Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Ik word er gewoon sjaggie van niet leuk..... :kwaad:
Ik weet ook niet hoe ze dat precies gedaan hebben omdat ik niet alle aflleveringen heb gezien en gisteren ook maar een klein stukje
De gene die het minste was afgevallen was 3 kilo kwijt (dochter van het surinaamse gezin)
Nou vorig jaar ging me afvallen makkelijker als nu hoor eerlijk gezegt, ik snap het niet me gewicht is gewoon continu aan het schommelen heel vervelend maar ja we blijven er gewoon voorgaan meid..!
ik ben het er ook mee eens
mijn kids zijn de ouste 7 jaar en de kleinste is 21 maand (dus 2 kids) die er al om 8 uur in liggen dan mag je de boel op zijn kop zetten ze worden toch niet wakker
Aaah wat lief zeg hihi vooral die van 21 maanden,! mm je zal het er wel druk mee hebben denk ik dan hoor,!! maar harstikke leuk zeg..!! :D
Ik ben blij dat jullie het met eens zijn dames.!!
samen staan we sterk
Idd zo hoort het ook mar ik heb trouwens ook een probleem,..de laaste tijd hb ik echt een opgeblazen gevoel na het eten, veel lucht in me maag dat merk ik gewoon aan een opgezette buik, waardoor ik het gevoel heb dat ik de hele dag boertjes moet laten! :o heel vervelend,..denk dat ik ok moet minderen met koolzuur en zo ? :confused:
je zal lucht in je darmen hebben
dus veel drinken en geen koolzuur en vezels eten dar van ga je naar de wc
en vers geperst appelsiensap drinken op een lege maag
helpt heel veel heb ook constant lucht in mijn darmen zitten
ook als het nu kouder wordt dan heb ik het meer
je zal lucht in je darmen hebben
dus veel drinken en geen koolzuur en vezels eten dar van ga je naar de wc
en vers geperst appelsiensap drinken op een lege maag
helpt heel veel heb ook constant lucht in mijn darmen zitten
ook als het nu kouder wordt dan heb ik het meer
jaa ik vind het echt vervelend continu dat gevoel dat je een boer moet laten, echt vies gewoon, en veel last van maagzuur als ik iets heb gegeten wat vettigs is, me maag is een beetje overstuur... :eek: maar ik ga dat maar eens doen..
Zu een darmreiniging helpen?? Ik heb ook echt een opgeblazen gevoel en buik.... Ik heb voor 26 september een afspraak staan maar ik twijfel of ik nu wel moet gaan.....
jaa ik vind het echt vervelend continu dat gevoel dat je een boer moet laten, echt vies gewoon, en veel last van maagzuur als ik iets heb gegeten wat vettigs is, me maag is een beetje overstuur... :eek: maar ik ga dat maar eens doen..
Ik heb gelukkig nooit last vanmaagzuur mijn moeder wel, ze gebruikt dan rennie tabletten
Zu een darmreiniging helpen?? Ik heb ook echt een opgeblazen gevoel en buik.... Ik heb voor 26 september een afspraak staan maar ik twijfel of ik nu wel moet gaan.....
ja het helpt zeker het is denk ik ook echt een fijn gevoel hoor als je klkaar bent maar ik kan dat echt niet je krijgt wel en buisje van achteren erin gedrukt, ooh moet er niet aan denken nee is nix voor mij gewoon..
Ik heb gelukkig nooit last vanmaagzuur mijn moeder wel, ze gebruikt dan rennie tabletten
ja ik gebruik dan ook maagzuurtabletten maar het is niet gezond..snap je dus ik moet er wel op letten, hb er de laatste tijd vaak last van...en ook als ik opgeblazen heb en iets teveel eet of zo dan word ik zo keimoe echt gewoon niet normaal dus ik let nu continu op me voeding..
ja het helpt zeker het is denk ik ook echt een fijn gevoel hoor als je klkaar bent maar ik kan dat echt niet je krijgt wel en buisje van achteren erin gedrukt, ooh moet er niet aan denken nee is nix voor mij gewoon..
Dus ik moet maar gewoon gaan de 26ste???? ben bang dat het tijd en geld verspilling is vandaar en dat het pijn gaat doen.... moet namelijk daarna nog anderhalf uur naar huis rijden.....
dat gaat pijnlijk zijn dat rijden ga je alleen
en tegenmaag zuur een lepeltje vla gebruiken (heeft me echt geholpen tijdens de zwangerschap) dus probeer het 1 lepeltje niet meer
Dus ik moet maar gewoon gaan de 26ste???? ben bang dat het tijd en geld verspilling is vandaar en dat het pijn gaat doen.... moet namelijk daarna nog anderhalf uur naar huis rijden.....
nee nee het is geen geldverspilling en daarga je ook beter afvallen maar het lijkt mij gewoon zo'n pijn doen echt bah..gewoon doorzetten meid wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
nee nee het is geen geldverspilling en daarga je ook beter afvallen maar het lijkt mij gewoon zo'n pijn doen echt bah..gewoon doorzetten meid wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Zekers lijden :lekkerpuh .... doen we al weken maar we gaan gewoon door.... ben alleen bang dat ik misschien heel misselijk ben daarna of juist heel suf waardoor ik niet naar huis kan rijden.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.