Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Snik Wie Geeft Mij Hier Nou Een Rood Puntje En Ik Ben Zo Lief..snik.
diegene is dan vast wel jaloers op wat jij behaald heb :D
:hihi:
diegene is dan vast wel jaloers op wat jij behaald heb :D
:hihi: wat is 1.5 kilo helemaal nix.. :( als ik de eerste 5kwijt ben spreek ik pas van een prestatie haha :D maar alle kleine beetjes helpen he, ik heb weddenschap met me moeder haha wie deze week geen 2 kilo verliest moet de ander 20euro geven :rolleyes: OOH oOOH wordt dieten dus :rolleyes: maar ja onze weddenschappen gaan noooit echt door :jammer: hahah krijg toch geen 20euro :hihi:
:hihi:
:hihi: wat is 1.5 kilo helemaal nix.. :( als ik de eerste 5kwijt ben spreek ik pas van een prestatie haha :D maar alle kleine beetjes helpen he, ik heb weddenschap met me moeder haha wie deze week geen 2 kilo verliest moet de ander 20euro geven :rolleyes: OOH oOOH wordt dieten dus :rolleyes: maar ja onze weddenschappen gaan noooit echt door :jammer: hahah krijg toch geen 20euro :hihi:
hahahahahahahaha dan hoop ik dat je die 2 kilo haalt
nou nou blijf positief. Met 1,5 kilo heb je al heel wat cm's verloren. De dietiste zei altijd tegen mij, kijk niet naar je kilo's, maar hoeveel cm's je verloren heb. Maar wel goed hoor van je :goedzo:
hahahahahahahaha dan hoop ik dat je die 2 kilo haalt
nou nou blijf positief. Met 1,5 kilo heb je al heel wat cm's verloren. De dietiste zei altijd tegen mij, kijk niet naar je kilo's, maar hoeveel cm's je verloren heb. Maar wel goed hoor van je :goedzo:
haha ja klopt hoor ik kijk ook vaak naar me vetpercentage gewoon, maar voor alle meiden WIE GRAAG OOK STEUN PER MSN WIL OF EEN DIPDAGJE HEEFT EN GEWOON EVEN WIL KLETSEN OF ZO KAN MIJ ZIJN EMAIL ADRES PMEN IK ZAL DAN ZO SNEL MOGELIJK PROBEREN JE TE WOORD TE STAAN..mm heb wat meer meiden al in me lijst staan! :D
HaagseHafida
11-09-2005, 21:16
Pff iedereen valt hier af en ik ben ondanks m'n supergezonde voedsel en extra uurtjes in de sportschool niks afgevallen.. Zelfs nog een paar pondjes bijgekomen...
Pff iedereen valt hier af en ik ben ondanks m'n supergezonde voedsel en extra uurtjes in de sportschool niks afgevallen.. Zelfs nog een paar pondjes bijgekomen...
Meid heb geduld, want het kan ook zijn dat je nu vet omzet in spier en dat weegt nou eenmaal wat zwaarder,!! heb geduld!! :hadj: :goedzo:
Ok is goed,Djazakka Allahoe Ghayran voor jullie motivatie...ik had het nodig :o
Ok is goed,Djazakka Allahoe Ghayran voor jullie motivatie...ik had het nodig :o
:D lieverd we zijn er allemaal voor elkaar.!! :D
Ik wist nog dat mijn dietiste zei, dat als je gaat afvallen dat het kan komen dat je eerst aankomt.Ik weet de reden niet meer. Maar ze zei het gaat vanzelf zakken als je aan deze eetpatroon bent gewend. Dus don't worry
Ik wist nog dat mijn dietiste zei, dat als je gaat afvallen dat het kan komen dat je eerst aankomt.Ik weet de reden niet meer. Maar ze zei het gaat vanzelf zakken als je aan deze eetpatroon bent gewend. Dus don't worry
Klopt dat is omdat je lichaam moet wennen aan de nieuwe eetpatroon waar je soms zwaarder kan wegen doordat hij vetreserves gaat opvullen omdat het lichaam bang is dat het tekort zal komen maar dat zakt hoor meiden dus maak je geen zorgen>!!
:D lieverd we zijn er allemaal voor elkaar.!! :D
:D :kus:
Ik drink al 2 dagen s morgens en s avonds gekookte water (dat wat aan de koude kant is natuurlijk..vanaf het moment dat het niet warm is drink ik het...het is dan lauw hé ;)
Ik ga zo witte bloemkool halen, en kan ik EINDELIJK groentensoep maken voor deze middag, en s avonds wordt het dan maar fruit :D
HaagseHafida
12-09-2005, 09:21
Bedankt voor de bemoedigende woorden dames, ik ga nu de tweede week in...
Misschien dat ik wel in centimeters ben afgevallen, dat kan natuurlijk ook nog...
Hey lady's zoals afgesproken gaan we deze week wat strenger voor ons zelf zijn..... :hadj:
Good luck :banana:
goedemorgen meiden
iedereen druk bezig
vandaag heb ik weer een vasten dagje, dus kan niet smokkelen en vanavond alleen groentensoep met een stuk kippenborst'
dus dat lukt me wel hopelijk
hoe gaat het met de andere
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.