Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
khadija_oujda
21-03-2006, 22:19
JE MOET NOOIT MAAR OOK NOOTI JE AVONDETEN OVERSLAAN MEID, VANAF 1 UUR NIET ETEN IS NIET GEZOND HOOR ..okee...verder is het goed.
okies:o
ik zal er op letten
:kus:
hallo meide!!
daar ben ik weer heb lang nix meer geplaatst omdat ik ziek was..
maar eetverslag van vandaag:
ochtend : cornflakes
verdeeld van half 9 tot 5 uur : 4 crackers met kaas .. wegsmeltcraker. 2 rijstwafels thee thee thee thee en activia danone,.
18.00 een groente loempia met ketchup ik weet nie hoe dat kan maar ik heb laatste tijd geen honger meer en niet zoveel trek meer in vettige maaltijden of i bedoel van die groteee maaltijden enzo gelukkiug maar..
avond : worteltjes en een activia danone.. ik heb vandaag voor t eerst een bakkie koffie op..
voor de rest nix.. oja en ik heb gehoord als je nu opeens na lange tijd goed gezond gegeten heb weer gaat eten en snoepen dan word je ineen x weer dikkertje dap dus ik zondig af en toe.. :) maar ik doe met mate en ik heb al kei veel complimentjes gehad..:D:D..
en sporte heb al 2 dage nie gecrosst maar ik doe wel elke dag buikoefeningen en springen dat is standaard :D maar ga morge overmorge en vrijdag veeeel water drinke en veel sporten nshallah want in cm gaat t egt hard maar op weegsgaal niet :( maar ya spreek jullie nog :D love yaaaaaaaaaaaaaaaaaalll dag dag en oja ik kan morge denk nie plaatste maar ik laat zodra ik kan weer war hore.. dus hou allemaal vol meide.. we kunne het.. en door jullie en lieve lieve modesty die kanjes ben ik hier aan begonne :)
Zo wat eet je weinig zeg :eek: maar als je geen honger hebt is dat alleen maar beter toch :D ennuh ik zou dik tevereden zijn over die centimeters hoor tenminste dan zie je ook verandering hè :p
bentoujda00
21-03-2006, 22:20
Wuahahahahhaah gekkiejjjjjjjj zodat die 5 kilo der weer bij komen zekerr :haha:
hhaha oke oke als we 10 kilo hebben verloren.....dan gaan we ons zelf lekker verwennen hMM modesty gaat ons tips geven haha ik zie het voor me damesssss geen mayo neem ketchup noraaa neem geen pindasaus neem curry..met uitjes want groente is belangrijk :hihi: :hihi: :maf2: :maf2:
hhaha oke oke als we 10 kilo hebben verloren.....dan gaan we ons zelf lekker verwennen hMM modesty gaat ons tips geven haha ik zie het voor me damesssss geen mayo neem ketchup noraaa neem geen pindasaus neem curry..met uitjes want groente is belangrijk :hihi: :hihi: :maf2: :maf2:
Hahahahahahahahaha :lol: ik lig plat hierrrr
Maar schattekes kga weer :kus:
bentoujda00
21-03-2006, 22:27
Hahahahahahahahaha :lol: ik lig plat hierrrr
http://img364.imageshack.us/img364/6561/a8nw.jpg (http://imageshack.us)
:maf2: :maf2: :maf2: :maf2: nadat we 10 kilo zijn afgevallen smaakt deze frietje heerlijk ik geniet dan langer van zo n bakkie :hihi: :hihi:
bentoujda00
21-03-2006, 22:27
Maar schattekes kga weer :kus:
safie zinaa veel suc6 met alles en keep up the good work he....dikke kusss:kus: :kus: ik spreekje morgen inchallah of laterrr
kom op dames nog meer lachen is goed voor jullie buikspieren, .....beter dan je volproppen met chocolade...........dikkerdjes van me :lol:
:hihi:
vooral modesty maar haar tips and tricks ...als we allemaal minimaal5 kilo zijn afgevallen gaan modesty ons trakteren op...witte choclade en patatjes dat hebben we wel verdiend hahaha:hihi: :hihi: safie meide
:hihi: :hihi: yeahhhhh ....dan mag ik afvalrace tien jaren plan gaan openen daarna...:hihi:
hallo meide!!
daar ben ik weer heb lang nix meer geplaatst omdat ik ziek was..
maar eetverslag van vandaag:
ochtend : cornflakes
verdeeld van half 9 tot 5 uur : 4 crackers met kaas .. wegsmeltcraker. 2 rijstwafels thee thee thee thee en activia danone,.
18.00 een groente loempia met ketchup ik weet nie hoe dat kan maar ik heb laatste tijd geen honger meer en niet zoveel trek meer in vettige maaltijden of i bedoel van die groteee maaltijden enzo gelukkiug maar..
avond : worteltjes en een activia danone.. ik heb vandaag voor t eerst een bakkie koffie op..
voor de rest nix.. oja en ik heb gehoord als je nu opeens na lange tijd goed gezond gegeten heb weer gaat eten en snoepen dan word je ineen x weer dikkertje dap dus ik zondig af en toe.. :) maar ik doe met mate en ik heb al kei veel complimentjes gehad..:D:D..
en sporte heb al 2 dage nie gecrosst maar ik doe wel elke dag buikoefeningen en springen dat is standaard :D maar ga morge overmorge en vrijdag veeeel water drinke en veel sporten nshallah want in cm gaat t egt hard maar op weegsgaal niet :( maar ya spreek jullie nog :D love yaaaaaaaaaaaaaaaaaalll dag dag en oja ik kan morge denk nie plaatste maar ik laat zodra ik kan weer war hore.. dus hou allemaal vol meide.. we kunne het.. en door jullie en lieve lieve modesty die kanjes ben ik hier aan begonne :)
Meid ik ga je vandaag op je kop geven, je hebt echt te weinig gegeten serieus ik denk dat je leeft ..op misschien 500calorien per dag, en idd kom jij hard aan als je weer normaal gaat eten of een keer zondigt je moet meer eten meid om af te vallen ik denk dat je lichaam daarom nu ook geen gewichtsverlies meer toont maar in spaarstand staat wil je dat aub even doen misschien? want....dit is echt te weinig je maag is helemaal gaan krimpen en dat is ook niet goed , met mate ..het hoeft niet snel, als het maar gezond Blijft deal? ik reken op jou :goedzo:
ik ga kapot van de pijn in me kuiten en benen wajowww heb net ze maar ingesmeerd met tijgerbalsem ..:maf:
oeff dames ik raad jullie body attack aan hahaah...je verbrandt heel wat calorien met dat gejog en gespring maar pas op voor spierpijn zoals ik :moe:
Dames vandaag ben ik de gehele dag afwezig feedbacken zal echter pas denk ik of in de avond of in de nacht zijn heb een n8dienst vandaag dus jullie worden gefeedbackt maar het wordt zeker laat denk ik dusss zet hem op he vandaag, boesaa
Hai lady's ik had gisteren geen tijd meer om online te komen... kon dus ook niet mee helepen met feedbacken...
eetverslagje van gisteren:
ochtend:
1 volkoren boterham met kipfilet
1 volkoren beschuitje met ei
tussendoor:
manderijn
lunch:
2 cracotte crackers met kipfilet
tussendoor:
appel
paaseitje
avondeten:
gekookte groenten (o.a bloemkool met ei) en stukjes vlees
rauwkorst
sporten:
30 min loopband
45 min crosstraining
na het sporten was ik echt kapot en heb daardoor een klein stukje brood gegeten
Dames vandaag ben ik de gehele dag afwezig feedbacken zal echter pas denk ik of in de avond of in de nacht zijn heb een n8dienst vandaag dus jullie worden gefeedbackt maar het wordt zeker laat denk ik dusss zet hem op he vandaag, boesaa
Helaas kan ik overdag ook niet feedbacken heb de hele dag afspraken buiten de deur.. maar ben op tijd thuis dus als ik de tijd heb zal ik mezelf even nuttig maken ;)
Dieetfreak
22-03-2006, 09:57
Modesty, ik heb een vraagje voor jou...
Ik zie dat je een schat van een vrouw bent en al deze meiden al goed geholpen hebt...
Om hier mee te doen, is het een te korte tijd voor me... Ik zou graag in een maand 15 kilo willen afvallen en heb er alles voor over...
Weet jij voorbeeld hoeveel ik per dag moet sporten enz...Wil vooral bij de bovenbenen en buik afvallen... Andere tips zijn ook welkom...Ook van de andere meiden...
Ik hoor nog insha'Allah van jullie
Liefs
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.