Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
HaagseHafida
07-09-2005, 13:29
Ik heb thuis ook een aantal broeken in de kast liggen waar ik niet meer in pas :maf: echt gewoon broeken die ik maar 1 keer aan heb gehad..... maar binnen kort komen we er weer in.......... ik heb nooit kleren nodig heb genoeg alleen begint het altijd te kriebelen als ik de stad in ga...... ik ben ook net als jij..... vind ik niets voor mezelf dan koop ik wel iets voor mijn broertje of voor thuis.... je wil niet weten..... ik zeg altijd tegen mijn moeder tegen de tijd dat ik dit huis verlaat heb ik alles al bij elkaar en heb jij een leeg huis :hihi: :hihi:
Erg is dat he, daarom heb ik ook besloten dat het er per se af moet...
Maar jullie zijn echte die hards hier...
maar leuk om te lezen dat motiveert je tenminste...
Tsja ik ben niet zo heel streng voor mezelf, ik train nu 3 keer inde week en ben nu elke dag tenminste 1 liter water aan het drinken... Verder laat ik alleen koekjes en dat soort dingen staan... 's Avonds eet ik gewoon wat m'n moeder gekookt heeft.... Als ontbijt of kwark en thee of een kommetje cruesli met magere yoghurt... Als lunch brood met kaas en als tussendoortje kwark of een appeltje...
Erg is dat he, daarom heb ik ook besloten dat het er per se af moet...
Maar jullie zijn echte die hards hier...
maar leuk om te lezen dat motiveert je tenminste...
Tsja ik ben niet zo heel streng voor mezelf, ik train nu 3 keer inde week en ben nu elke dag tenminste 1 liter water aan het drinken... Verder laat ik alleen koekjes en dat soort dingen staan... 's Avonds eet ik gewoon wat m'n moeder gekookt heeft.... Als ontbijt of kwark en thee of een kommetje cruesli met magere yoghurt... Als lunch brood met kaas en als tussendoortje kwark of een appeltje...
Je bent goed bezig meid..... ik doe het ook rustig aan. ik eet gewoon geen brood, aardappelen, pasta en koekjes.... ik drink echt liters water niet normaal gewoon... dat heb ik altijd al gedaan het is echt een gewoontje voor me geworden
Het klopt idd dat we een aantal echte lady's hebben die van doorzetten weten en het is niet erg dat je een keer de mist in gaat als je het de volgende dag maar gewoon meteen weer oppakt dan is het goed!
om 11.30 uur ben ik vertrokken en
ben net thuis heb weer 1 kraker op en een appel
vanavond gebakken kip met sla en aardappellen voor de kids en man
kleding is voor na de ramadan
alle kleding die nu in mijn kast hangt kan ik weer aan dus dat is al goed meegenomen moet me niet druk meer maken als ik op bezoek ga bij iemand
liloesh dus jij bent ook al aan het sporten
Okee samenvatting van de dag..mensen
Ochtend 2 volkorencrackers met komijnekaas
MIddag 2 volkorenbrood met komijnekaas en halve danoontje
Avond 2 pannekoeken met poedersuiker..( was uitgenodigd) grr..haha nou wat vinden jullie van me dag
HaagseHafida
07-09-2005, 20:17
Okee samenvatting van de dag..mensen
Ochtend 2 volkorencrackers met komijnekaas
MIddag 2 volkorenbrood met komijnekaas en halve danoontje
Avond 2 pannekoeken met poedersuiker..( was uitgenodigd) grr..haha nou wat vinden jullie van me dag
ehm eerlijk gezegd vind ik het wel heel erg weinig..
niet gemeen bedoeld hoor maar ik zou er niet op kunnen leven...
om 11.30 uur ben ik vertrokken en
ben net thuis heb weer 1 kraker op en een appel
vanavond gebakken kip met sla en aardappellen voor de kids en man
kleding is voor na de ramadan
alle kleding die nu in mijn kast hangt kan ik weer aan dus dat is al goed meegenomen moet me niet druk meer maken als ik op bezoek ga bij iemand
liloesh dus jij bent ook al aan het sporten
Ik doe enkel aan sit-ups ya ougt :D
:) heloo dames ik meld me ook aan de club, al heb ik al weken telkens gekoekeloerd op deze topic ik reageerde nooit maar jullie motiveerde me erg ik ben sinds twee maanden begonnen met sporten en gezond en bewuster eten en veel meer water drinken en dat gaat echt steeds beter, ik ben sinds vorig jaar in een keer zowat 10 kilo aangekomen toen ik stage liep en ben erg achter uitgegaan maar dat moet veranderen toch :maf2: ik woog 78 kilo lengte is dan 1.73. ben in die twee maanden naar de 75 gegaan langzaam maar is er af gegaan en komt niet meer trg tenminste, nou dames jullie horen wel hoe het met me gaat, en blijf zo doorgaan jullie doen het toppie! :goedzo:
ehm eerlijk gezegd vind ik het wel heel erg weinig..
niet gemeen bedoeld hoor maar ik zou er niet op kunnen leven...
serieus??nou k vond het anders aardig veel hoor nou ik vond de pannekoeken niet zo goed maar jaa ik was uitgenodigt dus ga je moeilijk zeggen nee dank je. :confused: hihi maar jaa meid als ik meer ga eten val ik niet af joh.. :jammer:
:) heloo dames ik meld me ook aan de club, al heb ik al weken telkens gekoekeloerd op deze topic ik reageerde nooit maar jullie motiveerde me erg ik ben sinds twee maanden begonnen met sporten en gezond en bewuster eten en veel meer water drinken en dat gaat echt steeds beter, ik ben sinds vorig jaar in een keer zowat 10 kilo aangekomen toen ik stage liep en ben erg achter uitgegaan maar dat moet veranderen toch :maf2: ik woog 78 kilo lengte is dan 1.73. ben in die twee maanden naar de 75 gegaan langzaam maar is er af gegaan en komt niet meer trg tenminste, nou dames jullie horen wel hoe het met me gaat, en blijf zo doorgaan jullie doen het toppie! :goedzo:
Heeey harstikke goed meid ik denk dat als je 60 tot 63 kilo weegt echt een top figuurtje hebt hoor.!! welkom en wat is jouwn plan van aanpak? mm gewoon gezond en sporten? hihi 3kilo in 2 maanden is zeker goed hoor zet hem op he :goedzo:
Is zelfgekookte mais in water gezond?? Dat heb ik net gegeten...
HaagseHafida
07-09-2005, 20:48
serieus??nou k vond het anders aardig veel hoor nou ik vond de pannekoeken niet zo goed maar jaa ik was uitgenodigt dus ga je moeilijk zeggen nee dank je. :confused: hihi maar jaa meid als ik meer ga eten val ik niet af joh.. :jammer:
Het kan ook zijn dat ik gewoon een grote eter ben hoor, want eerlijk gezegd eet ik best veel...
Pannenkoeken op zich zijn toch niet slecht alleen die poedersuiker en stroop maakt het minder toch...
Nou ja je moet maar zo denken het is niet dat je het dagelijks doet...
Is zelfgekookte mais in water gezond?? Dat heb ik net gegeten...
heeeeey meid is heel erg gezond harstikke goed van jou!!!
Het kan ook zijn dat ik gewoon een grote eter ben hoor, want eerlijk gezegd eet ik best veel...
Pannenkoeken op zich zijn toch niet slecht alleen die poedersuiker en stroop maakt het minder toch...
Nou ja je moet maar zo denken het is niet dat je het dagelijks doet...
Whallah ik normaal ook hoor maar ben nu dus gewoon echt aan het lijnen want elke keer als ik me broek weeer pas begin ik te huilen dat i het zover heb laten komen dat ik niet meer in me broek om en ik wil dat gewon niet meer..! :D
ben je zeker? Wat als het dezelfde werking heeft als aardappelen dan wil ik het niet eten :o
Ik freak te veel zeker? :hihi:
ben je zeker? Wat als het dezelfde werking heeft als aardappelen dan wil ik het niet eten :o
Jaa edat weet ik zeker hoor meid haha freak>!
Ik freak te veel zeker? :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.