Ziet dit dieet er goed uit ? ... Modesty ..
Bij hongergevoel : koffie of thee zonder suiker en zonder melk.
1ste dag :
Ontbijt: 1 bruine geroosterde boterham
2 paplepels pindakaas, 1 halve grapefruit
koffie of thee
Lunch: 60 gr. uitgelekte tonijn in eigen nat
1 bruine geroosterde boterham
Diner: 95 gr. mager vlees (kipfilet of rosbief)
120 gr. sperciebonen
120 gr. bieten gekookt (niet uit blik)
1 kleine appel
120 gr. vanille ijs (kopje)
2e dag :
Ontbijt: 1 gekookt ei op geroosterde boterham
1 halve banaan
Lunch: 120 gr. huttekase of magere kwark of cottage cheese
5 crackers
Diner: 3 worstjes uit blik
120 gr. brocolli
60 gr. wortels
1 halve banaan
60 gr. vanille ijs
3e dag :
Ontbijt: 5 crackers
100 gr. cheddar
1 kleine appel
Lunch: 1 hard gekookt ei
1 geroosterde boterham
Diner: 60 gr. tonijn
120 gr. bieten gekookt (niet uit blik)
120 gr. bloemkool
1 halve part, niet te zoete, meloen
60 gr. vanille ijs
3 dagen dieet versie 2
Kies elke dag 1 ontbijt, lunch en diner uit de onderstaande lijst:
Ontbijt: (of)
1 Gekookt ei, 1/2 grapefruit, 1 snee grof bruin brood, 1 beker magere melk.
Magere melk met musli en aardbeien of appel, en 1/2 grapefruit.
Magere vruchten yoghurt of biogarde, 1 snee grof bruin brood met magere smeerkaas, grapefruit.
Lunch: (of)
Vers fruit met biogarde yoghurt, 2 rijstwafels of knackebrood.
1 Snee grof bruin brood met een grote salade die je aanmaakt met 2 eetlepels olijfolie en een blikje tonijn in eigen nat.
Cupa soup, sandwich met kalkoen of kip met sla, tomaat en komkommer.
Diner: (of)
Grote salade met dressing van olie en frambozenazijn, kopje zilvervliesrijst, kipfilet, biogarde yoghurt of magere melk.
1 Kop heldere bouillon(zoutarm), 100 gram gekookte vis of kipfilet, 2 Kopjes gestoomde groenten zoals brocolli of bloemkool, 1 Middelgrote gepofte aardappel.
1 1/2 kop pasta met verse tomatensaus, 150 gram gestoomde of gekookte vis.
Tussendoortjes:
Wortel, komkommer, fruit, mineraal water met of zonder koolzuur.
Drink minstens 8 tot 10 glazen water per dag, het is gezond, helpt tegen de honger en is goed voor je vochtbalans
Ik ken dit dieet meid en het is een crashdieet op langer termijn kom je de kilos weer aan want dit kan geen mens volhouden op langer termijn...
Arabische_Meid
07-03-2006, 22:41
Ik ken dit dieet meid en het is een crashdieet op langer termijn kom je de kilos weer aan want dit kan geen mens volhouden op langer termijn...
Oh ok.. dacht dat dit beter was want je eet toch nog genoeg op een dag..
Moeskiela
07-03-2006, 23:16
Ziet er netjes uit alleen ik mis je sport dame je hebt veel koolhydraten gehad dus waar is je sport :hadj:
Ik doe iedere ochtend zo'n 100 buikspieroefeningen...
En nee ik sport om de dag en gister heb ik gesport uuuuhhmmm telt winkelen mee als sport, want ik heb vandaag echt veel gelopen en veel gepast :p
Moeskiela
lala_alhoceima
08-03-2006, 10:13
thanx voor je feedback modesty!mwahhhh ;)
Mijn eetverslag van gister:
Ontbijt:
Een pak volkorencrackers, niet zo'n klein pakje met 4 kleine crackertjes maar een grote pak met best veel crackers.
Lunch:
Bruin bolletje met kaas 20+ en sambal
Avondeten:
Marmita
Tussendoortjes:
klein pakje crackertjes
Drinken:
een liter water
drie thee met zoetjes
vitamel
Arabische_Meid
08-03-2006, 11:57
Heb me vanmorgen gewogen en wat zag ik : 1kilo er vanaf ben echt ongelofelijk blij ! :banana: :o
dames ik feedback vanavond weer heel laat omdat ik dan eerst ff naar de sportschool ga en zal zeker pas rond 22 uur feedbacken maar iedereen komt aan de beurt momenteel ben ik heel erg druk x
Ochtend: 2 beschuitjes met slankie kaas 20 +
10.00: een pakje sultana
12.00: 2 sneetjes brood met slankie kaas 20+
13.30: 1 viskoekje en 1 garnalenkroket...ging met mensen van het werk ehummmm weet niet of het zo goed is al is het voor 1 keertje maar d8 , is wel beter dan iets vettigs zoals zalmsalade ofzo...
16.00: sinaasappel
avondeten: spaghetti volkoren , is overgebleven van gister en een beetje salade... Natuurlijk veel water gedronken en ga nog sporten...
marjam1980
08-03-2006, 17:30
einverslag
om 8 uur 2 volkorenbeschuiten droog+een 1/2 liter warm water
om 9-30 uur 1 snee volkorenbrood droog +2 glazen thee zonder suiker+een groot glas water
om 11 uur een 1/2 meergranen geroosterd kaddetje+2 glazen thee zonder suiker
om 1 uur een appel 1 snee koolhydraat arm brood+2 glazen thee zonder suiker
om 2 uur een peer+water
om 5 uur vis met zoeteaardappels en tomaat uit de oven bereid met heel klenbeetje olijfolie+3 sneetjes koolhydraatarm brood +een 1/2 liter water
lala_alhoceima
08-03-2006, 17:32
eind verslag:
heb vanochtend weer cornflakes met melk gegeten.
ben gaan schoonmaken met keihard de muziek aan(dansend schoongemaakt serieus ik zweette me kapot. tussendoor het ik thee gedronken en 1/2 l water.
middag:2 rijstewafels + een bruin sneetje brood met slankie 20+smeerkaas+ appelmoes
tussendoor thee en water+een grote sinaasappel.1-2 l water 1 glas thee
avond cornflakes met melk. thee en een rijstewafel 80 gr tonijn en 1 snee bruin brood.
lala_alhoceima
08-03-2006, 17:33
vraagje he ik zie dat heel veel meiden ook olijfolie etenmet brood waar is dat goed voor´.....
vraagje he ik zie dat heel veel meiden ook olijfolie etenmet brood waar is dat goed voor´.....
Het is gewoon gezond....weer niet teveel van eten maar het is lekker en gezonder dan ander beleg...
sakinaatje
08-03-2006, 18:30
mijn eetverslag van vandaag:
ontbijt: 1tosti.
tussendoor : een appel.
lunch: 2boterhammen en een bekertje met yoghurt met musli.
tussendoor: een appel en een koekje(leek net of ik moest flauwvallen op dat moemnt.
avond bloemkool met eitje en een beetje linzen .
gemiddelt 1,5 liter water gedronken.
Oem_Mardjaana
08-03-2006, 19:04
Eetverslag dag 17:
12.00 drie wasa volkoren crackers licht besmeerd met smeerkaas 20+
drie mokken thee zonder suiker
15.15 magere yoghurt en een wasa cracker
liter water
18.00 rijst met een kipvleugeltje met extra veel groente
liter water
neem strax nog een appeltje
en heb een kwartier gecrosst
magrebChica
08-03-2006, 19:15
Dagverslag 24
==========
ochtend half 8: cornflakes met melk.
8.15 een kwartiertje gelopen naar mijn werk.
verdeeld over half 9 tot 5 uur 2 rijstwafels.. wegsmeltcrackertjes.. 4 granen crackers met kaas.. kopjes zoethoutthee.. rooibos en citroenthee..
oja om half 2 had ik pauze samen met n paar collegas en de AH is agter ons dus we gingge ff boodschappe doen die dikke holandien allemaal chips dit en dat.. en ik wilde ook wat vettigs pakke voor onder het werk toen liep ik langs die snoepjes rij woeeeeeeeeee die chocola die milka ik verlangde gwoon naar :( maar nee ben richting de koeling gelopen van AH en heb worteltjes gepakt voor onder t werk.. ik kan nu geen wortel meer zien! poeeeepoeeeeeeeee
17.45[B] iglo vis uit de oven met 2 stukkies pizza zonder die dikke korst .. een glas jus dorange en een beetje ketchup.
[B]18.30 : 15 minuten gecrosst..
en nu ben ik bijna klaar met mijn oefeningen 100 x gesprongen 50 x buikoiefeningen 50 x bil oefeningen.. 30 x beenoefeningen.. 50 x armoefeningen..
strax nog een koppie zoethouthee en een sinaasappeltje.. flesje water en dan slapee
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soekses verder mervrouwtjesss
love yuliieeeeeeeeeeeee And im proud of you ..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.