Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Ik word nu een beetje bang :hihi: K heb nog een appel gehald maar was vergeten er bij te zetten :p
KusKus,
Maryam
:hadj: Meer eten jij!!:hadj:
Nouuu zeg up up upperde-up waarom is die nou geen topper meer:(:(
Nu kan ik m niet meer gelijk terugvinden op de eerste bladzijde:(:(
Maar modesty ik had een vraagje,
op www.eetenenbeweegwijzer.nl staat dat als ik in 3 maanden 10 kilo af zou willen vallen ik maar 613 calorieen per dag mag hebben, dat is toch weinig :O:O pff dan zit ik daar nu al bijna overheen..
:kus:
Meid hou op!! gewoon gezond eten ,en zeker over de 1000calorien aanhouden en gewoon erbij bewegen, als jij 613calorien neemt,!! en daarna weer terugvalt kom je dubbel zo hard aan!!!:hadj:
ik wil ook afvallen Insha'Allah er moet 6 kilo af. tnx
Haai meid, welkom doe je misschien ook wat aan beweging dan? !
sweetsweetheart
10-04-2006, 16:03
ik loop veel meer niet
ik loop veel meer niet
Oke, en wat eet je zoal op een dag, kan je een beschrijving zetten bv van gisteren wat heb je toen gegeten ? zo kan ik ongeveer zien wat je binnenkrijgt en ewat je moet minderen.
sweetsweetheart
10-04-2006, 16:07
EERLIJK? het is teveel om op te noemen , ik begin met koffie dan niks tot 1 uur en dan eet ik friet chips snoep shorma pizza van alles en met goede tijden om 08.00uur is er altijd wel een zak chips aanwezig die ik never nooit kan laten staan.............. en chocola heel veel???? help
EERLIJK? het is teveel om op te noemen , ik begin met koffie dan niks tot 1 uur en dan eet ik friet chips snoep shorma pizza van alles en met goede tijden om 08.00uur is er altijd wel een zak chips aanwezig die ik never nooit kan laten staan.............. en chocola heel veel???? help
je eet al die suikers en koolhydraten omdat je honger hebt doordatje bloedsuikespiegel te laag is, daardoor ga je alles snaaien wat je maar kan vinden zodat het weer in balans is, FOUT....
Begin je ontbijt meid, met 2 volkorenbeschuit, of 2 plakjes ontbijtkoek, of een bord fruit,? of een bruine boterham met kaas eventueel 2...mag ook met chocopasta zijn maar gen pindakaas.!!
TUssendoor neem je een appel, peer of sinaassappel geen banaan!!! en ook geen druiven!!!.....HALVE LITER WATER HIER BIJ
Tussen de middag eet je 2 bruine boterhammen weer met beleg wat je wil en drink WEER halve liter water erbij..
Tussendoor in de middag, 2 rijstwafels,!! weer meet halve liter water erbij..
avondeten met de pot mee , maar gewoon van alles minderen probeer aardappels te mijden, en vette happen zoals shoarma maar eet gewokte, of gestoomde of gegrilde eten.!!
dit zal je zeker helpen als je het aanhoudt
Ochtend:
2 volkoren Lu crackers met een beetje sandwichspread...en een kopje koffie en thee.
10.30: 2 dunne plakjes ontbijtkoek en twee volkoren crackers met een beetje sandwichspread.
11.30: 1 plakje ontbijtkoek.
13.00: 1 krentebol
16.00: Klein beetje Optimel 0% vet en drie aardbeien.
18.30: 1 bordje spaghetti en salade met een beetje magere dressing.
(natuurlijk water gedronken en ik ga vandaag nog sporten....buikspieren en crossen....gaat hamdoelah goed..ik hoor nu echt van mensen dat ik ben afgevallen en dat is heerlijkkkk )...
Ochtend:
2 volkoren Lu crackers met een beetje sandwichspread...en een kopje koffie en thee.
10.30: 2 dunne plakjes ontbijtkoek en twee volkoren crackers met een beetje sandwichspread.
11.30: 1 plakje ontbijtkoek.
13.00: 1 krentebol
16.00: Klein beetje Optimel 0% vet en drie aardbeien.
18.30: 1 bordje spaghetti en salade met een beetje magere dressing.
(natuurlijk water gedronken en ik ga vandaag nog sporten....buikspieren en crossen....gaat hamdoelah goed..ik hoor nu echt van mensen dat ik ben afgevallen en dat is heerlijkkkk )...
Ik vind het wel goed wat je gegeten hebt vandaag,!! alleen pas op met koolhydraten in de avond, maar sport ze
Ik vind het wel goed wat je gegeten hebt vandaag,!! alleen pas op met koolhydraten in de avond, maar sport ze
Thanx modesty:kus: ....ja....hihi...maar het is nog voor zeven uur en heb het gevoel dat ik geen energie heb de laatste tijd door het dieeten dus heb echt koolhydraten nodig heb ik het gevoel.
Thanx modesty:kus: ....ja....hihi...maar het is nog voor zeven uur en heb het gevoel dat ik geen energie heb de laatste tijd door het dieeten dus heb echt koolhydraten nodig heb ik het gevoel.
Dan moet je ze idd nemen schat, zodat je niet snoept in ieder geval, !! en het is idd nog vroeg probeer onm 19.00 nog een appeltje te eten, !! good lcuk met sporten :Kus
Eindverslag van modesty..
ochtend 2 plakjes ontbijtkoek....
Met mok thee
tussendoor 750 ml water.
Tussen de middag 2 pistolets (bruin) met gehakt ui paprika ...en wat aubergine.
halve glas cola light bij ...!!
TUssendoor in de middag 750 ml water met beetje gezoet met ranja en waterijsje :p
Avondeten, denk dat ik zo drie beschuitjes ga nemen met kaas en mok thee..!!.... en drink zeker nog halve liter water bij ....!!
SPORT>..
45 minuten crosstrainer, 465calorien verbrand
100buikoefeningen met gewicht van 5 kilo erop....
100 arm oefeningen waarvan 50x met 20 kilo, en 50x 15 kilo...
100 binnenkant van de bovenbenen getraind met gewicht van 15 kilo.!!
En nog 20 minuten gefietst iets van 200calorien verbrand....
lamiatjeuh
10-04-2006, 17:59
hey meiden,..ik ga vandaag weeral niets plaatsen..het was weeral a bad day:( ...pfff rotkilo's!!!!:auw: succes nog meisjes!!!kusje!!.....:verdriet:
hey meiden,..ik ga vandaag weeral niets plaatsen..het was weeral a bad day:( ...pfff rotkilo's!!!!:auw: succes nog meisjes!!!kusje!!.....:verdriet:
Succes
loco_rifia
10-04-2006, 19:24
Eetverslag:
Ochtend:
3 beschuitjes met smeerkaas 20+ en 1 beschuitje met jam
1 Glas Multivitamine drink
Middag:
Bekertje champione soep + 2 geroosterde broodjes met philadelfia light
kleine Kom magere yogurt met fruit
Tussendoor:
Kop koffie
Avond:
Kleine salade
bord rijst met groenten en gernalen
Glas Cola Light
Shen 2 liter water gedronken!
Pot kruiden thee !
Uitgeleefd in de Sportschool :banana:
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.