Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
MODESTY!!!! :zwaai:
Remember me???:D
hahaha ja zeker weten je was toch 9 kilo kwijt of zo en nou ben je er weer foeiiiiiiiiiiiiiiii hahahahah tot morgen meid :goedzo:
marocalhoceima
27-03-2006, 22:52
Eetverslag:
- Ochtend: 10.00 3 kiwis(zo een bakje bij appie) en Wasa cracker cheese cream(kan ik dit beter laten in de toekomst)??
- 13.00 Pistolet bruin(tomaat, kaas, komkommer)
- 19.00 omelet met groenten(champignons, paprika, prei). Stokbrood(circa 1/4) hierop kaas en dus die omelet erbovenop.
- 19.30 Liga fruitkick (bosvruchten)
- 2 liter water
- 1 liten nan yu thee
marocalhoceima
27-03-2006, 23:50
Hello dames,
Ik heb al eerder mijn eetverslag gedropt. Maar ik heb toch anders gegeten. Dus dat zal ik hier even aangeven.
Ik heb echt een goede deal met mijn moeder gesloten. Ze gaat me steunen in mijn gevecht tegen mijn overtollige kilo's. Hoe? Ze gaat voortaan speciaal voor mij kookt op ma, di, wo, omdat ik dan van 5 tot 10 werk, Echt KUT tijden.
Mijn moeder begint meestal met koken na 5 uur. Dus dat is te laat voor mij en dan kom ik op werk altijd in de verleiding om iets te trekken uit de snoepautomaten. Ik dacht ik los dit probleem op door noedels te eten op die dagen.
Maar vandaag is ze dus begonnen miskiena! Kwam 4 uur thuis. Heeft ze voor mij stukjes kipfilet geroerbakt met groenten (brokkolie en andere soorten). Ik heb op mijn werk niks gegeten! GOED HE!!!
Toen ik thuis kwam heb ik 4 stukjes gedroogd fruit gegeten en een kop chineze afslank thee.
Groetjesssss Rania...
Ik heb er echt zin in! IK HOU VAN JULLIE! En zet hem op! Zomer is in zicht!!!!!!!!!!!!!
:goedzo: :banana: You Go girl:hihi:
mijn eetverslag
om 9 uur heb ik 2 zachte bruine bolletjes gegeten 1 met kaas slankie en 1 met sandwich spread en 1 liter water
toen heb ik een halve blikje redbulll gedronken light
rond 1 uur beetje patat friet met ketchup me neefje wou ni meer ]:hihi:
toen weer een halve liter water en 1 glas dubbelfriss
om 18:30 heb ik een bord rijst geten nou kheb meer als de helft laten staan zat snel vol :maf: en een glas cola light en een glas drinken en half liter water
en 5 cashwanootjes :o
toen ben ik wezen hardlopen kom net thuis echt heerlijk met al dat wind
toen had ik een beetje trek heb ik een appel gegeten en nu drink ik een blikje redbull light
zometeen ga ik buikoefeningen doen en been oefeningen
die patat had echt niet gehoeven maar ben al blij dat je ketchup had in plaats van frietsaus
maar daar ligt het al we eten de restjes op van kinderen en daar gaat het fout ook bij mij, vindt het zonde om weg te gooien maar daar moet verandering in komen
en ja nootjes hoeveel keer h eeft Modesty het niet gezegd
maar meid je moet mee eten om te verbranden dus kom op
Ochtend:
2 volkoren crackers met slankie smeerkaas.....
11.00: 2 snack a jacks...
12.00: 1 kapitein koek
13.30: fruitsalade (zelf gemaakt; mangostukjes, appel, aardbei, mandarijn, kiwi)..waterrrr
15.00: 1 kapitein koek(zit veel suikers in
16.00: 1 cup a soup
18.30: bordje rijst, twee grote lepels met groente...2 kopjes thee...water gedronken
Veel gelopen vandaag...vooral na het eten en ga sporten...half uur crossen en 70 x buikspieroefeningen en 50 x armoefeningen en 60 x beenoefeningen....
+:goedzo: :goedzo: :goedzo:
eetverslag
ochtend (10uur)
- cornflacks met melk
- een appel
- glas sinaasappelsap
later in de ochtend 1 volkoren sultana en een halve liter water
middag (14uur)
- 2 muslie bollen
- water
later in de middag ( half 4)
- salade zonder dressing ( was smerig)
- sinaasappelsap (terwijl me vriendin een fishfile menu naar binnen zat te werken dus ben best trots op mezelf:D
avond (19uur) kwam toen pas thuis van het sporten
- me mamma had gestoomde groeten gemaakt, met doperwten, sperziebonen, broccoli, en een halve aardappel.
- daarna nog een appel
en natuurlijk weer water
sporten:
20 min gefiets
45 min meegedaan aan tai bo les
heb me kapot gezweet
:goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo:
Dag dames,
Vandaag was mijn eerste dag dus ik moets een beetje op gang komen :o
Om half 12: 2 volkoren boterhammen met kaas, halfe liter water, glas melk en een sinaasappel.
Half 3: cracers
Half 5: 2 boterhammen met kaas en een sinaasappel.
Half 10: witte bonen :o Ik wou ze3ma niet eten maar ik had zo`n honger toen ik thuis kwam...
Verder heb ik vandaag veel gefietst, s ochtends heb ik wat buikspieroefeningen gedaan waar ik straks mee verder ga..
je hebt laat gegeten in de avond en hoop dat je geen brood hebt gebruikt want je hebt in de dag al 4 sneetjes op
en er zit veel tijd tussen half 5 en half10 heb je hier niets gegeten
maar voor een beginneling in het goed
Eetverslag:
- Ochtend: 10.00 3 kiwis(zo een bakje bij appie) en Wasa cracker cheese cream(kan ik dit beter laten in de toekomst)??
- 13.00 Pistolet bruin(tomaat, kaas, komkommer)
- 19.00 omelet met groenten(champignons, paprika, prei). Stokbrood(circa 1/4) hierop kaas en dus die omelet erbovenop.
- 19.30 Liga fruitkick (bosvruchten)veel suiker meid
- 2 liter water
- 1 liten nan yu thee
maar kom op je kan het
Citaat:
Geplaatst door Arabische_Meid
Ochtend:
1 grapefruit
1 halve wasa cracker
Middag:
1gekookt eitje
1sinaasappel geperst
1 potje activia yoghurt
1 geroosterde boterham(klein)
Tussendoor:
1 bekere magere natuuryoghurt
1 geroosterd boterhammetje
Avond :
1 tomaat + 2 eieren : gebakken
1 beker yoghurt (mager)
1 geroosterde boterham (klein)
5 koppen Yunan thee gedronken = 1liter
3 glazen water
Heb nog 25 min step gedaan : 192cal verbrand
en 100 x buikspieroefeningen
en ben deze morgen 10min gaan joggen
goed gedaan
xMaryamx
28-03-2006, 12:14
je hebt laat gegeten in de avond en hoop dat je geen brood hebt gebruikt want je hebt in de dag al 4 sneetjes op
en er zit veel tijd tussen half 5 en half10 heb je hier niets gegeten
maar voor een beginneling in het goed
Hay Hay,
Ja, ik heb het wel zonder brood gegeten. Ik werk van half 5 tot half 6 dus kan jammer genoeg niet warm eten thuis.
KusKus,
Maryam
xMaryamx
28-03-2006, 12:18
Hello dames,
Ik heb al eerder mijn eetverslag gedropt. Maar ik heb toch anders gegeten. Dus dat zal ik hier even aangeven.
Ik heb echt een goede deal met mijn moeder gesloten. Ze gaat me steunen in mijn gevecht tegen mijn overtollige kilo's. Hoe? Ze gaat voortaan speciaal voor mij kookt op ma, di, wo, omdat ik dan van 5 tot 10 werk, Echt KUT tijden.
Mijn moeder begint meestal met koken na 5 uur. Dus dat is te laat voor mij en dan kom ik op werk altijd in de verleiding om iets te trekken uit de snoepautomaten. Ik dacht ik los dit probleem op door noedels te eten op die dagen.
Maar vandaag is ze dus begonnen miskiena! Kwam 4 uur thuis. Heeft ze voor mij stukjes kipfilet geroerbakt met groenten (brokkolie en andere soorten). Ik heb op mijn werk niks gegeten! GOED HE!!!
Toen ik thuis kwam heb ik 4 stukjes gedroogd fruit gegeten en een kop chineze afslank thee.
Groetjesssss Rania...
Ik heb er echt zin in! IK HOU VAN JULLIE! En zet hem op! Zomer is in zicht!!!!!!!!!!!!!
Ja erg he die werk tijden ik zit er ook mee!! :jammer:
marocalhoceima
28-03-2006, 12:43
maar kom op je kan het
Is dat rooie niet goed ??
hahaha ja zeker weten je was toch 9 kilo kwijt of zo en nou ben je er weer foeiiiiiiiiiiiiiiii hahahahah tot morgen meid :goedzo:
:maf2: 9 kilo???
Zo erg was het toch niet???
Nee joh, ik ben ongeveer een maand geleden 3 kilo afgevallen en wil er weer tegenaan gaan. :banana:
3 kilo is mooi! 4 kilo is geweeeeeeeeeeldig :goedzo:
Eetverslag van vandaag:
07.00
* een halve liter lauw water
* kopje koffie met cupje koffiemelk en zoetje
* 2 rijstwafels met kaaspoeder (maar 37 cal. per stuk)
10.30
* 1 appel
12.30
* 3 rijstwafels
15.00
* 1 rijstwafel
16.30
* 1 krentenbol
Voor straks:
* 1 kom soep
* Broodje tonijnsalade (zonder rare dingen, mayo etc.)
* bekertje magere yoghurt
* anderhalf liter water.
* 0.75 liter thee.
Zo even crossen InshaAllah :banana:
Is dat rooie niet goed ??
Yep!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.