Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
modesty goed van je
en fenna geniet van je dagen weg
ik heb vandaag een dagje je vasten en het is zo warm
ben net door mijn schoonzus opgebeld dat ik weer mee moet gaan tolken maar heb geen zin het is te warm om buiten te gaan en de tij dat ze daar moet zijn is 12 uur
dus ik ga weer heel goed zweten , en mag niet drinken
topraziki stop met dieeten als je geoznheid er onder lijdt
maar ja jij weet wat het beste is voor je, zorg wel goed voor je zelf
modesty goed van je
en fenna geniet van je dagen weg
ik heb vandaag een dagje je vasten en het is zo warm
ben net door mijn schoonzus opgebeld dat ik weer mee moet gaan tolken maar heb geen zin het is te warm om buiten te gaan en de tij dat ze daar moet zijn is 12 uur
dus ik ga weer heel goed zweten , en mag niet drinken
topraziki stop met dieeten als je geoznheid er onder lijdt
maar ja jij weet wat het beste is voor je, zorg wel goed voor je zelf
heey dank je wel hoor sai ik weet niet ene kant heb ik vandag zin om mezel f te belonen maar vind het nog veels te vroeg ..haha kom ik weer halve kilo bij maar jaa ik zie wel even hoe het gaat hihi ..en jij rustig aan doen eh vandaag..!! :hadj:
toprakkizi
08-09-2005, 11:39
Je gezondheid gaat voor meissie :hadj:
ja dat weet ik meid, maar toch ik wil het nog zo graag maar ik heb mezelf tot volgend jaar juni/juli de tijd gegeven dat moet toch dan wel lukken ???
Asalaaam aleykoum Meiden !!
Ben zo moe joh, heb net geschoonmaakt, ik voel me net in 2 gebroken. Mijn eten is nu aan het koken: gestoofde bonen,en erwten !!! Daar hou ik van :D
Tot gauw !!
Amal_Arabia
08-09-2005, 12:39
Sow jullie zijn allemaal echt goed bezig. Ik ben in een jaar ook heel veel aangekomen . En ik weeg nu 66 kilo en was eigenlijk van plan deze week te beginnen. Gewoon in elk geval niet ontbijten. Want dat helpd bij mij wel en s'avonds niks eten dat si wel moeilijk. Maar ik heb vandaag al gezondigd heb net een kleine zakje chips op en paar pepernoten. Maar heb wel gewoon gelunchd met % crackers met huttenkase erop en komkommer dat is zoooooo lekker...hahahaha... Moehiem ik begin morgen denk ik met echt niet scnpene. Owjah moet vanavond werken en daar gaat scnoepen ook zo makkelijk,,,Dsua als ik de avond door ga zonder te snoepen ben ik echt happy :-)
Sow jullie zijn allemaal echt goed bezig. Ik ben in een jaar ook heel veel aangekomen . En ik weeg nu 66 kilo en was eigenlijk van plan deze week te beginnen. Gewoon in elk geval niet ontbijten. Want dat helpd bij mij wel en s'avonds niks eten dat si wel moeilijk. Maar ik heb vandaag al gezondigd heb net een kleine zakje chips op en paar pepernoten. Maar heb wel gewoon gelunchd met % crackers met huttenkase erop en komkommer dat is zoooooo lekker...hahahaha... Moehiem ik begin morgen denk ik met echt niet scnpene. Owjah moet vanavond werken en daar gaat scnoepen ook zo makkelijk,,,Dsua als ik de avond door ga zonder te snoepen ben ik echt happy :-)
Meid wat je doet is harstikke slecht hoor,..je moet juist ONTBIJTEN OM HONGER AANVALLEN TE VOORKOMEN..nu ging je aan de chips en pepernoten..terwijl dat veel meer vetten en calorien bevat dan dat je op de ochtend crackers zou eten of beschuitje of zoo...probeer die dingen weg te halen!! ooh en snoepen..verboden :hadj: HAHA..en probeer gewoon lichte dingen op avond eten te eten..niet teveel koolhydraten en zo.
Asalaaam aleykoum Meiden !!
Ben zo moe joh, heb net geschoonmaakt, ik voel me net in 2 gebroken. Mijn eten is nu aan het koken: gestoofde bonen,en erwten !!! Daar hou ik van :D
Tot gauw !!
heey wat goed van jou k ben ook echt vet moe vandaag knallende hoofdpijn..en heb echt een opgeblazen gevoel gewoon heel vies!! mijn middag eten waren 3stukjes kibbeling met half broodje haha ik heb echt geen zin.
Stomme vraag misschien, maar wat is een kibbeling? :o
dus ben niet alleen met die knallede hoofdpijn
ga vandaag helemaal niets meer doen moet het nog tot magreb volhouden maar we komen er wel
je hebt toch goed gegeten brood zijn al heel wat koolydraten neem nog gewoon iets van fruit. gewoon luisteren naar je lichaam
Stomme vraag misschien, maar wat is een kibbeling? :o
haha dat is vis schatje.! :D
haha dat is vis schatje.! :D
Ok dan :D :hihi: :hihi:
ps: grote ondertekening stoort me :o
dus ben niet alleen met die knallede hoofdpijn
ga vandaag helemaal niets meer doen moet het nog tot magreb volhouden maar we komen er wel
je hebt toch goed gegeten brood zijn al heel wat koolydraten neem nog gewoon iets van fruit. gewoon luisteren naar je lichaam
jaa ik weet niet heb al nachten slecht geslapen, in vier dagen of zo maar 10uurtjes dus me eetlust is een beetje verminderd ene keer juist heel meer maar andere keer weer helemaal niet,dus ik doe maar rustig aan als ik weer veel koolhydraten nu ga eten dan raak ik echt moe..daar heb ik geen zin heb nog een drukke dagje voor de boeg..! :hihi:
pfff strx gaan werken...en op het werk is er zo'on snack automaat: en als ik er voorbij loop doe ik :lekkerpuh !!!
:D en Ben ik echt trots op mezelf.
Ik heb nog een hulpmiddel gevonden. Ik heb op een papier opgeschreven welke zaken ik niet mag eten, en boven mijn bed gehangen. Nu eet ik die zaken zeker niet omdat het een soort contract is, en ik VERBREEK GEEN CONTRACTEN :D (nou dat probeer ik toch, :hihi:, en het lukt met aardig :D ) En ik ga nu maar 1 keer per week wegen en meten, want ik woog me elke dag, en dat demotiveert me
Ok dan :D :hihi: :hihi:
ps: grote ondertekening stoort me :o
haha heb hem al weggehaald was even voor een irritante gay! :D
haha heb hem al weggehaald was even voor een irritante gay! :D
:maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.