Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
eeej zijn er nog mensen die al resultaat zien kwa kleding enzo
2 kledingmaten naar beneden gegaan meid en op weg naar de 3e maat kleiner ....want pas al er al in maar nog niet toppie...nog een beetje eraf :banana:
haai liefje had je mijn pm nog gehad want de site doet erg raar als ik pms wil versturen krijg ik te zien, zoveel online bla bla heel weird,? maar goed het gaat wel goed deze week ik let er ook echt op hoor want de zomer is heeel dichtbij dus nu even wat harder me best doen, en hoest met jou dan wijffie xx
hey lieffie,
Ik heb je pm nog gehad en je ook wat terug gestuurd.. de zomer is inderdaad dichtbij en dat motiveert alleen maar extra.... mij gaat het goed.. druk duk maar dat hoort er bij en ook nog eens in :Iluvu:
hey lieffie,
Ik heb je pm nog gehad en je ook wat terug gestuurd.. de zomer is inderdaad dichtbij en dat motiveert alleen maar extra.... mij gaat het goed.. druk duk maar dat hoort er bij en ook nog eens in
jaa volgens mij vroeg je aan me toch ik hem eens had gezien en ja was het antwoord weet dus niet of je die nog had gehad,....hihi maar het is en blijft een arrogante verwaande **** :hihi: .........................................druk druk druk meissie ik zie je ook nooit meer online zowat ....................:(
ben je in love wowwwwwwwwwwww pm pm me hahahaha
Netjes hoor meid, je eet heel gezond en goed hoor, je moet gewoon nu al verschil merken in je kleding lieffie :goedzo:
Ik heb nu een broekenmaat kleiner (gewone pantalon) en spijkerbroekenmaat 2 maten kleiner.... :nijn:
Ik heb nu een broekenmaat kleiner (gewone pantalon) en spijkerbroekenmaat 2 maten kleiner.... :nijn:
:banana: :banana: goed toch en jij hoeft toch niet zo heel erg veel :maf2:
jaa volgens mij vroeg je aan me toch ik hem eens had gezien en ja was het antwoord weet dus niet of je die nog had gehad,....hihi maar het is en blijft een arrogante verwaande **** :hihi: .........................................druk druk druk meissie ik zie je ook nooit meer online zowat ....................:(
ben je in love wowwwwwwwwwwww pm pm me hahahaha
Ik ga je zo pm'en :hihi:
Ik ga je zo pm'en :hihi:
whaha is goed ik wacht op je pm dan pm ik je wel ff terug wijffie kuzzziee
:banana: :banana: goed toch en jij hoeft toch niet zo heel erg veel :maf2:
Nee ik wil ook niet meer echt in maten afvallen... anders kan ik al helmaal geen broeken meer vinden
miss-ilhame
03-05-2006, 14:58
Nee ik wil ook niet meer echt in maten afvallen... anders kan ik al helmaal geen broeken meer vinden
welke maat heb je dan :confused: 32 ?;)
magrebChica
03-05-2006, 19:57
de afgelope 2 dage ware perfect alleen heb eetverslage nie geplaatst sorry druk druk drukk
vandaag heb ik t heel slecht gedaan heel erg weinig gegeten!!!! modesty sla me aub niet :$
ochtend nix ontbete.. te laat wakker
8.30 op me werk een capuchino
10.00 een capuchino
om half 4 had n vriendin van me 2 zakjes nibit chips in der zak we hebben allebeidaaruit gegeten.. maar elke keer als zij een hand pakte pakte ik er 1 of 2 dus wel weinig hoor nie daarvan en een flesje cola light IK WIST NOOIT DAT ER IN COLA LIGHT 0 % VET ZIT + 0 % KHOOLYDRATEN?? EGT RAAR DAN KUNNEN WE DIT TOG DRINKE WANNEER WE WILLEN EIGLIJK HAHA MAAR GoeD
7 uur avond eten:::: me bord was vol met erwten rijst en 3 stukjes grote stukken vlees en een worstje ! heb ales gegeten behalve 2 grote vleesstukken gelaten.. + pakje sinaasappelsap
nu : flesje water shit man moet egt meer water drinke dan val ik sneller af denk
maar heb me lang nie gewoge dus ga dat nu maar ff doen
en modesty :D ik doe nu standaard elke avond rond 10 uur 50 x been buik bil oefeningen 100 x springe eb jou arm druk actie :D
tot strax weer ikga me ff wege lang nie gedaan oja er ware 2 jarige vandaag op me werk de een had aardbei taart bij de andere chocola ALLE 2 ZEEEEEEEEEEEEEEER VERLEIDELIJK maar applaus heb nix gepakt :D ook al ben ik er dol op .. ik wou egt pakke maar n vrouw op me werk is ook op dieet die zij ik vind het heerlijk eruit zien maar ik wil graag in juli strak op t strand ligge dus sla dit ff af.. en ik d8 in me eige ik ook hihi je heb gelijk man pfffffffffffff
ps : 20.15 2 x between koekjes ,, en between bites tussendoortje das egt lekker zit beetje choco bij maar is kei gezond en weinig khoolydrate + een glas atay na3na3
miss-ilhame
03-05-2006, 20:45
de afgelope 2 dage ware perfect alleen heb eetverslage nie geplaatst sorry druk druk drukk
vandaag heb ik t heel slecht gedaan heel erg weinig gegeten!!!! modesty sla me aub niet :$
ochtend nix ontbete.. te laat wakker
8.30 op me werk een capuchino
10.00 een capuchino
om half 4 had n vriendin van me 2 zakjes nibit chips in der zak we hebben allebeidaaruit gegeten.. maar elke keer als zij een hand pakte pakte ik er 1 of 2 dus wel weinig hoor nie daarvan en een flesje cola light IK WIST NOOIT DAT ER IN COLA LIGHT 0 % VET ZIT + 0 % KHOOLYDRATEN?? EGT RAAR DAN KUNNEN WE DIT TOG DRINKE WANNEER WE WILLEN EIGLIJK HAHA MAAR GoeD
7 uur avond eten:::: me bord was vol met erwten rijst en 3 stukjes grote stukken vlees en een worstje ! heb ales gegeten behalve 2 grote vleesstukken gelaten.. + pakje sinaasappelsap
nu : flesje water shit man moet egt meer water drinke dan val ik sneller af denk
maar heb me lang nie gewoge dus ga dat nu maar ff doen
en modesty :D ik doe nu standaard elke avond rond 10 uur 50 x been buik bil oefeningen 100 x springe eb jou arm druk actie :D
tot strax weer ikga me ff wege lang nie gedaan oja er ware 2 jarige vandaag op me werk de een had aardbei taart bij de andere chocola ALLE 2 ZEEEEEEEEEEEEEEER VERLEIDELIJK maar applaus heb nix gepakt :D ook al ben ik er dol op .. ik wou egt pakke maar n vrouw op me werk is ook op dieet die zij ik vind het heerlijk eruit zien maar ik wil graag in juli strak op t strand ligge dus sla dit ff af.. en ik d8 in me eige ik ook hihi je heb gelijk man pfffffffffffff
ps : 20.15 2 x between koekjes ,, en between bites tussendoortje das egt lekker zit beetje choco bij maar is kei gezond en weinig khoolydrate + een glas atay na3na3
Je hebt echt je best gedaan om goed te eten alleen volgend keer ontbijten :)
Als je dat had gedaan had je mischien niet van die chips gegeten ;)
miss-ilhame
03-05-2006, 20:49
Mijn eetverslag :o :
Ochtend:
2 Glazen Thee
kom yoghert met stukjes appel erin
Tussendoor:
1 Appel
Lunch:
Paar kleine visjes van me vader gestolen :o
& bekertje yoghert
Avondeten:
Salade
kipfilet
Ik heb Ongeveer een uur gerent
& 3 litter water op ;)
Vandaaag ging het beter dan gistere vind ik.
miss-ilhame
03-05-2006, 20:49
Waneer is het weegdag ??
magrebChica
03-05-2006, 20:55
Waneer is het weegdag ??
dank je voor feedback sgat :D
weegdag is elke vrijdag ;)
Mijn eetverslag :o :
Ochtend:
2 Glazen Thee
kom yoghert met stukjes appel erin
Tussendoor:
1 Appel
Lunch:
Paar kleine visjes van me vader gestolen :o
& bekertje yoghert
Avondeten:
Salade
kipfilet
Ik heb Ongeveer een uur gerent
& 3 litter water op ;)
Vandaaag ging het beter dan gistere vind ik.
mager meid, je mag best wel wat meer eten avondeten was wel goed.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.