Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Ben ongesteld...heb een aanval... :traan1:
;) komt goed is alleen maar de eerste 2 dagen lieffie.!!
het gaat goe met mij. elke dag sit ups . heb ni zon volle buikje meer . ik ga lekker door
heey meid,! aaah je voelt je rot he,!! maar het komt wel goed hoor ik heb vandaag iets teveel gegeten voor mijn doen vind ik hahaah..maar ja ik ga morgen ook aan de soepdieet voor een dagje want voel me weer eens opgblazen kwam vandaag me ex verloofde tegen :moe: pff wou niet eens tegen hem praten maar het 1e wat hij zei was..GOh wat zie je e rgoed uit ben je afgevallen of zo :moe: alsof ik dat geloof maar goed haha toen dacht ik direct van jaa dat bedoelt hij sarcastisch natuurlijk :moe: dus voelde me echt rot maar we gaan er gewoon voor he :banana:
Modesty om eerlijk te zijn voel ik me niet rot, echt niet..... eerder opgelucht... ik weet het klinkt raar...
Ik ben zojuist met een vriendin van me gaan drinken die ik ongeveer een half jaar niet had gezien... ze zei direct je ziet er echt goed uit.. ik meteen nee er moeten nodig wat kilootjes af... zij vond van niet... ik wel dus ik ga gewoon lekker door totdat ik al mijn broeken weer pas...
Kop op meid binnekort zit je weer strak in je vel... en vergeet niet het is je ex verloofde en dat is hij niet voor niets toch... (klinkt misschien hard maar zo bedoel ik het niet)
Modesty om eerlijk te zijn voel ik me niet rot, echt niet..... eerder opgelucht... ik weet het klinkt raar...
Ik ben zojuist met een vriendin van me gaan drinken die ik ongeveer een half jaar niet had gezien... ze zei direct je ziet er echt goed uit.. ik meteen nee er moeten nodig wat kilootjes af... zij vond van niet... ik wel dus ik ga gewoon lekker door totdat ik al mijn broeken weer pas...
Kop op meid binnekort zit je weer strak in je vel... en vergeet niet het is je ex verloofde en dat is hij niet voor niets toch... (klinkt misschien hard maar zo bedoel ik het niet)
Ja je hebt wel gelijk maar op het punt afvallen heeft hij me gewoon altijd bekritiseerd en dan word je soms gewoon onzeker ik bijt nu wel van me af daar niet van maar dat negatieve gevoel hou je maar ik heb echt zoiets morgen gaan we er gewoon weer voor hoe dan ook hoor haha :goedzo:
ik heb vandaag
spacial-k als ontbijt gegeten
smiddags 1 snee brood met slankie kaas
savonds fruit salade met magre yogurt
en heb ik gezond gegeten
en veel water en groene thee en ik ben al 11 kilo afgevallen door zo te eten he
ik heb vandaag
spacial-k als ontbijt gegeten
smiddags 1 snee brood met slankie kaas
savonds fruit salade met magre yogurt
en heb ik gezond gegeten
en veel water en groene thee en ik ben al 11 kilo afgevallen door zo te eten he
Heel goed maar ik vind wel dat je weinig eet eerlijk gezegt hoor, in hoeveel tijd ben je dat kwijt dan?
ja ik heb ook geen trek meer in eten en als ik honger heb eet ik fruit ik heb al bijna 3 weken geen brood gegeten alleen spacail-k als ontbijt en de rest fruit daar door ben ik 5 kilo afgevallen in 3 weken en daar voor add ik gewoon normaal daardoor ben ik 6 kilo afgevallen maar vandaag heb ik 1 sneetje op
ja ik heb ook geen trek meer in eten en als ik honger heb eet ik fruit ik heb al bijna 3 weken geen brood gegeten alleen spacail-k als ontbijt en de rest fruit daar door ben ik 5 kilo afgevallen in 3 weken en daar voor add ik gewoon normaal daardoor ben ik 6 kilo afgevallen maar vandaag heb ik 1 sneetje op
pas je wel op meid is wel slecht wat je doet hoor,..je moet meer eten ook al heb je geen trek.!
pas je wel op meid is wel slecht wat je doet hoor,..je moet meer eten ook al heb je geen trek.!
ja ik wil wel maar ben bang dat als ik weer brood of avondeten eet dat ik aanKom :traan1:
echt te erg :( alleen fruit :maf2:
hoi meiden,
ik ben van plan om met jullie maandag mee te doen
ben ik ook welkom?
hoi meiden,
ik ben van plan om met jullie maandag mee te doen
ben ik ook welkom?
Heey lieverd tuurlijk ben je welkom hoe meer zielen hoe meer vreugd toch ,!! als je dan even een ticker aanmaakt van wat je 1e stap is qua kilos wat je wil verliezen dan gaan we er samen voor.!! :D
ja ik wil wel maar ben bang dat als ik weer brood of avondeten eet dat ik aanKom :traan1:
echt te erg :( alleen fruit :maf2:
Ja meid ik kan t wel begrijpen hoor dat had ik dus ook hoor ging gewoon weer afbouwen avondeten en brood en kwam het ook weer aan pff heel vervelend gewoon ik ben nu gewoon aan het afbouwen met brood, zodat ik strakkies niet terugval in me normale eetgedrag :maf2: maar ja meid hoeveel kilootjes wil je er nog vanaf dan,!! en ja eet dan op zijn minst fruit met suikers erin want je hebt ze wel nodig hoor meid.! ;)
Nieuwe dag !!! Het wordt vandaag groentensoep denk ik :D (ik heb gewoon geen witte bloemkool ik huis - dus wordt het maar zonder :D )
Nieuwe dag !!! Het wordt vandaag groentensoep denk ik :D (ik heb gewoon geen witte bloemkool ik huis - dus wordt het maar zonder :D )
Goed zo meid,!! nou ik weet niet wat ik vandaag voor dieet doe haha gewoon veel thee drinken crackers en groente en fruit morgen komt me buurvrouw-vriendin langs om te eten vorige week bij haar pannekoeken hier wordt er gegrilde kip geserveerd met salades en patat pff ik ga echt niet veel eten...dan :jammer: anders kom ik weeer aan, ik schommel enorm op het moment maar me broek die ik gekocht heb zit alweeer wat beter dus het gaat goed! :D
Goed zo meid,!! nou ik weet niet wat ik vandaag voor dieet doe haha gewoon veel thee drinken crackers en groente en fruit morgen komt me buurvrouw-vriendin langs om te eten vorige week bij haar pannekoeken hier wordt er gegrilde kip geserveerd met salades en patat pff ik ga echt niet veel eten...dan :jammer: anders kom ik weeer aan, ik schommel enorm op het moment maar me broek die ik gekocht heb zit alweeer wat beter dus het gaat goed! :D
er zijn te weinig groenten :( . ER is wel veel fruit, dus het wordt fruit vandaag, en morgen ga ik dan verse groenten halen voor groentensoep :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.