
bellydancer1974
09-05-2006, 06:39
hallo
ik ben vandaag begonnen met vetvrij dieet. Ook wel ziekenhuis dieet genaamd
ik ga dit 3 x 5 dagen volhouden om de ergste kilootjes er af te krijgen.
Ik ga erbij goed bewegen en veel water drinken en hoop minimaal 5 kilo af te vallen.
Heb t eerder al gedaan en is me toen ook gelukt duss....na de 3 weken stop ik en eet dan gewoon gezond en blijf in beweging...zomer komt eraan :banana:
liefs
en succes allemaal hoor!
Eetverslag
- 11.30 wasa lichtgewicht cracker met philladelphia en 2 tostis met kaas
- 14.00 1 sinasappel en een halve appel
- (stagegelopen)
- 17.45 wasa lichtgewicht cracker met philladelphia
- 18.00 een bord spinazie met een iglo crispino(vis)
-2 liter water en 1 liter nan yu thee
Netjes maar toch vind ik het nog matig meid
hallo meiden
kga tot woensdag niets plaatsen hier want ben bezig met een dieet van 3 dgn dat reinigt heel je lichaam en je valt veel af.. ik heb nu geen tijd om dit te plaatsen want ik moet het jullie uitleggen en het mag niet langer dan 3 dagen het is wel gezond maar je mag het maar maximaal 3 dgn doen. ik ben vandaag begonnen en het verloopt heel goed gelukkig el ham doe lilah maar morgen is dag 2 en woensdag dag 3 dus ik ga jullie donderdag alles vertellen hierover inshalllah en het dieet ook plaatsen voor jullie het is eiglijk niet goed om zo n dieet te doen denk ik want als je erna weer ga eten is t allemaal nie goed maar ik doe dit als extraatje tussedoor en erna ga ik weer verder met modesty's afvalrace dus meide zet m op en tot donderdag!! groetjes my
kee good luck wijffie xx
eetverslag happymoslima
ochtend (09:30
- kom cornflacks met melk
- 1 grapefruit
later in de ochtend (11:30
- 2 plakjes ontbijtkoek (vetarm)
- water
middag 13:00
- appel
3 happen brownie ijs (dat komt echt door me vriendin hooooooooooooor:kwaad:
14:30
- bruin broodje met tonijnsalade en ei
avondeten (17:00
- bord le3des
- water
22:00 - 2 mokken warm gekookt water met citroen
sport:
ben een uurtje gaan skatennn :D
modesty thnxx voor je feedback he..
en wees niet boos op me:hihi:
:hadj: :hadj: ijs he foei hahah, neem voortaan dan die van hertog die bevat 50 %minder vet en suikers :hadj:
hallo
ik ben vandaag begonnen met vetvrij dieet. Ook wel ziekenhuis dieet genaamd
ik ga dit 3 x 5 dagen volhouden om de ergste kilootjes er af te krijgen.
Ik ga erbij goed bewegen en veel water drinken en hoop minimaal 5 kilo af te vallen.
Heb t eerder al gedaan en is me toen ook gelukt duss....na de 3 weken stop ik en eet dan gewoon gezond en blijf in beweging...zomer komt eraan :banana:
liefs
en succes allemaal hoor!
Hallo
hoeveel wil je dan eigenlijk afvallen? ..ik zou oppassen met zulke crashdieten meid want je komt het helaas ok vaak snel weer aan, 5kilo kan je ok met gezond eten binnen een maand of 5 weken afvallen,....
:hadj:
EETverslag van modesty van (gisteren)
Ochtend 2crackers volkoren met kaas en glas jus..
tussendoor 750 ml water
Tussen de middag halve bak danio kwark minder als 5%vet en 1pistoletje gevuld met klein stukje vlees....en heel veell wortelssss...
Tussendoor in de middag water water water nog eens water...
Avondeten 1 bolletje met stukje gehakt erin en wat rauwkorst ...en groot glas water..
Totaal gisteren rond de 2 liter water gehad..
SPORT
45 minuten crossen..........450calorien
30 minuten gefiets 300calorien..
50 x buikoefenigen met gewicht van 15 kilo erop
50x borstoefeningen.. met 15 kilo erop
50 x Kontoefeningen...met 25 kilo erop
50x binnenkant dijbenen met 25 kiilo erop..
TOT vanavond dames
bellydancer1974
09-05-2006, 08:19
Modisty
Lees je pm !!:goedzo:
groetjes
marocalhoceima
09-05-2006, 10:54
Netjes maar toch vind ik het nog matig meid
Serieus, het is echt niet zo dat ik mezelf uithonger of zo absoluut niet. Ik zal dr proberen op te letten, maar het klopt als ik het druk heb of zo. Dan eet ik bijna niet:o
Bedankt voor je feedback:kus:
Serieus, het is echt niet zo dat ik mezelf uithonger of zo absoluut niet. Ik zal dr proberen op te letten, maar het klopt als ik het druk heb of zo. Dan eet ik bijna niet:o
Bedankt voor je feedback:kus:
geen dank maar omdat je zo druk bent en veel beweegt dan moet je juist zorgen dat je continu wat binnen krijgt om te verbranden, xx
Modisty
Lees je pm !!:goedzo:
groetjes
Ik heb het snel gelezen meid en je snel geantwoord ben beetje druk, maar kom op he meid je kan het.:goedzo:
loco_rifia
09-05-2006, 15:19
HallooooOooooo Dames :banana:
MIjn computer is kapot ..:jammer:
Vandaar dat ik mijn eetverslag niet meer dagelijks kan plaatsen !!!
Maar het gaat goed met Voeding en Sport :D
Lekker weer duss die kilo's moeten er wel Afff !!!
Zodra de Computer gefixt is kom ik hier weer de boel vergezellen :likje:
MEiden Successss Alleemaaal ...Jullieieiieie Kunnen het !!!
GOoooOooooOOooooOOOoOOO tot Soon :kus: :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.