Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
[QUOTE=fenna]Ik heb gisteren bestilla gehad :hihi: ... ik heb echt genoten..... ik kon er echt niet van afblijven aangezien mijn moeder het niet niet vaak maakt dacht ik waarom niet....
Het sporten ging echt goed heb ook geen spierpijn... ik heb een half uur de Abs gedaan van Billyblanks... toen heb ik effe een uurtje gerelaxed en daarna op de fiets naar de sportschool en een half uur gepower plate....
Geloof het of niet mijn weegschaal doet het niet :maf: ik denk dat de batterij leeg is..... gisteren vroeg de sportleraar aan me wanneer ik mezelf weer eens ging wegen :hadj: ... voorheen deed ik dat daar 1 keer in de week maar heb het nu al ruim een maand overgeslagen...... dus dat wordt vandaag wegen op de sportschool.... bij hem kom ik er ook niet onderuit....
Ik hoop dat ik nog meer tips van hem krijg en dat zal ik naturlijk met jullie delen!!
Goed van je hoor ,echt klasse hihi de bestilla haha nou dat ik had k met macaroni die van me moeder had ik al shie 2maanden niet meer gehad wel eigen gemaakt e maar is niet zo lekker als die van je moeder toch haha dus pff heb echt grote bord zitten eten hah totdat ik er duizelig van werd haha maar vertel sport je samen of alleen dan? ik vind het echt top van je hoor :hihi: :goedzo:
ik had maat 44-46 en nu is maatje 40 te groot maar durf nog niets in maat je 38 te kopen ga nog wachten tot na de ramadan en dan pas gaan winkelen
sporten jullie iedere dag ik nog niet te veel spierpijn. ga het nog rustig aan doen
heb vanmorgen te veel gegeten 4 crakers met krab salade is niet goed weer ik
voel me heel opgeblazen niet normaal
vanmiddag wordt het dus flink gaan wandelen met de kinderen
ben wel blij dat het niet zo heet is als gister
Ik heb dezelfde maat als oumnia ik wil terug naar maatje 38 het liefst 36 maar ben ook tevreden met maatje 38 :D
:D :goedzo:
Het hangt ook allemaal af van onze grootte natuurlijk..ik ben 1m70 en wil 36....ik weet niet of dat overdreven is
ik had maat 44-46 en nu is maatje 40 te groot maar durf nog niets in maat je 38 te kopen ga nog wachten tot na de ramadan en dan pas gaan winkelen
sporten jullie iedere dag ik nog niet te veel spierpijn. ga het nog rustig aan doen
ik wil helemaal niet meer winkelen :( ik ga daarmee nog héééél lang wachten, tenzij mijn broeken echt té groot zijn, dan ga ik wat nieuw halen...38 past nu juist, het spant niet, en is ook niet te groot....Maar ik zal mezelf wel belonen met een nieuw PASSEND kledingstuk :hihi:
Goed van je hoor ,echt klasse hihi de bestilla haha nou dat ik had k met macaroni die van me moeder had ik al shie 2maanden niet meer gehad wel eigen gemaakt e maar is niet zo lekker als die van je moeder toch haha dus pff heb echt grote bord zitten eten hah totdat ik er duizelig van werd haha maar vertel sport je samen of alleen dan? ik vind het echt top van je hoor :hihi: :goedzo:[/QUOTE]
Ik sport alleen..... dat is veel beter in het begin ging ik wel eens met vriendinnen maar die haakte zo snel af echt niet normaal, toen deed ik nog fitness.... dat begint op een gegeven moment ook te vervelen
nu zit ik op een andere sportschool waar je alleen kan power platen en dat doe ik alleen..... vind ik ook veel fijner..... ik kan zelf ook mijn eigen tijden bepalen..... ik heb wel strandaard dagen dat ik ga.... minimaal 3 keer in de week en als ik vaker kan gaan dan doe ik dat ook... soms komt het ook voor dat ik het niet red..... alleen jammer dat ze op zondag gesloten zijn.....
Alleen sporten is het beste.... ik weet dat jullie me motiveren en that's all I need :banana:
ik wil helemaal niet meer winkelen :( ik ga daarmee nog héééél lang wachten, tenzij mijn broeken echt té groot zijn, dan ga ik wat nieuw halen...38 past nu juist, het spant niet, en is ook niet te groot....Maar ik zal mezelf wel belonen met een nieuw PASSEND kledingstuk :hihi:
Ik ben een zwaar shopaholic maar ik koop verlopig nog geen nieuwe broeken en rokken daar wacht ik nog mee.... maar andere dingen wel....
Dadelijk als de ramadan bijna afgelopen is dan ga ik goed inslaan!!!
Ik ben een zwaar shopaholic maar ik koop verlopig nog geen nieuwe broeken en rokken daar wacht ik nog mee.... maar andere dingen wel....
Dadelijk als de ramadan bijna afgelopen is dan ga ik goed inslaan!!!
jaah ik ken dat keek net op me bankrekening en me geld is overgemaakt dan tintel ik gewoon he, goed verdiend afgelopen maand kan makkelijk weer nieuwe outfits inkopen maar ik wacht hoe moeilijk het ook is ik wil het zoo graag maar nee eerst moet er 5kilo vanaf dan beloon ik mezelf. :D
:jammer:
Nou ik heb net wel wat sit ups gedaan ik sport niet extreem veel bouw het rustig op doe 3x per week nu de billy blanks 8minuten en daarnaast probeer ik om de dag sit ups te doen en wat op de cyclo trainer te staan ..maar echt veel sporten doe ik ook nog niet, maar moet wel pff maar het is zo warm ook bah..en ik heb vet onregelmatige tijden met werken en school en zo dus dat is voor mij echt moeilijk om te combineren...maar lekker joh een wandeling maken en vier crackers valt wel mee toch heb vanochtend ook 2 gehad hoor volkoren met komijnekaas en weet me god niet wat ik nu moet gaan eten denk gewoon danio want ben met de kleine zusjes uitgenodigt bij me buurvrouwtje vriendin tevens om pannekoeken te eten en ik wil dat niet eten ik hou er niet eens van pffff maar ja gewoon maar 1 eten dan..en dan verder niets meer eten vanavond. :jammer:
:D :goedzo:
Het hangt ook allemaal af van onze grootte natuurlijk..ik ben 1m70 en wil 36....ik weet niet of dat overdreven is
Klopt maar weet je wat het is ik krijg 40omhoog bij me bene en kont maar krijg hem bij me buik niet dicht ik heb echt een probleembuik ik ben al heel tevreden als me buik gewoon plat is...want dan zie ik er al stukken beter uit gewoon die rotbuik ook tfou haha :D maar ik ben ook 1.70 :D
Salaam meide
Het gaat goed hier zo te lezen
Met mij gaat het lekker
Heb net een lekker gesport
Moet wel me water drinken gaan bijhouden, want de laatste dagen is dat niks bij mij
Ik ben van maatje 44 naar 40 gegaan
maar ik zit er een beetje tussen in
40 is een kleen beetje strak maar 42 is te groot
Dus ik ga er verder tegen aan
Met jou gaat het ook toppie toch gewoon doorgaan!! :goedzo:
Fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat. Lekker rustig aan en dan blijven de kilo's er wel af.
Modesty, ik ga ook nog niet shoppen.... ik probeer te wachten tot na de Ramadan.... ik denk niet eens dat het lukt.... ik moet gewoon iedere week iets nieuws hebben.... mijn klerenkast gaat nog net dicht.
P.s we gaan niet naar de andere Afvalrace hé!! :hadj:
Fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat. Lekker rustig aan en dan blijven de kilo's er wel af.
Modesty, ik ga ook nog niet shoppen.... ik probeer te wachten tot na de Ramadan.... ik denk niet eens dat het lukt.... ik moet gewoon iedere week iets nieuws hebben.... mijn klerenkast gaat nog net dicht.
P.s we gaan niet naar de andere Afvalrace hé!! :hadj:
haha nee hoor we hebben onze eigen clubbie afval dametjes :goedzo: maar ik heb net gegeten 2 volkorenbrood met kaas en een bekertje danoontje nou k ga vanmiddag denk ik maar de stad vermijden anders weet ik wel hoelaat het is gewoon haha... :hihi: en jaa moeilijk he ik ben echt koopverslaafd als ik niet iets voor mezelf koop is het wel voor me zusjes weer nieuwe outfits maar jaa ik ga toch volhouden beter het wegleggen heb tegen me moeder gezegt dat ik der helft van me salaris aan der geef zodat ze het bewaart voor me :hihi: zoo kan ik ook niet weer dingen halen die ik strax niet meer aan heb heb maatje 38 -40broeken in de kast liggen nou ik denk wel 20pantalons dat was voordat ik aankwam droeg ik ze maar toen ik aankwam kwam ik er niet meer in..heel vervelend dus moet afvallen haha..om daar weer in te passen. :hihi: fijne daggie fenna ik ga strax sporten en reageer vanavond nog wel hier..(Kuzzz
Ik voel me zo goed als ik jullie berichten lees :D het motiveert me steeds meer en meer :Db Heb deze morgend 100situps gedaan in 5 min...ik ben vorige week begonnen met 50 situps ongeveerd, en deze week ga ik dubbelen, en zo elke week 50 bijdoen Incha3Allah :D....Ik ga zo vertrekken naar het werk, fruitsla met komkommer meegenomen, en ondertussen veel water drinken. Ik wilde ook wel een fruitdag houden, maar ik wacht daarmee tot zondag, dan is er verse fruit Incha3Allah :D
Keep up going !!
haha nee hoor we hebben onze eigen clubbie afval dametjes :goedzo: maar ik heb net gegeten 2 volkorenbrood met kaas en een bekertje danoontje nou k ga vanmiddag denk ik maar de stad vermijden anders weet ik wel hoelaat het is gewoon haha... :hihi: en jaa moeilijk he ik ben echt koopverslaafd als ik niet iets voor mezelf koop is het wel voor me zusjes weer nieuwe outfits maar jaa ik ga toch volhouden beter het wegleggen heb tegen me moeder gezegt dat ik der helft van me salaris aan der geef zodat ze het bewaart voor me :hihi: zoo kan ik ook niet weer dingen halen die ik strax niet meer aan heb heb maatje 38 -40broeken in de kast liggen nou ik denk wel 20pantalons dat was voordat ik aankwam droeg ik ze maar toen ik aankwam kwam ik er niet meer in..heel vervelend dus moet afvallen haha..om daar weer in te passen. :hihi: fijne daggie fenna ik ga strax sporten en reageer vanavond nog wel hier..(Kuzzz
Ik heb thuis ook een aantal broeken in de kast liggen waar ik niet meer in pas :maf: echt gewoon broeken die ik maar 1 keer aan heb gehad..... maar binnen kort komen we er weer in.......... ik heb nooit kleren nodig heb genoeg alleen begint het altijd te kriebelen als ik de stad in ga...... ik ben ook net als jij..... vind ik niets voor mezelf dan koop ik wel iets voor mijn broertje of voor thuis.... je wil niet weten..... ik zeg altijd tegen mijn moeder tegen de tijd dat ik dit huis verlaat heb ik alles al bij elkaar en heb jij een leeg huis :hihi: :hihi:
Ik voel me zo goed als ik jullie berichten lees :D het motiveert me steeds meer en meer :Db Heb deze morgend 100situps gedaan in 5 min...ik ben vorige week begonnen met 50 situps ongeveerd, en deze week ga ik dubbelen, en zo elke week 50 bijdoen Incha3Allah :D....Ik ga zo vertrekken naar het werk, fruitsla met komkommer meegenomen, en ondertussen veel water drinken. Ik wilde ook wel een fruitdag houden, maar ik wacht daarmee tot zondag, dan is er verse fruit Incha3Allah :D
Keep up going !!
Het is ook echt de bedoeling dat we elkaar motiveren... ik weet zeker dat als ik jullie niet had ik het ,maar bleef uitstellen en jullie weten van uitstel komt afstel :hadj:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.