Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Oem_Mardjaana
16-03-2006, 21:42
okeyyytjes m,ijn eetverslag±
08.00 twee plakjes ontbijtkoek, een wasac racker smeerkaas 20+
11.00 appel drie wassa crackers smeerkaas 20+ een liter water
15.30 magere yoghurt
18.00 drie worteltjes..
en ik kwam wat laat thuis vandaag dus heb niet optijd kunnen eten helaaaaass ik twijfele zo erg of ik moest eten amar had al niet zoveel op maar toen heb ik om 20.30 linzensoep gegeten met twee en een halve sneetje meergranen brood
halve liter water en een mandarijntje....
Ga zo lekker slapen
En ow jah ga vanaf nu fietsend naar me werk 20 minuten heen en 20 minuten terug...Sooo ik was moe hahahah
en OW JAH WAAR VERKOOP JE DIE NU YAN THEE EN HELPT HET????
eN IK HEB ME LAATST GEWOGEN MAAR HEEL RAAR OP DE WEEGSCHAAL BEN IK NIKS AFGEVALLEN HET WAS GEEN DIGITALE, MAAR AAN MN KLEREN MERK IK HET WEER WEL..: ( IK HEB NU WEER MAATJE 36 EINDLEIJK HAHAHAH MAAR IK ZAL WEL IN CMS ZIJN AFGEVALLEN
dat is heel vettig
en dat van de boodschap in dewc
dat verschilt per persoon sommigs 2 x per dag ,de ander 1 x per 2 dagen dus dat hangt ook af van wat je eet
Maar is het goed of juist niet?? Om die boodschap vaker te doen dan andere?:confused:
crazychick
16-03-2006, 21:44
Volgens mij wel want dan poep je het eten toch juist weer uit denk ik..Teminste dat is het meest logische, maar het ook dat ik er helemaal naast zit hoor ;)
Volgens mij wel want dan poep je het eten toch juist weer uit denk ik..Teminste dat is het meest logische, maar het ook dat ik er helemaal naast zit hoor ;)
oke thankxx :hihi:
Oem_Mardjaana
16-03-2006, 21:48
Ik wil een feedback hahah
Mijn eetverslag
09:00 1 maisboterham met kaas en een kopje koffie
halve lieter water
13:00 2 maisboterhammen met kaas en 2 kopjes koffie
en een klein stukje taart.. ik werd gedwongen iemand was jarig!!
halve liter water
17:30 1 kaasouflee en 1 maisboterham met tonijnsalade
19:30 klein beetje chips met een kopje koffie en 1 appel
Heb niet warm gegeten want mijn ouders waren niet thuis!! :(
Ik ben trots op mezelf.. ik heb vandaag anderhalf liter water gedronken goed he?? En het koste me vandaag geen moeite raar he?
Trouwens.. ik heb een vraagje.. is het goed om 2 keer per dag de grote boodschap te doen in de toilet?? Misschien door al dat water.. dat ik de afgelopen 2 dagen 2 keer per dag de grote boodschap moet doen :confused:
Drink je dan geen laxeer of zo?! en ja ik vind het vandaag niet zo goed gaan, gebak chips kaassoufle dat zijn echt heel veel koolhydraten meid probeer echt ............proberen gewoon om gezonde alternatieven aan te nemen...
15.30 magere yoghurt
18.00 drie worteltjes..
en ik kwam wat laat thuis vandaag dus heb niet optijd kunnen eten helaaaaass ik twijfele zo erg of ik moest eten amar had al niet zoveel op maar toen heb ik om 20.30 linzensoep gegeten met twee en een halve sneetje meergranen brood
Ga zo lekker slapen
En ow jah ga vanaf nu fietsend naar me werk 20 minuten heen en 20 minuten terug...Sooo ik was moe hahahah
eN IK HEB ME LAATST GEWOGEN MAAR HEEL RAAR OP DE WEEGSCHAAL BEN IK NIKS AFGEVALLEN HET WAS GEEN DIGITALE, MAAR AAN MN KLEREN MERK IK HET WEER WEL..: ( IK HEB NU WEER MAATJE 36 EINDLEIJK HAHAHAH MAAR IK ZAL WEL IN CMS ZIJN AFGEVALLEN
Meid ziet er goed uit. Maar om half 9 nog zoveel eten?? Is niet zo goed..:hadj:
Ik zou niet voor die thee gaan, want dat maakt je darmen lui als je het te vaak drinkt. Ik heb geen ervaring met die thee.. maar anderen schijnen het hier wel te drinken!
15.30 magere yoghurt
18.00 drie worteltjes..
Ga zo lekker slapen
jaa toch wel goed hoor en ik weet niet of die thee helpt heb 1x gedronken vond het zo smerig ging zowat kokhalzen en goed toch dat je het merkt aan je kleding.
15.30 magere yoghurt
18.00 drie worteltjes..
Ga zo lekker slapen
jaa toch wel goed hoor en ik weet niet of die thee helpt heb 1x gedronken vond het zo smerig ging zowat kokhalzen en goed toch dat je het merkt aan je kleding.
Drink je dan geen laxeer of zo?! en ja ik vind het vandaag niet zo goed gaan, gebak chips kaassoufle dat zijn echt heel veel koolhydraten meid probeer echt ............proberen gewoon om gezonde alternatieven aan te nemen...
Wat bedoel je met laxeer? Ik slik geen afvalpillen als je dat misschien denkt..
Jep vandaag is het wel veel zoetigheid.. ik weet het! Maar wel veel bewogen en water gedronken.. en ook geen zware maaltijd gehad!!
Wat bedoel je met laxeer? Ik slik geen afvalpillen als je dat misschien denkt..
Jep vandaag is het wel veel zoetigheid.. ik weet het! Maar wel veel bewogen en water gedronken.. en ook geen zware maaltijd gehad!!
dacht misschien een vorm van thee of zo snap je??....maar goed ..suikers en vetten worden direct opgeslagen snap je..!! daarom is het ook zo slecht je krijgt er maar eeen beetje energie van en daarna vraagt je lichaam nog meer suiker en vetten.....beter bruin brood eten groente vlees en fruit..en jie mag best een x zondigen hoor maar niet te vaak ....anders gaat het op de verkeerde plekken zitten op je lichaam
kan ik nog meedoen?
ja tuurlijk hoe lang ben je en hoeveel wil je afvallen?
wil je een ticker aanmaken op www.tickerfactory.com of www.tickercentral.com
en dan even elke dag je eetverslag plaatsen?
doe je aan beweging?
en elke vrijdag is onze weegdag dus als je morgen direct even met ons meeweegt?
xxx
crazychick
16-03-2006, 22:02
Ik had een vraagje , ik ben vandaag pas begonnen is het dan de bedoeling dat ik morgen ook mee weeg of ..?
Ik had een vraagje , ik ben vandaag pas begonnen is het dan de bedoeling dat ik morgen ook mee weeg of ..?
nee hoor meid ..!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.