Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
er zijn te weinig groenten :( . ER is wel veel fruit, dus het wordt fruit vandaag, en morgen ga ik dan verse groenten halen voor groentensoep :D
Jaa hier ligt ook niet veel groente hoor maar goed toch een beetje combineren vandaag wordt er ook al kip klaargemaakt pfff niet te geloven kon gisteren de verleiding ook niet tegenhouden aten we shoarma echt lekker, maar ja heb stiekem toch maar 1 pita gegeten met shoarma en groente hihi maar vandaag wil ik dat toch zien te weerstaan hoor..maar heb al bijna 1 liter thee op pff :D
hoi meiden,
ik ben van plan om met jullie maandag mee te doen
ben ik ook welkom?
Tuurlijk ben je welkom we ontvangen je met open armen :hoera:
Goed zo meid,!! nou ik weet niet wat ik vandaag voor dieet doe haha gewoon veel thee drinken crackers en groente en fruit morgen komt me buurvrouw-vriendin langs om te eten vorige week bij haar pannekoeken hier wordt er gegrilde kip geserveerd met salades en patat pff ik ga echt niet veel eten...dan :jammer: anders kom ik weeer aan, ik schommel enorm op het moment maar me broek die ik gekocht heb zit alweeer wat beter dus het gaat goed! :D
Heerlijk als je broeken weer lekker zitten!! :banana: :banana:
Ik ga vandaag weer van mijn groentensoep genieten! Ik heb vanochtend ontbeten met 2 mokken thee, en 2 volkorenbeschuitjes met kaas en nu ben ik een wortel aan het eten :nijn: :nijn:
Ja meid ik kan t wel begrijpen hoor dat had ik dus ook hoor ging gewoon weer afbouwen avondeten en brood en kwam het ook weer aan pff heel vervelend gewoon ik ben nu gewoon aan het afbouwen met brood, zodat ik strakkies niet terugval in me normale eetgedrag :maf2: maar ja meid hoeveel kilootjes wil je er nog vanaf dan,!! en ja eet dan op zijn minst fruit met suikers erin want je hebt ze wel nodig hoor meid.! ;)
ik ben 1.65 en weeg 62,8 en wil nog 5 kilo eraf ik wil 55 56 wegen :rolleyes:
Heey lieverd tuurlijk ben je welkom hoe meer zielen hoe meer vreugd toch ,!! als je dan even een ticker aanmaakt van wat je 1e stap is qua kilos wat je wil verliezen dan gaan we er samen voor.!! :D
thanxs modesty en fenna. Ik moet heeeeeeeel veel afvallen :rolleyes: . Mijn eerste doel is 15 kilo. Ik zal zo een ticker aanmaken. En ik begin vanaf 12 september. Ik vind het echt leuk hoe jullie elkaar aanmoedigen.
welkom saira! ik ben ook pas hierzo aangemeld en het is echt goed de dames moedigen je zeker goed aan meid samen bereiken we met zijn allen ons einddoel!
hmmm dames heb even een probleempje met mijn tricker ik wil hem veranderen maar ik snap niet waar ik wat moet invullen:s mijn begin gewicht is 75 kilo en ik streef naar de 68 ik wil dus 7 kilo afvallen maar hoe moet ik dat invullen welke volgorde???
Heerlijk als je broeken weer lekker zitten!! :banana: :banana:
Ik ga vandaag weer van mijn groentensoep genieten! Ik heb vanochtend ontbeten met 2 mokken thee, en 2 volkorenbeschuitjes met kaas en nu ben ik een wortel aan het eten :nijn: :nijn:
HEEy fenna liefffuh het gaat goed dus met je ik ben vandaag keimoe teveel werk niet geslapen en heb vandaaag een bad day gewoon maar me eten gaat nog goed gelukkig...vanavond alleen nog een danoontje en dan klaar weer werken pff. :jammer:
ik ben 1.65 en weeg 62,8 en wil nog 5 kilo eraf ik wil 55 56 wegen :rolleyes:
Inshallah meid gewoon rustig aanpakken kanjer,dan kom je er wel! :D
;)
thanxs modesty en fenna. Ik moet heeeeeeeel veel afvallen :rolleyes: . Mijn eerste doel is 15 kilo. Ik zal zo een ticker aanmaken. En ik begin vanaf 12 september. Ik vind het echt leuk hoe jullie elkaar aanmoedigen.
heey heey lieverd..komt helemaal goed ik moet ok veel afvallen hoor maar me ticker geeft dus ook me eerste doel aan, daarna ga ik ook door hoor meid, :D en we komen er wel met zijn allen je begint dus morgen mm ben benieuwd,!! waar zit jouwn eetprobleem zoals, in het snoepen of iets anders, ? ;)
hmmm dames heb even een probleempje met mijn tricker ik wil hem veranderen maar ik snap niet waar ik wat moet invullen:s mijn begin gewicht is 75 kilo en ik streef naar de 68 ik wil dus 7 kilo afvallen maar hoe moet ik dat invullen welke volgorde???
VOlgens mij kan fenna jou dat wel uitleggen ik vind die ticker ook zo irritant heb vier keer moeten veranderen gewoon hihi, en zo is toch ook goed meid..elke keer als je kilo afvalt schuift hij een stukje op zo kan ook niet iedereen zien wat je gewicht is meid.! ;)
welkom saira! ik ben ook pas hierzo aangemeld en het is echt goed de dames moedigen je zeker goed aan meid samen bereiken we met zijn allen ons einddoel!
:banana: :banana: zeker weten we dansen met zijn allen de kilootjes eraf.!! :D
;)
heey heey lieverd..komt helemaal goed ik moet ok veel afvallen hoor maar me ticker geeft dus ook me eerste doel aan, daarna ga ik ook door hoor meid, :D en we komen er wel met zijn allen je begint dus morgen mm ben benieuwd,!! waar zit jouwn eetprobleem zoals, in het snoepen of iets anders, ? ;)
thanxs soraya! we gaan er allemaal voor
Modesty, ik snoep niet echt. Ik hou wel veel van chocola maar ik kan wel zonder. Ik eet gewoon veel en vaak niet genoeg fruit en groente. Ik ging eerst ook naar de dietist, ik was toen 7 kilo afgevallen. Maar wel na een lange tijd. Omdat ik heel anders moest eten van haar. Ik at geen snoep meer, want ik had daar gewoon geen trek meer in. Maar na een tijd na veel bezoekjes bij vriendinnen, familie enz. begon het snoepen helaas weer terug te komen. Maar nu wil ik er echt voor gaan. Ik ben 1.69 en weeg 89 kilo.... :(
Jaa hier ligt ook niet veel groente hoor maar goed toch een beetje combineren vandaag wordt er ook al kip klaargemaakt pfff niet te geloven kon gisteren de verleiding ook niet tegenhouden aten we shoarma echt lekker, maar ja heb stiekem toch maar 1 pita gegeten met shoarma en groente hihi maar vandaag wil ik dat toch zien te weerstaan hoor..maar heb al bijna 1 liter thee op pff :D
Vanaf morgen weer nieuwe start Incha3Allah !! Dan ga ik goed opletten Incha3Allah...want deze laatste 3dagen zijn niet goed verlopen door ongesteld te zijn.
thanxs soraya! we gaan er allemaal voor
Modesty, ik snoep niet echt. Ik hou wel veel van chocola maar ik kan wel zonder. Ik eet gewoon veel en vaak niet genoeg fruit en groente. Ik ging eerst ook naar de dietist, ik was toen 7 kilo afgevallen. Maar wel na een lange tijd. Omdat ik heel anders moest eten van haar. Ik at geen snoep meer, want ik had daar gewoon geen trek meer in. Maar na een tijd na veel bezoekjes bij vriendinnen, familie enz. begon het snoepen helaas weer terug te komen. Maar nu wil ik er echt voor gaan. Ik ben 1.69 en weeg 89 kilo.... :(
aah meid het komt wel goed je moet eerst gewoon streven naar 5 kilo want als je gaat denken moet je eigelijk 59 kilo wegen..dus dat betekent dat je 30 Kilo moet afvallen maar dat motiveert je dan helemaal niet meid snap je, dus beter ga je gewoon stap voor stap neem als eerste stap 5 Kilo..meid :D en geef jezelf daar een bepaalde limiet voor dat je die bijvoorbeeld binnen 6weken behaalt en zo stap voor stap ...en ik raad je aan om bij de tuinen een pot juso afslankvezels te gaan halen ik ga er morgen ook weer mee beginnen, want dat vult echt en je trek in zoetigheid en Junk food vermindert opzichtelijk ermee.!! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.