Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Classy.Lady
12-07-2005, 22:06
hihi nee dat denk ik niet ligt er aan hoe lang je gaat wandelen maar je lichaam begint eerst met 45minuten verbranding ..en daarna pas op het vet verbranding waar van je moet gaan afvallen daarom adviseren ze ook altijd om ochtend eerst paar slokjes water te drinken en wat fruit en direct sporten omdat je dan direct op je vet verbranding over gaat. !
Dat moet dan maar een wandeling worden van een paar uur..:p
Wil vanaf deze week elke morgen gaan joggen Insha Allah! :banana:
En verder gaan sporten met mijn schoonzus.. :goedzo:
Dreamlover
12-07-2005, 22:10
Hoeveel wil je kwijt?
Classy.Lady
12-07-2005, 22:12
Hoeveel wil je kwijt?
:o
inshallah meid weet je wat je moet doen als je gaat joggen een vuilniszak even je hoofd er doorheen en 2 gaten maken voor je armen dan een shirt of trui erboven en dan joggen je verliest veel vocht dus wel drinken maar het helpt je echt centimeters verliezen :goedzo: :banana:
Dreamlover
12-07-2005, 22:14
inshallah meid weet je wat je moet doen als je gaat joggen een vuilniszak even je hoofd er doorheen en 2 gaten maken voor je armen dan een shirt of trui erboven en dan joggen je verliest veel vocht dus wel drinken maar het helpt je echt centimeters verliezen :goedzo: :banana:
Hoeveel wil jij kwijt lady? :D Je komt zo vrolijk over in deze topic alsof afvallen wat leuks is :hihi:
Hay hay mensen zijn goed bezigggg..:D
hai doe je Ook mee?
Dreamlover
12-07-2005, 22:15
hai doe je Ook mee?
Na de zomer inshaâllah! :o
Ik ben er zo eentje die niet volhoud en ik wil me in de zomervakantie niet steeds schuldig voelen door al mijn gezondig :hihi:
Hoeveel wil jij kwijt lady? :D Je komt zo vrolijk over in deze topic alsof afvallen wat leuks is :hihi:
Tis nooit leuk om moeite te doen maar wel om te zien wat de resulaten zijn van je werk toch en ik heb nog wel een lange weg te gaan hoor maar kan je niet precies vertellen hoeveel ik kwijt wil als ik zie dat me lichaam strakker wordt en ik ben tevreden dan stop ik gewoon..
Na de zomer inshaâllah! :o
Ik ben er zo eentje die niet volhoud en ik wil me in de zomervakantie niet steeds schuldig voelen door al mijn gezondig :hihi:
Inshallah ik ga het ook zwaar krijgen op me vakantie maar ben echt van plan om avond eten gewoon over te slaan na de koffie thee van 18.00 gewoon alleen maar fruit eten of zo ... :banana:
Classy.Lady
12-07-2005, 22:17
Weyeew dit meen je niet! :wow:
Mijn man gaat echt niet durven naast me lopen.. :hihi:
:maf:
Dreamlover
12-07-2005, 22:19
:lol:
Maar het werkt echt ouwe! :D
haha nee joh je doet er toch wat overheen van onderen stop je ff bij je broek in niemand die het ziet gekkie :banana:
Dreamlover
12-07-2005, 22:20
Inshallah ik ga het ook zwaar krijgen op me vakantie maar ben echt van plan om avond eten gewoon over te slaan na de koffie thee van 18.00 gewoon alleen maar fruit eten of zo ... :banana:
Hmm wel een goed idee, maar soms kan ik het gewoon niet en val ik gewoon aan. :hihi: Ga je naar Marokko?
Hmm wel een goed idee, maar soms kan ik het gewoon niet en val ik gewoon aan. :hihi: Ga je naar Marokko?
haha ja ik ga naar marrokko even er tussenuit lekker strand boulevard shoppen haah! maar ja meid weet je het is wennen ik moet ok weer wennen hoor vorig jaar had ik me maag zo getraind dat ik zo snel vol zat gewoon maar ik kkoop voordat ik wegga even juso afslank vezels kosten maar 13euro 1 hele pot even 2lepels voor een maaltijd met groot glas water en je maag is direct opgevuld met 25% kan je daardoor ook minder eten en het neemt je trek naar zoetigheden weg ik vind het een topmiddel alleen tis zo vies om in te nemen haha :hihi:
Classy.Lady
12-07-2005, 22:24
:lol:
Maar het werkt echt ouwe! :D
Serieus?
Ga gelijk alle vuilniszakken om me heen inpakken dan.. :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.