Bekijk originele versie : Afvalrace Deel 2 Dames Kom Op Dat Het 30juni Is Betekent Niet Dat Het Afgelopen Is!
Welk maatje dragen jullie nu eigenlijk, en welke maatje is je doel?
Ik kom van maatje 42,heb nu maatje 38 en wil naar 36 :o
Ik heb maat(je) 42-44 en wil graat weer terug naar de 36 insha allah....
Goed van je Liloesh!! Van 42 naar 38, hoe lang heb je erover gedaan en wat heb je precies gedaan??
toprakkizi
06-09-2005, 15:47
ik had maat 54 heb nu 42 (zit ook wel wat los :D)
maar wil naar 38 :D
hopelijk lukt dat mij ook
kom ik hier met mn maat 36 oeps......
magrebChica
06-09-2005, 20:56
kheb maatje 38 en wil ook naar 36 maar ben afgevallen dus wil nou een beetje 36 blijven hahah :)
magrebChica
06-09-2005, 20:58
ben pas blij als ik 57 weeg .. dus inshaallah lukt het me :D..
ga nog strenger dieten want nu doe ik maar wat maar moet egt nog 3 kilootjes weg hebben
Hahahaha het maakt niet uit hoor, was me alleen even opgevallen...
Ik heb net met de lunch een heerlijke salade gehad en een kopje soep (meer water dan soep), maar ik kan er weer even tegenaan insha allah.
Vanavond ga ik waarschijnlijk vis op de grill gooien met wat groente en een bak salade....mmmmhh...kan nie wachten...
Dames denk aan leuke dingen en aan jezelf in een maatje 36 en alles komt goed insha allah...:goedzo:
Oumnia.
Heeey je hbt het goed gedaan hoor vandaag harstikke trots op je!! ik ben vandaag een beetje de mist ingegaan niet extreem hoor ochtend 2 volkorencrackers met glas melk tussen de middag 2 volkoren broodjes met komijnekaas en 2 stukjes meloen en avond heb ik bord macaroni gegeten ik had het echt gemist gewoon :D maar morgen weer nieuwe dag nieuwe kansen heb vandaag wel ontzettend vel bewogen maar heb spijt van de macaroni want ben nou gewoone cht heel erg suf..! :jammer:
Goed van je Liloesh!! Van 42 naar 38, hoe lang heb je erover gedaan en wat heb je precies gedaan??
Ben begonnen op 26juni met dieeten. En ik heb het al eens vermeld op deze topic: ik volg niet een bepaald dieet. Heb zelf een dieet voor mezelf ontwikkeld, en die bij me past. Ik eet alleen gezonde zaken. veel fruit, gestoomde of in water gekookte groenten(weinig koolhydraten NATUURLIJK ! ) , brood eet ik 2 keer per week (en dat alleen s morgens) en dan is het nog MEERGRANEN brood, verder drink ik nog VEEL water, situps,
Shnappie?? :hihi:
Ik ben net klaar met Bootcamp, weer lekker gezweet!
Fenna hoe vind jij het tot nu toe en hoe vind je die elastieken????? ik ging dood de eerste keer toen ik ze gebruikte
Salaam meide
Het gaat goed hier zo te lezen
Met mij gaat het lekker
Heb net een lekker gesport
Moet wel me water drinken gaan bijhouden, want de laatste dagen is dat niks bij mij
Ik ben van maatje 44 naar 40 gegaan
maar ik zit er een beetje tussen in
40 is een kleen beetje strak maar 42 is te groot
Dus ik ga er verder tegen aan
Ik heb dezelfde maat als oumnia ik wil terug naar maatje 38 het liefst 36 maar ben ook tevreden met maatje 38 :D
Ik ben net klaar met Bootcamp, weer lekker gezweet!
Fenna hoe vind jij het tot nu toe en hoe vind je die elastieken????? ik ging dood de eerste keer toen ik ze gebruikte
Ik heb gisteren ook Bootcamp gedaan. Ik heb deze keer de Abs gedaan en dat ging wel lekker en daarna ben ik ook nog naar de sportschool gegaan en daar heb ik nog gepower plate. Ik heb helaas geen elastieken omdat ik niet de orginele DVD's heb, ik heb ze van iemand van Marktplaats gekocht.... ik moet zeggen dat ik nu ook geen spierpijn meer heb... oefening baart kunst :banana: :banana:
Salaam meide
Het gaat goed hier zo te lezen
Met mij gaat het lekker
Heb net een lekker gesport
Moet wel me water drinken gaan bijhouden, want de laatste dagen is dat niks bij mij
Ik ben van maatje 44 naar 40 gegaan
maar ik zit er een beetje tussen in
40 is een kleen beetje strak maar 42 is te groot
Dus ik ga er verder tegen aan
harstikke goed meid,!!! gewoon doorzetten he..meid.. :D
Ik ga niet zeggen welke maat ik heb.......
Ik heb gisteren ook Bootcamp gedaan. Ik heb deze keer de Abs gedaan en dat ging wel lekker en daarna ben ik ook nog naar de sportschool gegaan en daar heb ik nog gepower plate. Ik heb helaas geen elastieken omdat ik niet de orginele DVD's heb, ik heb ze van iemand van Marktplaats gekocht.... ik moet zeggen dat ik nu ook geen spierpijn meer heb... oefening baart kunst :banana: :banana:
Heey fenna goedemorgen hoe is het met je? snik bij mij zat er vanochtend 400gram extra aan zeker door die macaroni hou vocht vast en heb maar 3uurtjes geslapen dus me lichaam voelt ook werkelijkwaar heeeel zwaar aan gewoon ..en jij..hihi ging het goed gisteren.?
Heey fenna goedemorgen hoe is het met je? snik bij mij zat er vanochtend 400gram extra aan zeker door die macaroni hou vocht vast en heb maar 3uurtjes geslapen dus me lichaam voelt ook werkelijkwaar heeeel zwaar aan gewoon ..en jij..hihi ging het goed gisteren.?
Ik heb gisteren bestilla gehad :hihi: ... ik heb echt genoten..... ik kon er echt niet van afblijven aangezien mijn moeder het niet niet vaak maakt dacht ik waarom niet....
Het sporten ging echt goed heb ook geen spierpijn... ik heb een half uur de Abs gedaan van Billyblanks... toen heb ik effe een uurtje gerelaxed en daarna op de fiets naar de sportschool en een half uur gepower plate....
Geloof het of niet mijn weegschaal doet het niet :maf: ik denk dat de batterij leeg is..... gisteren vroeg de sportleraar aan me wanneer ik mezelf weer eens ging wegen :hadj: ... voorheen deed ik dat daar 1 keer in de week maar heb het nu al ruim een maand overgeslagen...... dus dat wordt vandaag wegen op de sportschool.... bij hem kom ik er ook niet onderuit....
Ik hoop dat ik nog meer tips van hem krijg en dat zal ik naturlijk met jullie delen!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.