Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Ramadan word een zware tijd om harira te weerstaan :hadj:
Ik weet het..Ik dacht er daarnet aan, en ben van plan om toch wel wat groentensoep te eten tijdens de Ramadan, Incha3Allah...hrira wordt idd moeilijk weer te staan...samen met chabakia :o :(
Ik weet het..Ik dacht er daarnet aan, en ben van plan om toch wel wat groentensoep te eten tijdens de Ramadan, Incha3Allah...hrira wordt idd moeilijk weer te staan...samen met chabakia :o :(
haahah ben jij ook een chabakia verslaafde me to....... echt heerlijk na het eten met een kopje thee mmhhhhh
haahah ben jij ook een chabakia verslaafde me to....... echt heerlijk na het eten met een kopje thee mmhhhhh
Ja echt wel verslaafd...Ik doe het graag in mijn hrira...lekker in kleine stukjes...wayowwwww zie ons hier bezig----> Echte freaks !!
Maar ik heb wel aan voorgenomen om alles met mate te eten, en deegwaren zoals msmen,pannenkoeken,koffiekoeken, zelfgemaakte broodjes ensjow niet te eten :) En nu nog alleen lukken :p
En nu ben ik weg !! Moet naar het werk :D !!
Bisou !!
nou dames hahah harira freaks dat komt wel goed hoop ik ik val juist af in de ramadan dus ben wel blij ermee ;) mar jaa dan meot het niet teveel chebekia worden ;)
vandaag was et weer een drukke dag, heb ontbeten met allison brood (2sneetjes) (is brood dat op basis van water is gemaakt erg goed voor de lijn en nog lekker ook) heb een pakje wicky op flesje spawater toen ik thuis kwam een mini lion(i know) en melk met swebeth vermicelli. en heb net een danio op en avond eten word stoofgroenten en vlees. en niet vergeten mijn dagelijkse buikspieroefeningen te doen. is niet echt goed want heb nog geen fruit op ma ja morgen moet ik effe harder aanpakken.
Dames tot vannavond inschallah
hmm ja liloesh inderdaad lekker he die stukjes chebekia in je hariera ben er ook dol op. ALe genoeg nu!!
Ciao...
Hey lady's effe een samenvatting van het geen ik vandaag heb gegeten. ik heb de harira kunnen weerstaan.
08.30 uur: 200 gram magere kwark
10.30 uur: 2 wortels
13.00 uur: 200 gram magere kwark
15.30 uur: 2 peppermuntjes
18.00 uur: gekookte wortels, bloemkool, brocolli en 1 visstick
Ga niets meer eten vandaag. Heb ongeveer 3 liter water op, 3 mokken groene thee.
Ik over een uurtje naar de sportschool en daarna nog effe Billy Blanks...
wielie vandaag me dagje is echt bagger, praat me er maar niet van gewoon ik ga nu direct sporten pfff.!!
wielie vandaag me dagje is echt bagger, praat me er maar niet van gewoon ik ga nu direct sporten pfff.!!
Sweety gaat het wel goed met je??
hmm ja liloesh inderdaad lekker he die stukjes chebekia in je hariera ben er ook dol op. ALe genoeg nu!!
Ciao...
:maf:2:
Sweety gaat het wel goed met je??
Aaah heb echt een dipdagje vandaag gewoon pff..en teveel gegeten voor me doen weer, bah totdat ik opgeblazen ben maar ik pak het direct morgen weer op maar vandaag is dit gewoon me dipdagje ...hihi MOrgen komt alles goed. :D
:maf:2:
Haha ik hou gelukkig niet van shebekia, ik vind het zo smerig ieuwww maar ben wel gek op sfoef :jammer:
Haha ik hou gelukkig niet van shebekia, ik vind het zo smerig ieuwww maar ben wel gek op sfoef :jammer:
Ya Allah !! SFOEF !!!! hmmmmmmmmmm :Iluvu:
Ik was dat vergeten...nu doe je me eraan denken. En trouwens ik eet shabia ook niet zo alleen, ik doe ze in kleine stukjes in mijn hrira, that's the way I like it .... :o
Ya Allah !! SFOEF !!!! hmmmmmmmmmm :Iluvu:
Ik was dat vergeten...nu doe je me eraan denken. En trouwens ik eet shabia ook niet zo alleen, ik doe ze in kleine stukjes in mijn hrira, that's the way I like it .... :o
Ieuww die vieze zoete koek in de harira haha jij bent echt maf.! :maf: nee ik weet al wat de ramadan wordt voor mij..!! avond 1 kop harira met 1 ei en crackers en dan direct door trainen..en savonds nog een danoontje en bak sfoef en dan klaar.! :D
hahha dames toch we kunnen niet wachten tot het zover is!! nou morgen weer een dag inschallah en dan gaan we er weer tegen aan he trouwens fenna echt knap van je dat je dat hebt gegeten echt goed !!
trouwens ik weet neit hoe je een citaat moet doen in je bericht vandaar dat ik telkens reageer d.mv naam,
fijne avond!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.