Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
ja daarom ga ik vanmiddag de rest van de soep eten
lekkerder dan harira daar zitten te veel koolydraten in
dus groentensoep wordt het deze ramadan heel vaak
hoe gata het met jouw fenna
Het gaat alhamdoeliallah goed... mag niet klagen.... idd harira bevat veel koolhydraten...
Jij bent echt al zover Sai... echt goed van je :goedzo: .... ik hoop ook zover te komen
Waar haal je die doorzettingsvermogen toch vandaan???
gewoon als ik op straat loop en zie mensen dan wil ik ook mager zijn en er steeds aan blijven denken nu is het een gewoonte geworden dat ik niet overdreven veel eet of snoep
ik eet wel koekjes of chips maar heel weinig en met mate
dus bij jouw en de rest zal het ook lukken
voordat ik dieeten at ik heel veel zoetigheid en fast food en dat dus nu niet meer denk daarom dat het er zo snel afging
HaagseHafida
13-09-2005, 11:33
Hallo Dames, zie dat het allemaal lekker verloopt bij jullie...
Ik heb er eigenlijk ook niet zo'n moeite mee van de lekkers af te blijven, nou ja koekjes enz ka ik makkelijk laten staan maar gefrituurde dingen die blijven me naam roepen...
Ben vandaag een beetje ziekjes dus ga denk ik maar niet sporten... Maar m'n gezonde levenstyle houd ik wel aan...
Ik heb van het weekend een bruiloft en nou heb ik altijd eigenlijk wel een beetje een opgezette buik.. Ja ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.. Normaal stoor ik me er niet zo aan maar ik wil er leuk uitzien, hoe krijg ik die buik minder opgezet??
Het is niet van de vet maar hij staat bol alsof ik zwanger ben en net een buikje begin te krijgen.. Alleen ben ik niet zwanger.(en dat weet ik heel zeker)..
Meiden zet hem op he vandaag ik heb vandaag ik weet niet waarom zin in alles gewoon..ik kan er nix an doen ik drink me nu maar suf om niet aan de verleiding toe te geven heb 1pistoletje gegeten met boter..en een glas thee en verder jus dorange en thee. en net weer volkoren biscuitje..!
Ik heb er eigenlijk ook niet zo'n moeite mee van de lekkers af te blijven, nou ja koekjes enz ka ik makkelijk laten staan maar gefrituurde dingen die blijven me naam roepen...
Ben vandaag een beetje ziekjes dus ga denk ik maar niet sporten... Maar m'n gezonde levenstyle houd ik wel aan...
Ik heb van het weekend een bruiloft en nou heb ik altijd eigenlijk wel een beetje een opgezette buik.. Ja ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.. Normaal stoor ik me er niet zo aan maar ik wil er leuk uitzien, hoe krijg ik die buik minder opgezet??
Het is niet van de vet maar hij staat bol alsof ik zwanger ben en net een buikje begin te krijgen.. Alleen ben ik niet zwanger.(en dat weet ik heel zeker)..
Niet teveel dingen eten die gassen bevatten, en afblijven van de koolzuur wat in cola light zit en probeer veel fruit te eten dat werkt vochtafdrijvend waardoor je buik ook niet zo opgezet meer zal zijn blijkbaar hou je vocht vast door het teveel drinken heb ik ook last van good lUCK.
jullie zijn echt heel actief op dit forum ik minder omdat als ik de pc op heb staan dan wil me dochter ineens alle aandacht of ze word vervelend
gisteren ging het vasten heel makkelijk heb alleen een kop groentensoep en 4 dadels op had ineens geen honger meer
maar vanmorgen ontzettende maagpijn dus net een pistolet op met kaas en ei en een kop koffie
Jij bent ook actief hoor meid, of je nou even nix van je laat horen of wel je bent er daar gaat het om!! :goedzo:
Jij bent ook actief hoor meid, of je nou even nix van je laat horen of wel je bent er daar gaat het om!! :goedzo:
heb net hetzelfde als jij mijn man is niet thuis dus dan begin ik in de kast te zoeken en gemakkelijke maar ongezonde dingen voor de kids te koken
dus moet me echt in bedwang houden.
heb net 2 kommen groenten soep en ga zo aan de water
Moet je misschien ongesteld worden? Ik heb vaak een "opgezette" buik als ik ongesteld ben en zoals Modesty al zei niet te veel koolzuur drinken en probeer voor het slapen gaan sit-ups te doen
HaagseHafida
13-09-2005, 12:03
Bedankt voor de tips dames, denk alleen niet dat het gaat helpen...
Ik heb het altijd al gehad en daarom stoort het me ook niet echt(nou ja toch wel een beetje)....Heb min of meer geaccepteerd dat het toch niet platter wordt..
Ik drink alleen sapjes en water, dus van de koolzuur kan het niet komen, dus ja dan maar oneindig veel situps doen en zo'n figuurcorrigerend geval kopen denk ik...
Bedankt voor de tips dames, denk alleen niet dat het gaat helpen...
Ik heb het altijd al gehad en daarom stoort het me ook niet echt(nou ja toch wel een beetje)....Heb min of meer geaccepteerd dat het toch niet platter wordt..
Ik drink alleen sapjes en water, dus van de koolzuur kan het niet komen, dus ja dan maar oneindig veel situps doen en zo'n figuurcorrigerend geval kopen denk ik...
Je moet juist positief denken schatje....... de sit ups gewoon rustig opbouwen en consequent... dus iedere dag... je zult na een tijdje echt resultaat zien....
Schatjes waar zijn jullie??? toch niet in de snoepkast :hadj:
ik ben hier was mijn zoon gaan ophalen
ik ben hier was mijn zoon gaan ophalen
Hai Sai have to make a confession..... ik heb net 3 chocolade peppernoten gehad :kwaad: ..... ik weet het pas september een collega van me had deze in de pauze gehaald en ik moest er van haar een aantal eten dus heb ik het bij 3 gelaten maar ik heb sowieso niet veel op. Dat worden gewoon 50 extra sit ups...
Over heel de dag heb ikhet volgende gegeten:
300 gram kwark, 2 wortels en een kwart komkommer... veel water en veel thee.... (wat is brandnetelthee toch vies :lekkerpuh )
Morgen allemaal wegen dames??
Mm hoe was mijn dagje, pff heel erg druk ik heb echt amper gegeten na de stokbrood alleen maar een danio ik ben echt heel sjaggie.!! vandaag een belangrijke sleutel kwijtgeraakt..pfff en daar aan zat ook vast de sleutel van me kast woning vereninging is al dicht en morgen kan ik dus verdomme geen kleren pakken uit me kast OOh me hoofd dreunt echt niet normaal ik heb echt een migraine aanval ervan gekregen gewoon..daarnaast niet zo goed nieuws met me kleine zusje gaat het niet goed der concentratievermogen is niet goed, met zwemmen moet ze of stoppen of een groep terug en ook al blijven zitten met school nu gaan mijn ouders weer beroep op mij doen om veel met haar te oefenen echt me hoofd dreunt gewoon..ben direct naar gezondheidswinkel gegaan ff pillen gehaald voor beter concentratievermogen en dat ze wat rustiger wordt, pff. normaal was ik allang al aan het eten geslagen doorda tik daarin me gevoel stop maar omdat ik nu net begin met werken weer en tot uurtje of 2 snachts door moet kan ik dat maar beter niet doen anders word ik doodmoe..!! duss blijf wel van het eten af en eet wel wat fruit of groente of zo
Hai Sai have to make a confession..... ik heb net 3 chocolade peppernoten gehad :kwaad: ..... ik weet het pas september een collega van me had deze in de pauze gehaald en ik moest er van haar een aantal eten dus heb ik het bij 3 gelaten maar ik heb sowieso niet veel op. Dat worden gewoon 50 extra sit ups...
Over heel de dag heb ikhet volgende gegeten:
300 gram kwark, 2 wortels en een kwart komkommer... veel water en veel thee.... (wat is brandnetelthee toch vies :lekkerpuh )
Morgen allemaal wegen dames??
Nee vrijdag is mijn weegdag.!! :lekkerpuh :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.