Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
ZO Zo meiden het ziet er naar uit dat we laatste dagen, weken effe er hard tegen aan moeten gaan, heb net drie boterhammen met kaas op en water water en water op. vanmiddag word het iets minder alleen een broodje gezond of kop groentesoep en veel fruit tussendoor.
Ben gister avond wezen sporten en dat motiveert me weer. Want ik moet ook van mijn buikje af!!
trouwens een goede tip wat bij mij helpt is elke avond en middag 100 buikspieroefeningen doen dus. Je ligt ergens bed of matje dan doe je eerst 25 normale dan weer 25 naar je linkerbeen optrekken en dan weer 25 naar rechts optrekken en dan als laatst 25 normaal met beide benen opgetrokken ik deed dat echt een week en merkte er veel van maar ben weer maandag er mee begonnen en daarnaast gewoon trainen. Maar het helpt wel dames ;)
Goedemiddag dames,! ik ging vanochtend toch nog stiekem wegen terwil het niet me weegdagje is, haha en er was 300gram extra vanaf,.pffff heel schockerend om zo weinig te zien, haha...maar ja alle kleine beetjes helpen toch we gaan er voor.!!
zelfs dat beetje geeft je moed om door te gaan
dus modesty kom op meid
soraya die buikspieroefeningen ga ik ook proberen laat je over een week weten hoe het gegaan is
zelfs dat beetje geeft je moed om door te gaan
dus modesty kom op meid
soraya die buikspieroefeningen ga ik ook proberen laat je over een week weten hoe het gegaan is
Ik hoop dat het nu nog meer zakt want stond echt even een tijdje stil gewoon er wou nix meer vanaf..vandaag heb ik ochtend 2 volkorencrackers gegeten met komijnekaas en glas melk rond 11.00 pindakoekjeik weet het niet niet goed maar werd aangeboden en om 14.00 kwami k thuis heb ik 1pistolet gegeten met gehakt en uien en paprika en 1 aardappel..en wat tomaat..nu vanavond eet ik niet meer alleen nog danio en fruit weer. :D
bij mij gaan de kilos er niet meer af maar wle de cm
mijn broek maat 40 is nu veel te groot zakt gewoon af, kan er zelfs geen riem in doen loop steeds maar aan die broek te trekken.
dus het wordt morgen maatje 38 kopen
laat wel weten of ik geslaagd ben
dit is het voor vandaag van mij tot morgen meiden en veel sterkte
bij mij gaan de kilos er niet meer af maar wle de cm
mijn broek maat 40 is nu veel te groot zakt gewoon af, kan er zelfs geen riem in doen loop steeds maar aan die broek te trekken.
dus het wordt morgen maatje 38 kopen
laat wel weten of ik geslaagd ben
dit is het voor vandaag van mij tot morgen meiden en veel sterkte
Veel sterkte sai het gaat harstikke goed met je, toppie meid,!! tot morgen boesaa.
Salaam meiden
Bij mij is er weer een kilootje af
Ik heb een tijdje stilgestaan, komt omdat ik een weekje niet heb gesport.
Mag ik vragen wat sfoef is??
In de ramadan ga ik me eetpatroon ook aanpassen, ik wil geen harira eten.
Dat wordt dus soep maken. Zal wel wennen worden, want eet altijd harira in de ramadan.
Ik ga ook na het eten naar de moskee om te bidden en daarna meteen naar de sportschool.
succes meiden
hallo daar! :D
ik ga proberen het ook vol te houden,ik wil er graag 7 kilo vanaf hebben :o
Succes allemaal! :goedzo:
hallo daar! :D
ik ga proberen het ook vol te houden,ik wil er graag 7 kilo vanaf hebben :o
Succes allemaal! :goedzo:
Welkom meid hoe meer zielen hoe meer vreugd we gaan er met zijn allen voor, heb je al een plan van aanpak..? :D
Salaam meiden
Bij mij is er weer een kilootje af
Ik heb een tijdje stilgestaan, komt omdat ik een weekje niet heb gesport.
Mag ik vragen wat sfoef is??
In de ramadan ga ik me eetpatroon ook aanpassen, ik wil geen harira eten.
Dat wordt dus soep maken. Zal wel wennen worden, want eet altijd harira in de ramadan.
Ik ga ook na het eten naar de moskee om te bidden en daarna meteen naar de sportschool.
succes meiden
Sfoef is dat bruine spul wat je kan eten met een lepel wat heel zoet is ..hihi heel erg lekkerrrrrr :D met amandel stukjes erin..!!
Welkom meid hoe meer zielen hoe meer vreugd we gaan er met zijn allen voor, heb je al een plan van aanpak..? :D
ik ga eerst even die vezels proberen :D
en niet lang geleden heb ik zom dvd pakket van de tv gekocht, billie's bootcamp, alleen is dat erg zwaar, maar ik ga proberen door te zetten :hihi:
enn...vooral nie te veel snoepen :D
even vraagje he...als ik nou afgevallen ben, moet ik dan telkens opnieuw dat ding in mn ondertekening veranderen?? :o
ik ga eerst even die vezels proberen :D
en niet lang geleden heb ik zom dvd pakket van de tv gekocht, billie's bootcamp, alleen is dat erg zwaar, maar ik ga proberen door te zetten :hihi:
enn...vooral nie te veel snoepen :D
Jaah het is idd heel zwaar nog een paar doen het hier, maar gewoon doorzetten meid en idd je ticker moet je elke keer veranderen dat is wel heel irri..!!
Sfoef is dat bruine spul wat je kan eten met een lepel wat heel zoet is ..hihi heel erg lekkerrrrrr :D met amandel stukjes erin..!!
ow datte, wij noemen het salou :D haha
ow datte, wij noemen het salou :D haha\
hahaha meid, lekker he is dat, ik zeg maar tegen me moeder dat ze niet teveel daarvan maken..! haah..en hoe is jedagje gegaan vandaag
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.