Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Hai Sai have to make a confession..... ik heb net 3 chocolade peppernoten gehad :kwaad: ..... ik weet het pas september een collega van me had deze in de pauze gehaald en ik moest er van haar een aantal eten dus heb ik het bij 3 gelaten maar ik heb sowieso niet veel op. Dat worden gewoon 50 extra sit ups...
Over heel de dag heb ikhet volgende gegeten:
300 gram kwark, 2 wortels en een kwart komkommer... veel water en veel thee.... (wat is brandnetelthee toch vies :lekkerpuh )
Morgen allemaal wegen dames??
ik heb net een halve tompouse op samen met mijn kinderen dus we zijn slecht bezig
morgen beter ons best doen
ik heb net een halve tompouse op samen met mijn kinderen dus we zijn slecht bezig
morgen beter ons best doen :hadj: ;)
nou ik was gister dus begonnen...
Het verliep helaas niet hoe ik het wilde. Maar toch at ik minder dan normaal,ik heb gister wel normaal rijst gegeten. Maar rijst wil ik laten staan, want daar zit veel vezels in, voor de rest heb ik niet gesnoept. Heb vandaag wel een turkse pizza gegeten.....
En ik drink veel water. Morgen beter mijn best doen. Ik hou jullie nog op de hoogte
En modesty succes met je zusje oke. Hopelijk komt het allemaal goed
En dames blijven volhouden, als je iets vettigs heb gegeven, is het geen ramp. Ga gewoon verder waar je gebleven was
kus
Ieuww die vieze zoete koek in de harira haha jij bent echt maf.! :maf: nee ik weet al wat de ramadan wordt voor mij..!! avond 1 kop harira met 1 ei en crackers en dan direct door trainen..en savonds nog een danoontje en bak sfoef en dan klaar.! :D
:hihi:
Een bak sfoef??? nogal veel vind je niet?? :p maar wij zijn sterk hé :D
Mm hoe was mijn dagje, pff heel erg druk ik heb echt amper gegeten na de stokbrood alleen maar een danio ik ben echt heel sjaggie.!! vandaag een belangrijke sleutel kwijtgeraakt..pfff en daar aan zat ook vast de sleutel van me kast woning vereninging is al dicht en morgen kan ik dus verdomme geen kleren pakken uit me kast OOh me hoofd dreunt echt niet normaal ik heb echt een migraine aanval ervan gekregen gewoon..daarnaast niet zo goed nieuws met me kleine zusje gaat het niet goed der concentratievermogen is niet goed, met zwemmen moet ze of stoppen of een groep terug en ook al blijven zitten met school nu gaan mijn ouders weer beroep op mij doen om veel met haar te oefenen echt me hoofd dreunt gewoon..ben direct naar gezondheidswinkel gegaan ff pillen gehaald voor beter concentratievermogen en dat ze wat rustiger wordt, pff. normaal was ik allang al aan het eten geslagen doorda tik daarin me gevoel stop maar omdat ik nu net begin met werken weer en tot uurtje of 2 snachts door moet kan ik dat maar beter niet doen anders word ik doodmoe..!! duss blijf wel van het eten af en eet wel wat fruit of groente of zo
modesty doe het rustig aan meid niet te druk maken alles komt goed inschallah
en niet meteen naar eten grijpen laat ejzelf zien dat je het kunt van dat voedsel afblijven
vergelijk deze situatie maar als een test om je gewoel niet meer in voedsel te stoppen reageer het maar op ons af,
kom je niet van aan
Hey skatje dat was ik ook van plan, echt iedere dag na het eten (wel effe het eten laten zakken) direct trainen..... 1 kopje soep, crackers of beschuit en 1 keer in de week msemmen of iets in die richting....... ben wel benieuwd hoe mijn ouders gaan reageren vooral mijn pa... dat word drama dat weet ik nu al
Ik had ook zo iets voorgenomen :D
1 keer in de week zondigen :maf2:
nou ik was gister dus begonnen...
Het verliep helaas niet hoe ik het wilde. Maar toch at ik minder dan normaal,ik heb gister wel normaal rijst gegeten. Maar rijst wil ik laten staan, want daar zit veel vezels in, voor de rest heb ik niet gesnoept. Heb vandaag wel een turkse pizza gegeten.....
En ik drink veel water. Morgen beter mijn best doen. Ik hou jullie nog op de hoogte
En modesty succes met je zusje oke. Hopelijk komt het allemaal goed
En dames blijven volhouden, als je iets vettigs heb gegeven, is het geen ramp. Ga gewoon verder waar je gebleven was
kus
hey meid je moet het ook rustig opbouwen hoor elke dag zal beter gaan!! ;) je komt er wel en bedankt voor je lieve reactie wegens me zusje..(K).
:hihi:
Een bak sfoef??? nogal veel vind je niet?? :p maar wij zijn sterk hé :D
haha bedoelde een bakje lief...maar ik vind sfoef echt zoo lekker, maar krijg er vaak maagzuur van,..moet ik maar niet zoveel eten ervan he !! :hihi: ik wil dit jaar echt beperken hoor 2jaar terug kwam ik alleen van de sfoef al 5kilo in een maand aan haha..!! maar vorig jaar heb ik het ook mooi beperkt gehouden en dit jaar weer ik denk aan die mooie collectie waar ik in wil! :hihi:
Nee vrijdag is mijn weegdag.!! :lekkerpuh :D
Bij mij ook, ik ben beniewd ! :D
haha bedoelde een bakje lief...maar ik vind sfoef echt zoo lekker, maar krijg er vaak maagzuur van,..moet ik maar niet zoveel eten ervan he !! :hihi: ik wil dit jaar echt beperken hoor 2jaar terug kwam ik alleen van de sfoef al 5kilo in een maand aan haha..!! maar vorig jaar heb ik het ook mooi beperkt gehouden en dit jaar weer ik denk aan die mooie collectie waar ik in wil! :hihi:
:hihi: Ik eet dat ook graag hoor...maar wij maken dat gewoon niet :hihi:
Maar deze ramadan zal ik dat maken, om te zien of ik het kan...En het beperken, want het is sterk van smaak anders word ik :maf2:
:lekkerpuh
modesty doe het rustig aan meid niet te druk maken alles komt goed inschallah
en niet meteen naar eten grijpen laat ejzelf zien dat je het kunt van dat voedsel afblijven
vergelijk deze situatie maar als een test om je gewoel niet meer in voedsel te stoppen reageer het maar op ons af,
kom je niet van aan
Het is me wel gelukt om niet vet te eten vandaag...heb over de gehele dag..3bolletjes bruin gegeten waarvan vanavond al 2..en een danio..een necatrine en een mandarijn ik was zo duizelig vanavond ineens..die migraine aanval sloopte me echt urenlang ben er eindelijk een beetje vanaf. :jammer: nou nog 4uurtjes werken,..en dan morgen om 7uur weer me bed uit :( ..maar ik hoop echt inshallah dat alles goed komt ik zie hoe mijn moeder het niet meer aankan dus heb nou nog een last erbij gekregen op me schouders (helpen met de ontwikkeling van me zusjes)beiden zijn harstikke druk en luistern gewoon echt niet ..) :( maar inshallah gier.! ;) meiden zet hem op ik wil resultaten zien zowel van mij als van JULLIE. :p :goedzo:
:hihi: Ik eet dat ook graag hoor...maar wij maken dat gewoon niet :hihi:
Maar deze ramadan zal ik dat maken, om te zien of ik het kan...En het beperken, want het is sterk van smaak anders word ik :maf2:
Hihi nou me moeder maakt die briouet..? die driehoekjes met amandelen en chebekia dan, en sfoef imaar ik vind alleen sfoef lekker de rest vind ik niet te eten hou ook echt niet van dadels en zo bij het eten...moet er nix van hebben..en meestal als ik sfoef hb gegeten heb ik hele avond geen honger meer het is aardig zoet en aarrdig sterk zoals je zegt dus je maag raakt er vol,..merken jullie trouwens ook dat jullie maag krimpt en er last van hebben? ik hoef maar 1x iets meer te eten en krijg echt last van me maag en maagzuur, ik wil echt 3weken gewoon zo min mogelijk vet en zo eten zodat me maag er aan went dan kan ik ook niet meer zoveel eten hihi!! :D
Goedemorgen dames ik wil jullie allemaal even veeel succes wensen, xx
succes voor iedereen en ook voor jouw doe het rustig aan meid
Ja ik ben ook echt trots op mezelf :banana: !! 's avonds zat ik met mijn moeder en zus tv te kijken... ging mijn moeder allemaal lekkere dingen te voorschijn halen maar ik heb niets gehad :banana: .... ik dacht bij mezelf ik ben de dag zo goed door gekomen en dan ga ik dat zo laat nog verpesten??? nee dat kan niet!!!
Ja echt wel hahah, meid ik ben trots op je!! :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.