Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Vanaf morgen weer nieuwe start Incha3Allah !! Dan ga ik goed opletten Incha3Allah...want deze laatste 3dagen zijn niet goed verlopen door ongesteld te zijn.
Ik heb ook afgelopen dagen gezondigd hoor meid maar wel met mate gewoon en het gaat goed verder, morgen gaan we tikkeltje strenger want er moet nog een kilo vanaf nu hoor deze week :D
Ja, ik ben misschien maar een halve kilo afgevallen de afgelopen week...maar zoals je al zei, vanaf morgen terug wat strenger Incha3Allah
En het gaat ons lukken hoor :D
thanxs modesty en fenna. Ik moet heeeeeeeel veel afvallen :rolleyes: . Mijn eerste doel is 15 kilo. Ik zal zo een ticker aanmaken. En ik begin vanaf 12 september. Ik vind het echt leuk hoe jullie elkaar aanmoedigen.
Met onze steun komt het zekers goed!! :banana:
HEEy fenna liefffuh het gaat goed dus met je ik ben vandaag keimoe teveel werk niet geslapen en heb vandaaag een bad day gewoon maar me eten gaat nog goed gelukkig...vanavond alleen nog een danoontje en dan klaar weer werken pff. :jammer:
Ah meskiena werk je ook op zondag?? Pff......... ik heb met het weekend erbij 4 dagen vrij gehad echt heerlijk had het echt nodig.... ben vandaag heel de dag thuis geweest...... het is voor mij veel te koud buiten
Het eten gaat vandaag goed heb 2 volkorenbeschuitjes met kaas gegeten, tussendoor een wortel, een kom groentensoep met een klein stukje vlees. 4 gedroogde pruimen en een klein bordje zemita.... heb echt veel thee en water op vandaag. Ik ga ook niets meer eten...
Lady's houden jullie het ook vol??
magrebChica
11-09-2005, 19:09
kzag deze week overal chocola dus heb me deze week ff late gaan joh.. :hihi:
kwas al afggevallen van 63 naar 60 en heb me vanmorge gewogen en weeg gelukkig nog steeds 60 dus er is nix bijgekomen ondanks die chocooo aanval :)
maar deze week vanaf morge tot zondag weer ga ik me niet wegen en ga ik weer egt streng meedoen.. want was vorige week precies 3 kilo afgevallen in een week en ik wil nog 3 kilo kwijt.. dus ik hoop dat het me deze week inshallah lukt.. ik ga der weer helemaal voor en het word weer no candy.. choco:(.. or chips.. helemaal geen zoetigheden en ik probeer ook geen brood te eten maar beschuit enzo netals die week ervoor..
ik laat het jullie wel weer wete en probeer weer erop te zette wak heb gegeten enzo.. oke en het word deze week veeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel water en fruit want dat heb ik ook niet egt veel gedaan.. nou groetjes en succes weer toedels.. missy deboez
kwas al afggevallen van 63 naar 60 en heb me vanmorge gewogen en weeg gelukkig nog steeds 60 dus er is nix bijgekomen ondanks die chocooo aanval :)
maar deze week vanaf morge tot zondag weer ga ik me niet wegen en ga ik weer egt streng meedoen.. want was vorige week precies 3 kilo afgevallen in een week en ik wil nog 3 kilo kwijt.. dus ik hoop dat het me deze week inshallah lukt.. ik ga der weer helemaal voor en het word weer no candy.. choco:(.. or chips.. helemaal geen zoetigheden en ik probeer ook geen brood te eten maar beschuit enzo netals die week ervoor..
ik laat het jullie wel weer wete en probeer weer erop te zette wak heb gegeten enzo.. oke en het word deze week veeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel water en fruit want dat heb ik ook niet egt veel gedaan.. nou groetjes en succes weer toedels.. missy deboez
Zo te zien gaan we het vanaf morgen allemaal strenger aan doen!! :hadj: :hadj: Heel goed weten we tenminste dat we niet de enige zijn.
Ik ben in ieder geval van plan om deze hele week groenten te stomen dus dat word in ieder geval mijn avondeten.
Om de dag 's ochtends voordat ik ga werken 30 minuten Bootcamp te doen.
En 4 keer deze week naar de sportschool te gaan....
Om iemand nog andere tips???
Vergeet het fruit niet meid !!! En water :D (Maar dat is vanzelfsprekend yak ;) )
aah meid het komt wel goed je moet eerst gewoon streven naar 5 kilo want als je gaat denken moet je eigelijk 59 kilo wegen..dus dat betekent dat je 30 Kilo moet afvallen maar dat motiveert je dan helemaal niet meid snap je, dus beter ga je gewoon stap voor stap neem als eerste stap 5 Kilo..meid :D en geef jezelf daar een bepaalde limiet voor dat je die bijvoorbeeld binnen 6weken behaalt en zo stap voor stap ...en ik raad je aan om bij de tuinen een pot juso afslankvezels te gaan halen ik ga er morgen ook weer mee beginnen, want dat vult echt en je trek in zoetigheid en Junk food vermindert opzichtelijk ermee.!! :D
dank je meid, ik wilde inderdaad 59 kilo wegen. Maar ik zal mijn ticker wijzigen en veranderen naar de 5 kilo. Je heb gelijk stap voor stap is het beste
Ja, ik ben misschien maar een halve kilo afgevallen de afgelopen week...maar zoals je al zei, vanaf morgen terug wat strenger Incha3Allah
En het gaat ons lukken hoor :D
Een halve kilo is heel wat. Je moet daar trots op zijn, want je hebt zoiezo iets behaald.
Thanxs fenna :kus:
Vergeet het fruit niet meid !!! En water :D (Maar dat is vanzelfsprekend yak ;) )
Klopt inderdaad meid...
Ik wil als ontbijt kwark gaan eten, als tussendoortje en als lunch fruit.... en \s avonds gestoomde groenten.......... en water ik drink echt liters op een dag vooral als ik aan het werk ben... er zit ook altijd een flesje in mijn tas.....
Liloesh we hebben het allemaal moeilijk wanneer we ons maandelijks probleempje hebben dus kop op meid, je bent al zo ver gekomen!! Je kunt het :goedzo:
Ah meskiena werk je ook op zondag?? Pff......... ik heb met het weekend erbij 4 dagen vrij gehad echt heerlijk had het echt nodig.... ben vandaag heel de dag thuis geweest...... het is voor mij veel te koud buiten
Het eten gaat vandaag goed heb 2 volkorenbeschuitjes met kaas gegeten, tussendoor een wortel, een kom groentensoep met een klein stukje vlees. 4 gedroogde pruimen en een klein bordje zemita.... heb echt veel thee en water op vandaag. Ik ga ook niets meer eten...
Lady's houden jullie het ook vol??
jaa echt meskina he meid ik werk 7dagen per week meid hihi, werk zo'n 80 uur per week dus ben echt heel erg druk...pfff :( maar jaa bijna op vakantie nog een paar maandjes en dan weet ik weer waar ik het voor doe..!! :D ben blij dat je je dagje goed GIng..xxx
gelijk staan is altijd goed meid, deze week nieuwe kansen weer kom op he dame.!! :goedzo:
dank je meid, ik wilde inderdaad 59 kilo wegen. Maar ik zal mijn ticker wijzigen en veranderen naar de 5 kilo. Je heb gelijk stap voor stap is het beste
heey goed zo meid,.!! we gaan er met zijn allen voor hoor..!! :D
heey queen of the couzina en van de snoep afblijven he deze week anders komt modesty naar je toe..!! :hadj: :hihi:
Snik Wie Geeft Mij Hier Nou Een Rood Puntje En Ik Ben Zo Lief..snik.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.