Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
loco_rifia
23-04-2006, 21:09
:eek: op een zondag:(
IK weet ..:(
Moest de sportschool In :D :D
mm jullie hebben elkar alweeer gefeedbackt haaha speciaal me pc ervoor opgestart nou ik ga me bed in tv kijken .....tot morgen meiden.x
magrebChica
23-04-2006, 22:53
Wat Rot voor je, ROde Kruis :(
Doe rustig aan, en dan kun je er Ischallah maandag weer tegen aan.
ALs je verslaaft bent aan chocolade en je bent op dieet..zou ik zeker de chocolade niet in een keer weg laten ...want dat word de trek in chocolade alleen maar erger..Maar ik denk ook dat het door de Rode kruis komt...:hihi:
Ik zal gewoon in het weekend 2 blokjes nemen en er van genieten ...
Of een beschuitje met pasta ....
Hoe gezonder je eet (Vezelrijk) dess te minder je trek hebt in Zoetigheid snap je ..
Als je eenmaal aan de chocolade begint wil je allleen meer..meer...meer
Ik was ook een chocoladeFreak ...Maar sinds ik aan de lijn bent ...Heb ik er niet zo veel zin meer in ..alleen als ik Last heb van het Rodekruis neem ik echt wel een paaar Blokjes :D
Begin rustig en bouw het af..na een tijdje word je verlanger alleen maar minder...
En maak je niet druk om die weegschaal die zegt namelijk niet zoveel ..soms lijk je slanker maar weeg je meer ...Begin gewoon weeer lekker gezond te eten,Veel water te drinken en te sporten ...en in het weekend 2 blokjes chocolade..:D
GOoooooo meid we kunnen het !!! Positief denken ...Good luck :kus: !!
aaaaaaaaaaaah wat lief dank je wel sgatje !! ik zal t probere maar vanaf morge ga ik weer meer bewegen en water drinke en vrijdag ga ik pas wege deze week vergeet ik eve want mijn weegschaal heeft een wijzer maar ik ga die andere hale met gramme dies beter mya slaap lekker alvast en thnx he ik ga t probere !!! xxxxx
Arabische_Meid
23-04-2006, 23:15
Ochtend :
1 kom muesli (de ongezoete) met magere melk
1 grapefruit
Middag :
1 pistoletje (bruin) met 1 merguez worstje erin, komkommer, sla tomaat en een beetje light mayonaise
16uur :
1,5pistoletje(bruin) met light kaas
1 natuuryoghurt
18uur :
een bordje rijst met currysaus
1 natuuryoghurt
1,5liter water
Heb niet kunnen sporten want heb een infectie aan mijn voet en moet dus rusten!
loco_rifia
24-04-2006, 00:55
Ochtend :
1 grapefruit
Middag :
1 pistoletje (bruin) met 1 merguez worstje erin, komkommer, sla tomaat en een beetje light mayonaise
16uur :
1 natuuryoghurt
18uur :
een bordje rijst met currysaus1 natuuryoghurt
1,5liter water
Kijk uit met sausjes zitten meestal veel vetten en suikers in ..!!!
Voor de rest Prima :goedzo:
loco_rifia
24-04-2006, 01:04
mm jullie hebben elkar alweeer gefeedbackt haaha speciaal me pc ervoor opgestart nou ik ga me bed in tv kijken .....tot morgen meiden.x
:hihi:
Tot morgen Lievie :sjans:
:hihi:
Tot morgen Lievie :sjans:
Dank je wel lieffie voor het feedbacken ,ik heb het zo druk dat ik er echt amper aan toekom gewoon, je bent een schatje je krijgt een groen puntje van me :goedzo:
:sjans:
:traan1:
Ochtend :
1 grapefruit
Middag :
16uur :
1 natuuryoghurt
18uur :
een bordje rijst met currysaus
1 natuuryoghurt
1,5liter water
goed meid...pfff heb jij ook al een infectie me2....:traan1:
zoo irritant....want ik wil juist sporten dan voel ik me beter mjaa gezondheid gaat voor ....
Ik heb ene vraagje voor jullie ..dames...
Wat doen jullie op zwakke momenten ..als je het wil opgegeven ...ik ga dan meestal wat lekkers eten ...hebben jullie een andere oplossing??
lipglossy
24-04-2006, 11:46
hey ladies daar ben ik weer hahahahahahaha ik weet ik ben echt een Loser maar ik ga vanaf vandaag weer meedoen ik moet voor mijn verjaardag minstens 3 kilo lichter zijn me bday is 6 mei:) kijken of het me gaat lukken vanavond komt me eetverslag kus lipglossy
Hoelang ben je al bezig met dat buikje en wat en hoeveel doe je daar precies aan:o
met dat buikje niet zo heel lang ongeveer 6-8 weken
En hoeveel wil je uiteindelijk wegen?En hoelang ben je?
En wat is je pincode :hihi:
Niet schrikken mijn uiteindelijke doel is 50.... nog ongeveer 4 kilootjes tegaan ik ben ongeveer 1.60 lang... en ach mijn pincode... van welk rekeningnummer wil je hem hebben :o
iemand...?? tips...over zwakke momenten als je het op wil geven ...
en de keukenkastjes in wil duiken ...!!
Modesty is maar na 2 dagen lui zijn vandaag in der eentje sportschool ingedoken pff ben helemaal weer totall los haahhaha ,,,..gaat lekker heb nog genoeg te doen vandaag ladys zet hem op he
iemand...?? tips...over zwakke momenten als je het op wil geven ...
en de keukenkastjes in wil duiken ...!!
2 grote lauwe glazen warm water drinken kwartier wachten en je trek is weg.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.