Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
:maf:
haha jaa idd..!! :maf:
haha jaa idd..!! :maf:
:nijn:
:nijn:
Ik heb zo'n hoofdpijn echt niet normaal 2 asperines naar binnen gewerkt en moet vanmiddag nog shoppen pfff. :( wordt nog wat zeg..!! haha ik drink me echt suf gewoon..hoe was je groente lekker.? ik heb ochtend 2 volkorencrackers gegeten, en een halve broodje met 3kleine stukjes kibbeling ..ik moet eigenlijk meer eten om hongeraanval te vermijden maar ik heb echt geen zin gewoon en ben bang om dan ineens keimoe te worden van het eten dat heb ik echt vaak dus ben nou volop aan het drinken.. :D
Ik heb zo'n hoofdpijn echt niet normaal 2 asperines naar binnen gewerkt en moet vanmiddag nog shoppen pfff. :( wordt nog wat zeg..!! haha ik drink me echt suf gewoon..hoe was je groente lekker.? ik heb ochtend 2 volkorencrackers gegeten, en een halve broodje met 3kleine stukjes kibbeling ..ik moet eigenlijk meer eten om hongeraanval te vermijden maar ik heb echt geen zin gewoon en ben bang om dan ineens keimoe te worden van het eten dat heb ik echt vaak dus ben nou volop aan het drinken.. :D
héééééél lekker !! Al7amdolilah!! Het was echt voedzaam !! En natuurlijk GEZOND
héééééél lekker !! Al7amdolilah!! Het was echt voedzaam !! En natuurlijk GEZOND
:goedzo:
Heb ook een glaasje ACE(wortelsap met citroen en sinaasappelsap) gehad ...voor de rest heb ik dan toch geen suiker binnen,en ik wil geen suikertekort krijgen.
Heb ook een glaasje ACE(wortelsap met citroen en sinaasappelsap) gehad ...voor de rest heb ik dan toch geen suiker binnen,en ik wil geen suikertekort krijgen.
Goed zo meid, maar wel rustig aan doen een beetje suiker heb je nodig hoor!! :D
Goed zo meid, maar wel rustig aan doen een beetje suiker heb je nodig hoor!! :D
Dat is het voor heel de dag. Strx op het werk drink ik dan nog 1 glaasje sinaasappelsap za3ma zonder suiker :hihi:
Normaal drink ik alleen water, en heb ik NOOIT suiker binnen. Maar dat is ook weer niet gezond hé
Dat is het voor heel de dag. Strx op het werk drink ik dan nog 1 glaasje sinaasappelsap za3ma zonder suiker :hihi:
Normaal drink ik alleen water, en heb ik NOOIT suiker binnen. Maar dat is ook weer niet gezond hé
Niet tevele focussen erop meid gewoon wat suiker ..ranja of zo of dubbelfris of zoo>!
Ranja?? ff nadenken.........hmmm ik ken dat niet (jaaaa wééééral :lekkerpuh)
zozo dames jullie moeten blijven volhouden gaat goed he..
mijn plan van aanpak is sochtends goed ontbijten bruin brood+ kaas met thee(zonder suiker) en/of appel anders krackers of iets dergelijks, lunch broodje gezond en als ik thuis ben iets gezond maken en tussendoor als ik honger krijg alleeen maar fruit eten ben echt een fruit freak geworden wel lekker hmm. druiven appels nectarines. en als avond eten gewoon wat mijn moeder heeft gemaakt maar met mate. ik sport nu ook dinsdags en dondersdags intensief en zondags meestal fietsen of hardlopen en wayooo water gaat met liters naar binnen wil echt wat bereiken :) en een keer in de twee weken zondigen mag wel tog als het maar niet elk weekend macdonalds word he ;) alhoewel ik steeds strenger word .
dames geniet van het mooie weer tot gauw
Goedemorgen dames hoe is het met jullie met mij gaat het goed hoor gisteren geslaagd in een nieuwe pantalon en leuke babyroze truitje erbij gekocht maar de broek zat nog iets te strak maar jaa even deze dagen volop aan de frfuit en crackers...ik heb t gisteren zoo gezellig gehad uit eten geweest en al en nar de bioscoop..maar jaa nu vandaag moet ik echt dieten want de weegschaal wees alweer wat naar boven maar is oko vocht gisteren 3.liter gedronken maar we gaan er were voor he dames..
had het gisteren moeilijk met het vasten ben vanaf 4 uur op de bank gelegen tot magreb,
had een mok harira op ,2 hard gekookt eitjes met garnalen en rode bieten en een craker
voelde me echt dissy gisteren
heb al vaak ijzer tekort en nu zo een lange dag
maar met julloe gaat het goed
modesty dus eindelijk iets nieuws , nu heb je weer een doel om in die broek te passen, vandaag ben ik even van de hoofdpijn af
had het gisteren moeilijk met het vasten ben vanaf 4 uur op de bank gelegen tot magreb,
had een mok harira op ,2 hard gekookt eitjes met garnalen en rode bieten en een craker
voelde me echt dissy gisteren
heb al vaak ijzer tekort en nu zo een lange dag
maar met julloe gaat het goed
modesty dus eindelijk iets nieuws , nu heb je weer een doel om in die broek te passen, vandaag ben ik even van de hoofdpijn af
Haha ja dat klopt en niet alleen dat motiveerde mij maar ook als ik een broek vet mooi vind dan paste ik hem aan en zat hij weer eens niet goed bij me benen of van boven weer teveel plooien toen dacht ik zie je als ik maatje 38 had zat alles gewoon goed.!!! dus mijn mama zei al wat een Mooie broek ik zeg over 2 a 3 weken mag je hem hebben hoor hihi dus dan moet ik wel afgevallen zijn maar daar reken ik wel op hoor want ga er weer helemaal voor mar meid doe jij wel even rustig aan het is ook zwaar vasten met dit warme weer ... :jammer: maar inshallah vandaag nieuwe dagje,... ;)
Ps. ik weet hoe erg die hoofdpijn is gisteren vanaf sochtends tot savonds laat hoofdpijn gewoon, en het werd alleen maar erger in de bios omdat er weer van die irritante marrokaantjes onnodig moesten schreeuwen bij de film en overdreven keihard lachen met een irritant toontje ooh wat deinsde me hoofd en als dat niet alles was miste ik de aansluiting met de trein naar huis ik was pas half 2 thuis ik dacht echt me moeder wordt boosssss maar had haar al gebeld en ze lag gelukkig al te slapen :hihi:
Vandaag fruitdag !! :D mijn fruitsla staat al weer klaar!! (spijtig alleen maar peren en appel, want het fruit is op. Morgen Incha3Allah weer verse fruit.)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.