Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Salaam,
mijn ontbijt vandaag
09.00: 3 kleine biscuits met kaas
1 pak koek
3 glazen thee met weinig suiker
mijn lunch vandaag
13.15: 4 vissticks gebakken in een beetje calorie weinig boter
beetje spinazie geen brood
200 ml bitter lemon
een appeltje om 17.00
1.5 liter water tussendoor en 45 min gedanst en aerobict en buik-en bil oefeningen.
mijn avondmaal
18.00: 1soepkom soep en twee biscuits met beetje boter
ben ik goed bezig of moet ik iets aanpassen of zo
wasalaam.
Je bent goed bezig alleen moet je ook fruit eten. Is dit je eerste dag?
Salaam,
wanneer moet ik me wegen en meten voor enig resultaat?
Wasalaam
Weegdag is altijd op vrijdag.. misschien is het ook verstandig om diverse omtrekken te meten... misschien is het handig om een ticker aan te maken en deze in je ondertekening te plaatsen. Hoeveel kilo wil je afvallen?
Ik heb niet zoveel tijd om nog wat meer te vertellen (wil zo gaan sporten), probere het straks te doen of wellicht dat een van de andere dames tijd heeft :confused:
fenna bedankt schatje voor het feedbacken en ook voor sai en de rest die dat doen..
Salaam,
mijn ontbijt vandaag
09.00: 3 kleine biscuits met kaas
1 pak koek
3 glazen thee met weinig suiker
mijn lunch vandaag
13.15: 4 vissticks gebakken in een beetje calorie weinig boter
beetje spinazie geen brood
200 ml bitter lemon
een appeltje om 17.00
1.5 liter water tussendoor en 45 min gedanst en aerobict en buik-en bil oefeningen.
mijn avondmaal
18.00: 1soepkom soep en twee biscuits met beetje boter
ben ik goed bezig of moet ik iets aanpassen of zo
wasalaam.
Oke daar gaat ie dan meid, ..
geen SUIKER MEER DRINKEN MAAR ZOETJE ALS HET ECHT NIET ANDERS KAN MAAR GEEN SUIKERS...
pak koek? welke koek hoeveel zijn dat er ?
Vissticks kan je beter bakken in olijfolie vaak zitten er onverborgen vetten in dieetboter en dergelijke....
wat voor biscuits eet je dan eigenlijk?
we wegen op vrijdag...
meten kan je doen bij je navelomtrek, heupomtrek ff zelf bijhouden ongeveer wat het beste punt is en je beenomtrek bovenkant benen, ....en armen en borst omtrek is net onder je bh ..zo kan je het elke keer bijhouden meid....
Eindverslag van modesty pfffffffffffffffffffffffff
Ochtend geen tijd verslapen en ik moest en zou de sportschool halen, heb 1 appel mee genomen onderweg gegeten....
Toen 750 ml water .. en toen k thuis kwam, 1/4 punt van rgaif gehad..maar zonder iets verder op of zo.
tussen de middag honger ...!! 1/4 stuk met rgaif ditmaal gevuld met paprika en uitjes en zo best wel vettig daarom maar klein stuk van gehad en aangevuld met 1.5 bruin bolletje met kaas..(helft wat over van me jongste zusje hihi) en groot glas water..
Tussendoor in de middag ...750 ml met water en 5 chippies gejat van me zusjes hihihi .....
Avondeten 1 kinderbordje met lehdes met 2 vissticks..
en komen nog 2 grote glazen water bij en geeen broood ..!!!
SPORT
30minuten steppen 300calorien verbrand
15 minuten spinning zwaarste stand 150calorien
125x buikoefeningen met gewicht van 5 kilo eraan..
75x arm oefeningen met gewicht van 15 kilo eraan...
THuis nog 200 sit ups gedaan..
crazychick
20-03-2006, 18:38
Hier komt mijn verslag...Volgens mij eet ik best wel veel op een dag, niet zozeer qua calorieen maar ook best veel maar goed hier komt die dan:
Eten:rond half 12 , 3 wasacrackers, 2 smeerkaas 1 kip en 1 glas melk.
Rond 12:56 een appeltje, 1 glas pu-er thee.
13:40: 3 wasacrackers met smeerkaas
1 glas pu-er thee+ flesje water
15:58 1kopje kippensoep light (6 kcal)
16:30 2 witte boterhammen met pindakaas en jam.+ flesje water.
18:15 zuurkool stampot met kerry kip, en een halve hamburger, verder 2 glazen water.
Hier komt mijn verslag...Volgens mij eet ik best wel veel op een dag, niet zozeer qua calorieen maar ook best veel maar goed hier komt die dan:
Eten:rond half 12 , 3 wasacrackers, 2 smeerkaas 1 kip en 1 glas melk.
Rond 12:56 een appeltje, 1 glas pu-er thee.
13:40: 3 wasacrackers met smeerkaas
1 glas pu-er thee+ flesje water
15:58 1kopje kippensoep light (6 kcal)
16:30 2 witte boterhammen met pindakaas en jam.+ flesje water.
18:15 zuurkool stampot met kerry kip, en een halve hamburger, verder 2 glazen water.
Pindakaas is harstikke vet dat moet je niet meer eten, I.P.V witbrood moet je bruin brood eten, een halve hamburger is ook vet en was niet nodig aangezien je al kip had gegeten ....verder is het goed maar waar is je beweging meid.
crazychick
20-03-2006, 18:41
En ben trouwens van plan te gaan joggen zometeen
crazychick
20-03-2006, 18:42
Pindakaas is harstikke vet dat moet je niet meer eten, I.P.V witbrood moet je bruin brood eten, een halve hamburger is ook vet en was niet nodig aangezien je al kip had gegeten ....verder is het goed maar waar is je beweging meid.
Bruin brood hadden we niet meer en goed dat je dat zegt van pindakaas dat eet ik niet meer voortaan en joggen ga ik zo meteen doen
Bruin brood hadden we niet meer en goed dat je dat zegt van pindakaas dat eet ik niet meer voortaan en joggen ga ik zo meteen doen
Goed zoo meissie maar probeer het in huis te hebben en dat je altijd bruin brood eet het vult zoveel meer en zoveel gezonder je kan er beter van naar toilet etc etc..succes met joggen.
crazychick
20-03-2006, 18:46
Thnx:D
ta7amoesht_
20-03-2006, 18:57
eindverslag:
07:45- 0,3l water met 1 plak ontbytkoek met boter op, en 2 crackertjes.
Tussendoor 2 crackertjes en 3 flesjes water van 0,5l. En een heeeeeeeeeel klein stukje van mama's cake, kom et nie laten liggen:o Owh ja en een kwart van zo'n liga milkbreak:jammer:
17:45: Bordje salade, en wat gehakt.. gebakken in olie. 0,7l water en een flesje actimel.
En in de loop van de avond ff 2 flesjes water naar binnen werken&thee als ik er zin in heb, ga niet meer eten vanavond:D
Ga zo ff wat ''sporten'' Insha'Allah!
Moeskiela
20-03-2006, 19:21
Eindverslag van Miss Moeskiela 2006 :ego:
Ochtend:
**half liter lauw water
**2 geroosterder boterhammen met kaas
Tussen de middag:
**1 cracker
**kiwi
**manderijn
**klein bakje rauwkorst
**vifit drink
Middag:
**2 bruine boterhammen met kaas
**halve liter water
Avond:
**maaltijdsalade van de AH..dat houdt in (bij de kant en klare maaltijden, dat krijg je als je niet kan koken :p ) zalm, met rauwkorst, wat pasta zat erdoorheen en ik heb een klein beetje dressing gebruikt)
**multi vruchten sap
Moeskiela
eindverslag:
07:45- 0,3l water met 1 plak ontbytkoek met boter op, en 2 crackertjes.
Tussendoor 2 crackertjes en 3 flesjes water van 0,5l. En een heeeeeeeeeel klein stukje van mama's cake, kom et nie laten liggen:o Owh ja en een kwart van zo'n liga milkbreak:jammer:
17:45: Bordje salade, en wat gehakt.. gebakken in olie. 0,7l water en een flesje actimel.
En in de loop van de avond ff 2 flesjes water naar binnen werken&thee als ik er zin in heb, ga niet meer eten vanavond:D
Ga zo ff wat ''sporten'' Insha'Allah!
Ik vind je dagje echt heel erg weinig en matig, maar goed Jij volgt die speciale dieet of zo dus kan daar niets over zeggen.
Eindverslag van Miss Moeskiela 2006 :ego:
Ochtend:
**half liter lauw water
**2 geroosterder boterhammen met kaas
Tussen de middag:
**1 cracker
**kiwi
**manderijn
**klein bakje rauwkorst
**vifit drink
Middag:
**2 bruine boterhammen met kaas
**halve liter water
Avond:
**maaltijdsalade van de AH..dat houdt in (bij de kant en klare maaltijden, dat krijg je als je niet kan koken :p ) zalm, met rauwkorst, wat pasta zat erdoorheen en ik heb een klein beetje dressing gebruikt)
**multi vruchten sap
Moeskiela
het is wel goed hoor meid maar waar IS JE beweging?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.