Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
khadija_oujda
18-03-2006, 18:30
DAMES OPHOUDEN IK VERMELD NOOIT MEER DAT IK ME ROT VOEL WANT DE HELFT VAN ME TOPIC VOELT ZICH INEENS ROT EN WIL OPGEVEN....IK WIL JULLIE MOTIVEREN NIET DEMOTIVEREN JAAA???
DUS WE VOELEN ONS ROT EN DAN? VERGAAT DE WERELD NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
WILLEN WE IN DE ZOMER EEN STRAK LICHAAAM..???
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WILLEN WE WEER LEKKER SHOPPEN ZONDER TE STRESSEN
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WILLEN WE OOK EENS LEKKER IN ONS VEL ZITTEN ZONDER ZORGEN TE MAKEN
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAA
WAT IS DAAR VOOR NODIG
BEWEGEN WATER DRINKEN EN GEZOND ETEN..POSITIEF DENKEN...BLIJF POSITIEF DENKEN.......................IK EN JULLIE ALLEMAAL IK REKEN OP DIEGENE DIE DEZE WEEK GELIJK STONDEN OF NIET AFGEVALLEN ZIJN OF DERGELIJKE DAT ZE HUN CENTIMETERS OPMETEN EN DEZE WEEK ER KEIHARD TEGENAAN GAAN
OF JE WORDT GENOMINEERD ALS MIETJE VAN DE AFVALRACEEEEEEEEEEEEEEEE
HEBBEN JULLIE DAT GOED GEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORD
NIEMAND HIER GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFTTTTTTTTT OP
OF IK SLA JULLIE ALLEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL :hadj:
SO WHATCH OUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT LADIESSSSSSSSSSSSS
IK HOU JULLIE IN DE GATEN
VANAF NU
NU
NU
NU
wuahaha
wollahila:banana:
Mijn eetverslag:
Ochtend:
SoepKom Corflakes uiteraard met veel melk, 1 dadel en 2 amandelen (was dadelkoekjes aan het maken vandaar :hihi:)
Middag
Peer
kleine glaasje chocolade vla 0% vet
1liter water.
Rond 16:00 2 sneetjes bruin meergranen brood met pindakaas.
En echt een piep klein stukje dadelkoekje om te proeven, echt heel klein stukje kon me inhouden om niet alles te eten aangezien ik wist dat het al laat is en er best veel boter in ging..
Avond:
17:30 2 sneetjes bruin meergranen brood met ei,schapenvlees en chilisaus
1L water.
Sporten komt straks ;)
ja dadels zijn niet zo goed voor je hahah en koekje oko niet hahaah maar verder is het goed hoor meid.
ja dadels zijn niet zo goed voor je hahah en koekje oko niet hahaah maar verder is het goed hoor meid.
Hey wijffie hoe is tiee??
Hhaha jah idd denk dat ik in de ochtend 1tje ga nemen is dan niet zo erg tog..want dat piepkleine stukje smaakte super lekker uwhahaha:maf2:
Maar heb wel veel brood op vandaag :eek: Waar blijft je eetverslagje schat :hihi:
ik wil ook mee doen ik weeg 75 ik ben 15 kilo bij gekomen in 2 jaar tijd na mijn trouwrij door de pillen en eenzaamheid ik heb alles geprobeerd maar niks helpt:(
http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;54;66;1;0/c/0/t/-15/k/95fb/weight.png
Meid, welke pillen?? en je moet echt gewoon gezond eten en water drinken en wat bewegen als je nou elke dag ff je eetverslag post kan ik zien wat er misgaat en je proberen te helpen oke>? xx
Hey wijffie hoe is tiee??
Hhaha jah idd denk dat ik in de ochtend 1tje ga nemen is dan niet zo erg tog..want dat piepkleine stukje smaakte super lekker uwhahaha:maf2:
Maar heb wel veel brood op vandaag :eek: Waar blijft je eetverslagje schat :hihi:
Ik heb nog niet gegeten ben net thuis van een modeshow en kon direct aan het werk.....:jammer:
maar zal hem wel plaatsen alvast
eindverslag
ochtend 1 meergranen boterham met kaas en grote mok thee met 2 zoetjes.
tussendoor nietss....
Tussen de middag 1 meergranen boterham met kaas en weer thee en nog halve broodje met tonijn erop vond het niet zo lekker...
Toen tussen de middag kapot hongerrrr op de modeshow en wat daar was te eten was alleen vet dus hield me in :jammer: en heb honger geleden:jammer:
avondeten ....ik neem straks wat brood met gegrild gehakt en wat aardappelschijfjes doe er wat rauwkorst op en dat is me avondeten..
nu drink ik erop los ....zeker nog een liter komt eraan
heb vandaag niet gesport ik was kapott late nachtdienst gehad kon echt niet opstaan gewoon morgen weer dan maar..:jammer:
zwangerschappillen
ja daar kom je idd van aan meid, !! maar wat er aan komt kan er ook weer af, wil je misschien vandaag plaatsen wat je vandaag hebt gegeten je eindverslagje?
en niet zo depri lieverd, !! je komt er echt wel hoor :goedzo:
probleem kan ik niet elke dag mijn eetverslag opsturen alleen op het weekend kan ik wel dan ben ik bij mijn ouders want ikheb geen internet thuis
probleem kan ik niet elke dag mijn eetverslag opsturen alleen op het weekend kan ik wel dan ben ik bij mijn ouders want ikheb geen internet thuis
Is toch ook goed meid, en wil je een voedingsschema dan kan je dat doen door middel van op blz 623 van afvalrace te bekijken, dan kanje dat ongeveer aanhouden...iets minder dan dat ...
ik heb s morgens 2 boterhammen gegeten met boter en kaas en marokkanse thee
s middags vis, salade en tagin van vis weinig gedronken
ik heb s morgens 2 boterhammen gegeten met boter en kaas en marokkanse thee
s middags vis, salade en tagin van vis weinig gedronken
weet je meid het is goed hoor maar je moet heeel veel water drinken wil je afvallen echt waar want dat reinigt je lichaam, anders val je niet af omdat de afvalstoffen dan niet afgevoerd worden waardoor het afvallen ook belemmerd kan worden meid,
Dus ff tips...zijn 2liter water, of 1.5
30minuten beweging in huis of zo..
en gezond eten om de 2.5 uur ongeveer..
en na 19.00 niet meer eten meid oke? ik moet nu gaan feedback later weer xx
kunt u mij ook e-mailen door de week als er iets wat ik moet weten over nieuwe schema b.v
kunt u mij ook e-mailen door de week als er iets wat ik moet weten over nieuwe schema b.v
weeet je wat je doet meid??
je emailt mij ff wat je zoal zo op een dag eet, dus van een paar dagen dan maak ik voor jou een voedingsschema, geef echter ook aan wanneer het mis gaat bij jou wat je doet aan beweging hoelang je bent want dan kan ik je calorien berekenen die je per dag mag hebben oke?
ik wacht op je Pm
ik zal je dan ook ff antwoorden laat in de avond want ben momenteel wat druk x
als iemand zwanger is kun je gewoon dieet volgen??:confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.