Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Mijn dagje is lekker gegaan, wou nog gaan sporten, maar daar had ik geen tijd meer voor.
Me kleren zijn wel wijder gaan zitten :D
Ik ga vrijdag winkelen
o ja, ik ging me winterjas van vorig jaar passen, die had ik aan het einde van de winter gekocht en hij is veels te groot geworden.
Ik wil een nieuwe gaan kopen, maar dan gaat me moeder zeuren.
Maar ik wil nog een paar kilo's kwijt voor de ramadan, en die is al bijna.
Mijn dagje is lekker gegaan, wou nog gaan sporten, maar daar had ik geen tijd meer voor.
Me kleren zijn wel wijder gaan zitten :D
Ik ga vrijdag winkelen
o ja, ik ging me winterjas van vorig jaar passen, die had ik aan het einde van de winter gekocht en hij is veels te groot geworden.
Ik wil een nieuwe gaan kopen, maar dan gaat me moeder zeuren.
Maar ik wil nog een paar kilo's kwijt voor de ramadan, en die is al bijna.
Inshallah meid, harstikke goed ik heb ook niet gesport heb vandaag 12 uur werk ben nog an het werk , dan heb ik geen tijd voor sporten haha.! ;)
MEiden ik ga zo naar me bed na een werkdag van 12 uur en ik ben nog niet moe pff, haha wel suf maar niet moe echt erg toch?? maar ik wil jullie alvast succes wensen hihi, slaap maar lekker droom maar fijn over hamburgertjes en frietjes maar morgen aan de crackers he? hahaha>>!! just kidding,...dames tot morgen.!!
Mm hoe was mijn dagje, pff heel erg druk ik heb echt amper gegeten na de stokbrood alleen maar een danio ik ben echt heel sjaggie.!! vandaag een belangrijke sleutel kwijtgeraakt..pfff en daar aan zat ook vast de sleutel van me kast woning vereninging is al dicht en morgen kan ik dus verdomme geen kleren pakken uit me kast OOh me hoofd dreunt echt niet normaal ik heb echt een migraine aanval ervan gekregen gewoon..daarnaast niet zo goed nieuws met me kleine zusje gaat het niet goed der concentratievermogen is niet goed, met zwemmen moet ze of stoppen of een groep terug en ook al blijven zitten met school nu gaan mijn ouders weer beroep op mij doen om veel met haar te oefenen echt me hoofd dreunt gewoon..ben direct naar gezondheidswinkel gegaan ff pillen gehaald voor beter concentratievermogen en dat ze wat rustiger wordt, pff. normaal was ik allang al aan het eten geslagen doorda tik daarin me gevoel stop maar omdat ik nu net begin met werken weer en tot uurtje of 2 snachts door moet kan ik dat maar beter niet doen anders word ik doodmoe..!! duss blijf wel van het eten af en eet wel wat fruit of groente of zo
Hey meissie doe je wel rustig aan ik wil niet dat je dadelijk een burnout hebt :hadj:
Met je zusje zal het wel goed komen, geef haar een beetje bijles, hoe oud is je zusje?? Mijn broertje had vroeger op de basischool ook concentratieproblemen en was erg druk.... meskien... ik moest heb iedere dag na school een uur extra les thuis geven (ik heb er nu nog trauma's van)... de leraren zeiden dat het verloren tijd was en dat hij toch naar het VBO zou gaan... nu zit hij in 4 Atheneum....
je hebt het al zo druk met alles en dan ook nog bijles.. meskiena.
Ik had ook zo iets voorgenomen :D
1 keer in de week zondigen :maf2:
Goed plan he :hihi:
Bij mij ook, ik ben beniewd ! :D
Mhh dan sluit ik me maar bij jullie aan, vrijdag dus! (wat ben ik toch een meeloper :hihi: )
hallo daar! :D
ik ga proberen het ook vol te houden,ik wil er graag 7 kilo vanaf hebben :o
Succes allemaal! :goedzo:
Welkom meissie!! We zullen je steunen!!
Ha lady's heb gisteren niets van me laten horen aangezien ik de hele dag voor mijn werk afspraken buiten de deur had en toen ik thuis kwam was ik echt gebroken :maf: ..... ik heb ook niet gesport en vandaag kan ik ook niet naar de sportschool dus dat wordt Bootcamp :banana: ..... en natuurlijk buikspieren......... ik word echt helmaal gek :maf: ik sta al 2 weken stil echt niet normaal terwijl ik echt goed op mijn eten let en sport...... waar ligt het aan dames??? Mischien omdat ik deze week ongesteld ben geworden????
Hey meissie doe je wel rustig aan ik wil niet dat je dadelijk een burnout hebt :hadj:
Met je zusje zal het wel goed komen, geef haar een beetje bijles, hoe oud is je zusje?? Mijn broertje had vroeger op de basischool ook concentratieproblemen en was erg druk.... meskien... ik moest heb iedere dag na school een uur extra les thuis geven (ik heb er nu nog trauma's van)... de leraren zeiden dat het verloren tijd was en dat hij toch naar het VBO zou gaan... nu zit hij in 4 Atheneum....
je hebt het al zo druk met alles en dan ook nog bijles.. meskiena.
Heey lieverd jaa alleen deze weeek is gewoon echt extreem druk veel zieken dus modesty draait er nou eenmaal voor op maar ik ga der dus nu ook bijles geven want zij heeft ook concentratie problemen ze is bijna 5.5 :( inshallah gaat dat goed komen.
Daarnaast meid over dat stilstaan nou ik heb dat ook hoor ik zakte gisteren heel even vandaag weer wat bij ik schommel zo erg en dit is gewoon te gek voor woorden heb me avond eten ook nog overgeslagen alleen een halve danio gegeten..en nog 100gram meer wegen als gisteren maar goed misschien is het vocht.? of door het vele zitten maar ik raak er ook echt knap gefrustreerd van gewoon.! :(
Nou meid het kan zijn door je ongesteldsperiode dat je vocht vasthoudt gewoon volhouden de aanhouder wint ik hou ook gewoon vol,..en hoop dat ik 1 van dezer dagen zak ik ga vanavond weer me avond eten overslaan.en gewoon op de danio. :(
Heey niet te druk maken fenna je kan ook in centimeters verliezen.. :hadj: of misschien wel in je vetpercentage.!!
WE gaan er voor de strijd tegen de overtollige kilootjes..!!hihi kom op fenna geen dip.... :hadj:
Heey lieverd jaa alleen deze weeek is gewoon echt extreem druk veel zieken dus modesty draait er nou eenmaal voor op maar ik ga der dus nu ook bijles geven want zij heeft ook concentratie problemen ze is bijna 5.5 :( inshallah gaat dat goed komen.
Daarnaast meid over dat stilstaan nou ik heb dat ook hoor ik zakte gisteren heel even vandaag weer wat bij ik schommel zo erg en dit is gewoon te gek voor woorden heb me avond eten ook nog overgeslagen alleen een halve danio gegeten..en nog 100gram meer wegen als gisteren maar goed misschien is het vocht.? of door het vele zitten maar ik raak er ook echt knap gefrustreerd van gewoon.! :(
Nou meid het kan zijn door je ongesteldsperiode dat je vocht vasthoudt gewoon volhouden de aanhouder wint ik hou ook gewoon vol,..en hoop dat ik 1 van dezer dagen zak ik ga vanavond weer me avond eten overslaan.en gewoon op de danio. :(
Heey niet te druk maken fenna je kan ook in centimeters verliezen.. :hadj: of misschien wel in je vetpercentage.!!
WE gaan er voor de strijd tegen de overtollige kilootjes..!!hihi kom op fenna geen dip.... :hadj:
Het is echt frustrerend... niet leuk gewoon, ik doe er echt veel voor en als ik dan weinig resultaat zie dan baal echt.... qua centimeters geen idee.......... ik voel wel dat mijn benen gladder zijn.... pff ik probeer gewoon positief te denken.......
Het is echt frustrerend... niet leuk gewoon, ik doe er echt veel voor en als ik dan weinig resultaat zie dan baal echt.... qua centimeters geen idee.......... ik voel wel dat mijn benen gladder zijn.... pff ik probeer gewoon positief te denken.......
Vertel mij wat ik zag net een prachtige pantalon ik pas hem aan, teveel plooien voor vind ik echt lelijk mar achter en benen zat goed, 1 maat kleiner,! goed van voor maar te strak van achteren jaa ik ben nu echt gefrustereerd ik ga vrijdag zaterdag en zondag extreem lijnen nou.
:traan1::traan1::traan1::traan1:
meiden heb me gisteren avond mis gedragen
eerst slaatje bij het eten zaten aardappelen bij en geroosterd vlees(5uur was het avondeten)
daarna 2 kleine stroopkoekjes, een kom zonnepitten(hele zouten), 2 sneetjes rozijnenbrood(ongesmeerd) en 2 sneetje volkorenbrood(gesmeerd met worst).
dez brood heb ik allemaal ron 2130 uur gegeten
in de fajr heb ik nog wat van die sla gehad en 1 sneetje brood met worst
nu voel ik m e echt niet goed te veel gegeten :traan1: :traan1: :traan1:
komt het misschien omdat ik ongesteld ben dat ik zo veel eet deze laatste dagen
meiden ik heb een probleem
:traan1::traan1::traan1::traan1:
meiden heb me gisteren avond mis gedragen
eerst slaatje bij het eten zaten aardappelen bij en geroosterd vlees(5uur was het avondeten)
daarna 2 kleine stroopkoekjes, een kom zonnepitten(hele zouten), 2 sneetjes rozijnenbrood(ongesmeerd) en 2 sneetje volkorenbrood(gesmeerd met worst).
dez brood heb ik allemaal ron 2130 uur gegeten
in de fajr heb ik nog wat van die sla gehad en 1 sneetje brood met worst
nu voel ik m e echt niet goed te veel gegeten :traan1: :traan1: :traan1:
komt het misschien omdat ik ongesteld ben dat ik zo veel eet deze laatste dagen
meiden ik heb een probleem
Ik weet het wel zeker dat het ligt aan je maandelijkse probleem dan heb je gewoon meer trek, ik merk volgens mij word ik uit stress eerder ongesteld of zo want heb me toch rugpijn en ben me toch sjaggie deze dagen niet te harden gewoon :hihi: maar je trek is op dit moment gewoon wat meer , blijf er niet te lang bij stilstaan meestal duurt dit een paar dagen en trekt het weer weg meid,!..
vandaag heb ik daarom een vasten dagje gedaan
en meid je zou toch uitslapen je lag er zo laat in dus ga rusten of moet je weer werken
We zijn echt allemaal gefrustreerd!!! Ik ga de komende dagen echt extreem lijnen en echt Bootcamp doen, ik ga het gewoon iedere dag doen... het moet gewoon!!!
Hebben jullie trouwens de afvallers gezien gisteren op SBS6..... ze waren na 3 weken echt veel kwijt! Niet normaal gewoon. Rr was iemand die gewoon bijna 10 kilo kwijt was!! Ik ga straks effe op de site kijken misschien dat er nuttige tips op staan.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.