Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
vandaag heb ik daarom een vasten dagje gedaan
en meid je zou toch uitslapen je lag er zo laat in dus ga rusten of moet je weer werken
Modesty en uitslapen :rolleyes:
vandaag heb ik daarom een vasten dagje gedaan
en meid je zou toch uitslapen je lag er zo laat in dus ga rusten of moet je weer werken
Hhihi ik slaap nooit meer als 4 a 5 uur per nacht..! :o mm druk leventje dus dan gaat slapen wel moeilijk maar heb maandag vrij genomen hele dagje lekker naar de sauna filmpjes kijken even nix doen gewoon.! :D en meid doe je rustig aan sai straf jezelf niet oke? gewoon even aan toegeven en dan er weer keihard tegen aan .!! ;)
We zijn echt allemaal gefrustreerd!!! Ik ga de komende dagen echt extreem lijnen en echt Bootcamp doen, ik ga het gewoon iedere dag doen... het moet gewoon!!!
Hebben jullie trouwens de afvallers gezien gisteren op SBS6..... ze waren na 3 weken echt veel kwijt! Niet normaal gewoon. Rr was iemand die gewoon bijna 10 kilo kwijt was!! Ik ga straks effe op de site kijken misschien dat er nuttige tips op staan.....
Ja echt ik krijg dan gewoon spontaan een bui om te huilen als iets niet goed past , pffff...dus ik ga dit weekend echt zwaar lijnen gewoon,..nix zondigen deze week meer, en had me avond eten nog wel overgeslagen snik!! maar ik heb t programma shit niet gezien moest natuurlijk werken, en heb tv niet aan gehad het het erg druk.. :jammer: maar in drie weken tien KILO zooooo....hoe dan? :confused:
de afvallers was goed gisteren had wel verwachtd at die surinmaamse gezin het meest was afgevallen want zij hebben echt gesport en die ander gezin bijna niet
Modesty en uitslapen :rolleyes:
Haha jaa ik kan echt niet uitslapen leid aan slapeloosheid gewoon niet normaal...ik maak soms werkdagen van 12 tot 14 uur en nog als ik ga slapen vlieg ik na 4 a 5 uur wakkeer eenmaal wakker is niet slapen meer maar wel moe en suf zijn, .. :traan1:
de afvallers was goed gisteren had wel verwachtd at die surinmaamse gezin het meest was afgevallen want zij hebben echt gesport en die ander gezin bijna niet
He verdorie heb ik het weer eens niet gezien snik, maar ik zou me daar dus echt nooit voor durven op te geven hoor..haha
wie zou zich daar voor durven opgeven ikke toch niet
want zou ik vanavond eten in de magreb iets wat niet zwaar is want magreb is pas om 8 uur
heeft er iemand suggesties
want zou ik vanavond eten in de magreb iets wat niet zwaar is want magreb is pas om 8 uur
Ooh meid echt zwaar voor je zeg,..pfff...maar ik denk dat je beter groentesoep dan kan eten met crackers en kaas en dan een stevige wandeling maakt?
ik kan een wandeling maken maar kom je dan oppas spelen voor de slapende kids
mijn man is op reis tot zondag dus die wandleing zal binnenshuis gebeuren
modesty wat gaan we doen met die msn superafval race niemand die daar nog komt
ik kan een wandeling maken maar kom je dan oppas spelen voor de slapende kids
mijn man is op reis tot zondag dus die wandleing zal binnenshuis gebeuren
Haha geen probleem ik kom wel ff oppassen hoe oud zijn je kinderen eigenlijk,? als ik vragen mag? mm en anders ga je toch lekker binnenshuis wat rek en strek oefeningen doen>!!!..
EN voor die msn afvalrace ik denk dat we beter 1 aan kunnen houden want 2 werkt voor veel verwarrend en niemand komt er idd op hier kan iedereen gewoon zijn persoonlijke ervaringen neerzetten en over gewicht en zo kan iedereen een ticker aannemen toch sai?? ;)
Ja echt ik krijg dan gewoon spontaan een bui om te huilen als iets niet goed past , pffff...dus ik ga dit weekend echt zwaar lijnen gewoon,..nix zondigen deze week meer, en had me avond eten nog wel overgeslagen snik!! maar ik heb t programma shit niet gezien moest natuurlijk werken, en heb tv niet aan gehad het het erg druk.. :jammer: maar in drie weken tien KILO zooooo....hoe dan? :confused:
Ik word er gewoon sjaggie van niet leuk..... :kwaad:
Ik weet ook niet hoe ze dat precies gedaan hebben omdat ik niet alle aflleveringen heb gezien en gisteren ook maar een klein stukje
De gene die het minste was afgevallen was 3 kilo kwijt (dochter van het surinaamse gezin)
Haha geen probleem ik kom wel ff oppassen hoe oud zijn je kinderen eigenlijk,? als ik vragen mag? mm en anders ga je toch lekker binnenshuis wat rek en strek oefeningen doen>!!!..
EN voor die msn afvalrace ik denk dat we beter 1 aan kunnen houden want 2 werkt voor veel verwarrend en niemand komt er idd op hier kan iedereen gewoon zijn persoonlijke ervaringen neerzetten en over gewicht en zo kan iedereen een ticker aannemen toch sai?? ;)
Ik ben het met je eens!
Groentensoepje of iets met eieren.... krijg je tenminste eiwitten binnen (energie)
ik ben het er ook mee eens
mijn kids zijn de ouste 7 jaar en de kleinste is 21 maand (dus 2 kids) die er al om 8 uur in liggen dan mag je de boel op zijn kop zetten ze worden toch niet wakker
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.