Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
ik had een vraagje, als je aan het lijnen ben is watermeloen dan goed? galia lijkt me te veel suiker, maar watermeloen? :o
ja hoor is goed, alle fruitsoorten zijn goed tuurlijk bevatten ze suikers maar zitten velen goede suikers in! ;)
ja hoor is goed, alle fruitsoorten zijn goed tuurlijk bevatten ze suikers maar zitten velen goede suikers in! ;)okeej dan! gerustgesteld! :hihi:
okeej dan! gerustgesteld! :hihi:
Bananen bevatten te veel koolhydraten dus die kun je beter niet eten, daarnaast bevatten druiven te veel suiker..... Ik ben je nog niet eerder op dit forum tegen gekomen en neem aan dat je nieuw bent... Good luck en voor steun kun je ons altijd raadplegen!!! :hihi:
Bananen bevatten te veel koolhydraten dus die kun je beter niet eten, daarnaast bevatten druiven te veel suiker..... Ik ben je nog niet eerder op dit forum tegen gekomen en neem aan dat je nieuw bent... Good luck en voor steun kun je ons altijd raadplegen!!! :hihi: ja dat van die bananen dat wist ik...maar dat van die druiven dat vind ik wel jammer...die zijn zo lekker :D ja klopt ik ben via modesty op deze topic gekomen...het is wel veel leuker zo afvallen..als je weet dat je het niet helemaal alleen hoeft te doen..al is het maar virtueel :D
:zwaai:
Goed plan he :hihi:
Ja zeker :hihi:
Salaam aleykoum lieve meiden !! Fenna, Modesty en Sai !!! Man wat heb ik jullie gemist !!
Ik ben er weer, een tijdje geleden natuurlijk, maar gisterenavond was er geen internet meer,en in de dag had ik gewerkt. Het verloopt wat vlotjes Alhamdoelilah.
Ik heet al de nieuwe leden welkom op deze topic !! We gaan er samen voor !! :D :D :D
ja dat van die bananen dat wist ik...maar dat van die druiven dat vind ik wel jammer...die zijn zo lekker :D ja klopt ik ben via modesty op deze topic gekomen...het is wel veel leuker zo afvallen..als je weet dat je het niet helemaal alleen hoeft te doen..al is het maar virtueel :D
:zwaai:
Hihihi soms moet je nou eenmaal wat opgeven he dame.!! :goedzo:
Salaam aleykoum lieve meiden !! Fenna, Modesty en Sai !!! Man wat heb ik jullie gemist !!
Ik ben er weer, een tijdje geleden natuurlijk, maar gisterenavond was er geen internet meer,en in de dag had ik gewerkt. Het verloopt wat vlotjes Alhamdoelilah.
Ik heet al de nieuwe leden welkom op deze topic !! We gaan er samen voor !! :D :D :D
GOed zo meid, gewoon doorgaan he lieffie kuzz :goedzo:
Ik ga nagoegen ook altijd op de fiets naar mijn werk behalve als ik afspraken buiten de deur heb echt heerlijk 's ochtends fietsen... lekker wakker worden
Hoezo gezondigd?? Je had alleen beter die aardappel en wellicht een halve bol achterwegen kunnen laten.....
Ik heb vandaag helemaal geen zin te werken voel me echt niet lekker.... helemaal nergens zin in terwijl ik zoveel te doen heb...... ga vandaag niet de workaholic uithangen en ga gewoon lekker om 17.00 uur zoals de meeste naar huis..... heb echt hoofdpijn vanuit mijn nek..... ga direct naar bed als ik thuis ben dus geen bootcamp en geen avondeten
Hey fenna echt wat je opnoemde overkwam mij kreeg gewooon hoofdpijn slaap tekort natuurlijk en was zo moe heb ik maar wat pauze Opgenomen paar uurtjes ben ik ff een uurtje gaan slapen was helemaal op heb niet avond gegeten nix, net 1 broodje kaas safi ga nu ook niet meer eten ..moet nog wel tot uurtje of 2 werken dus beter blijf ik er vanaf.!! :D beterschap he meid.!
GOed zo meid, gewoon doorgaan he lieffie kuzz :goedzo:
:goedzo:
Helloww dames, het is morgen me weegdag, of ja vandaag eigenlijk haha als ik opsta over een paar uur..!! pff durf echt niet heb de zenuwen, want volgens mij is er helemaal nix af gewoon en als dat zo is ga ik dit weekend aan de soep en aan de crackers,!! nou ben benieuwd naar de rest, hoe gaat het,! redden jullie het een beetje..?? ..mm ik lees jullie morgenochtend wel ff....kuzzzzz....slaap lekker...niet teveel schapen tellen krijg je honger van hahah..!!!
Helloww dames, het is morgen me weegdag, of ja vandaag eigenlijk haha als ik opsta over een paar uur..!! pff durf echt niet heb de zenuwen, want volgens mij is er helemaal nix af gewoon en als dat zo is ga ik dit weekend aan de soep en aan de crackers,!! nou ben benieuwd naar de rest, hoe gaat het,! redden jullie het een beetje..?? ..mm ik lees jullie morgenochtend wel ff....kuzzzzz....slaap lekker...niet teveel schapen tellen krijg je honger van hahah..!!!
Salaam aleykoum lieverd,
heb me ook gewogen...en niets van af, precies nog bijgekomen :( :( En subhana'Allah ik ga ook deze weekend aan soep en crackers...De 1ste kilo's zijn er zo snel af, maar die andere duurt eeuwigheid man !!
Ben wel wat teleurgesteld...maar Alhamdolilah :D
Salaam aleykoum lieverd,
heb me ook gewogen...en niets van af, precies nog bijgekomen :( :( En subhana'Allah ik ga ook deze weekend aan soep en crackers...De 1ste kilo's zijn er zo snel af, maar die andere duurt eeuwigheid man !!
Ben wel wat teleurgesteld...maar Alhamdolilah :D
Salam schat ik weeet precies wat jij bedoelt maar is normaal na 7 kilo gaat je lichaam een tijd stilstaan maar niet bij 1.8kilo ik sta stil en ben nou echt heel gefrustreerd dit weekend wordt dus echt aan de soep crackers en danoontjes want ik moet en zal afvallen verdorie vind het dus echt niet leuk he, ..snik :jammer:
Salam schat ik weeet precies wat jij bedoelt maar is normaal na 7 kilo gaat je lichaam een tijd stilstaan maar niet bij 1.5 kilo ik sta stil en ben nou echt heel gefrustreerd dit weekend wordt dus echt aan de soep crackers en danoontjes want ik moet en zal afvallen verdorie vind het dus echt niet leuk he, ..snik :jammer:
Ik ben net zo gefrustreerd als dat jullie zijn (Modesty en Liloush)..... bij mij was er ook niets af!!! Ik had gisteren echt barstende hoofdpijn... mijn hoofd dreunde letterlijk.... ben pas om 18.00 uur weggegaan van kantoor terwijl ik eral om 08.00 uur was.....
Toen ik thuis kwam hadden we ook nog eens bezoek :maf: en ja weet sommige Marokkanen praten zo hard dat je het van een kilometer afstand nog hoord dus kon ik niet slapen......
Vind het echt niet leuk zo....... maar moet positief blijven..... dat word dus de komende dagen soep, soep en nog eens soep
Ik krijg me ticker niet voor elkaar ik snap er niets van wie kan me helpen..!
Your starting weight:
Your current weight:
Your target weight:
wat moet er achter deze blokjes allemaal staan,? ik wil 6.5 kilo kwijt..en ben nu 1.8 kilo kwijt hellep???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.