Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Haha ja dat klopt en niet alleen dat motiveerde mij maar ook als ik een broek vet mooi vind dan paste ik hem aan en zat hij weer eens niet goed bij me benen of van boven weer teveel plooien toen dacht ik zie je als ik maatje 38 had zat alles gewoon goed.!!! dus mijn mama zei al wat een Mooie broek ik zeg over 2 a 3 weken mag je hem hebben hoor hihi dus dan moet ik wel afgevallen zijn maar daar reken ik wel op hoor want ga er weer helemaal voor mar meid doe jij wel even rustig aan het is ook zwaar vasten met dit warme weer ... :jammer: maar inshallah vandaag nieuwe dagje,... ;)
Ps. ik weet hoe erg die hoofdpijn is gisteren vanaf sochtends tot savonds laat hoofdpijn gewoon, en het werd alleen maar erger in de bios omdat er weer van die irritante marrokaantjes onnodig moesten schreeuwen bij de film en overdreven keihard lachen met een irritant toontje ooh wat deinsde me hoofd en als dat niet alles was miste ik de aansluiting met de trein naar huis ik was pas half 2 thuis ik dacht echt me moeder wordt boosssss maar had haar al gebeld en ze lag gelukkig al te slapen :hihi:
dus je hebt echt een klotedag gehad
ja, meid hoofdpijn is geen pretje
geneit nog van je weekend en tot maandag
Heb ook hoofdpjin en heb daarom wat gezondigd *Bloos*
Ik ben het nog niet gewoon om enkel fruit te eten, en we hebben te weinig variatie thuis...Maar ik zal het wel gewoon worden.
dus je hebt echt een klotedag gehad
ja, meid hoofdpijn is geen pretje
geneit nog van je weekend en tot maandag
jaa die hoofdpijn was wel heel vervelend op een gegeven moment ik snauwde me vriendin oko af was niet de bedoeling maar had echt vet hoofdpijn vanavond weer ik word er gek van maar ja gewoon doordrinken!! :goedzo: fijn wknd sai..(K)
niemand die me kon motiveren...kefta bevindt zich in mijn maag...nu heb ik een stukje cake, 1 donut en een halve gegeten. samen met 1 glas chocomelk.....:( :( :( :(
Iedereen is weg :o
haha ik ben er gewoon hoor schat.!! :D
heb me net kapot gezweet heb heel mijn huis op de ouderwetse manier gedweild.
alsa ontbijt had ik 3 ckrakers(volkoren ) met appelstroop op en daarna ben ik begonnen dus ga zo douchen en een kop koffie nemen
tot later dames
Hee lady's ik ben er weer :banana: ... ik heb net al jullie stukjes gelezen en zo te zien gaat het goed op de hoofdpijn na! :maf:
Ik ben echt lekker uitgerust ben 2 dagen naar een vriendin in Rotterdam geweest..... gisteren gingen we ook winkelen maar helaas niets gevonden. ik zag echt een hele mooie spijkerbroek bij de Zara maar maat 36 zat te strak en 38 te los... pfff ik baalde echt.... maar niet getreurd ik heb me ook goed gedragen de afgelopen dagen dus woensdag als ik op de sportschool ga wegen dan moet er wel wat af zijn...
Voor mijn gevoel gaat het allemaal ook te langzaam dus ik heb mezelf voor genomen om om de dag 's ochtends voordat ik ga werken Bootcamp te doen.... Hoop dat het me lukt........
Geniet van het weekend en hou vol dames!!!
hee lady's heb effe zin om een berichtje te plaatsen.... ik heb vandaag thuis maar effe verteld dat ik op dieet ben zeg mijn moeder op eens ...... ja dat heb je wel nodig je bent de laatste tijd echt bij gekomen :rolleyes: voorheen was je echt een botje......... kijk hier kan ik nu iets mee....dit werkt voor mij echt motiverend. Meskiena ze durfe het nooit te zeggen......
Ik heb zojuist een pan groentensoep gekookt (wortel,bloemkool,brocolli en paprika) hier ga ik vandaag en morgen van eten).....
hee lady's heb effe zin om een berichtje te plaatsen.... ik heb vandaag thuis maar effe verteld dat ik op dieet ben zeg mijn moeder op eens ...... ja dat heb je wel nodig je bent de laatste tijd echt bij gekomen :rolleyes: voorheen was je echt een botje......... kijk hier kan ik nu iets mee....dit werkt voor mij echt motiverend. Meskiena ze durfe het nooit te zeggen......
Ik heb zojuist een pan groentensoep gekookt (wortel,bloemkool,brocolli en paprika) hier ga ik vandaag en morgen van eten).....
heey meid,! aaah je voelt je rot he,!! maar het komt wel goed hoor ik heb vandaag iets teveel gegeten voor mijn doen vind ik hahaah..maar ja ik ga morgen ook aan de soepdieet voor een dagje want voel me weer eens opgblazen kwam vandaag me ex verloofde tegen :moe: pff wou niet eens tegen hem praten maar het 1e wat hij zei was..GOh wat zie je e rgoed uit ben je afgevallen of zo :moe: alsof ik dat geloof maar goed haha toen dacht ik direct van jaa dat bedoelt hij sarcastisch natuurlijk :moe: dus voelde me echt rot maar we gaan er gewoon voor he :banana:
heb me net kapot gezweet heb heel mijn huis op de ouderwetse manier gedweild.
alsa ontbijt had ik 3 ckrakers(volkoren ) met appelstroop op en daarna ben ik begonnen dus ga zo douchen en een kop koffie nemen
tot later dames
Sai schatje doe jij wel een beetje rustig aan hii meid, mar zweten is altijd goed als je maar voldoende bij drinkt weer.! :D good luck..
gisteren en vandaag niet goed verlopen :(
gisteren en vandaag niet goed verlopen :(
waarom schatje,!! :(
waarom schatje,!! :(
Ben ongesteld...heb een aanval... :traan1:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.